Is deze website betrouwbaar is allemaal verdacht goedkoop.
Heb ze gemaild over ophalen dit kon niet helaas
Iemand ervaring met dit bedrijf ?
Mvg
http://vespa-plaza.com
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen met vespa-plaza ?
Re: Ervaringen met vespa-plaza ?
Inderdaad wel raar dat je minimaal 896 euro korting geeft of te wel 30%. gratis transport , geen verplichte vermelding toetsing bij de aflossing systeem bij BKR. viel mij nog iets op en dat is de garantie van 1 jaar, deze is normaal bij Chinese voertuigen. als ik vespa dealer was zou ik mij beklagen bij de importeur om deze actie van een collega.
http://vespa-plaza.com/index.php?route= ... ation_id=6
http://vespa-plaza.com/index.php?route= ... ation_id=6
Op 15-03-2014 had ik een bestelling bij vespa-plaza geplaatst, en op de zelfde dag had ik het bedrag van 2249,- overgemaakt naar het gegeven rekening: NL54ABNA0536160201, paar dagen later kom ik erachter dat de eigenaar een oplichter is omdat je hem niet kunt bereiken en hij mij geld al ruim ontvangen heeft, ik ben met alle bewijzen naar de politie gegaan en om informatie gevraagd, ik heb aangifte gedaan op internetoplichting via mijnpolitie.nl en heb mijn eigen bank (rabo) op de hoogte gebracht van de situatie, daar in tegen ben ik naar de ABN-Amro geweest en hun de oplichterij ook verteld, de ABN heeft hun fraude helpdesk gebeld en de rekening doorgegeven met als conclusie dat deze eigenaar al bekend bij ABN is met fraude, er zijn meerdere aangiftes gedaan tegen deze rekening blijkbaar, hij heeft nu een soort van A-Code op zijn naam dat houd in: dat hij niet meer bij een andere bank klant kan worden, helaas weet ik nu niet wat ik moet doen om de proces te versnellen heeft iemand tips of is iemand ook de slachtoffer geworden van deze oplichter, graag hoor ik informatie/tips
Naam: Vespa Plaza
Vestigingsadres: Markt 17
Vestigingsplaats: 4758BL Standdaarbuiten
KvK-nummer: 20167409
Vestigingsnummer: 000003294927
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Vestigingsadres: Markt 17
Vestigingsplaats: 4758BL Standdaarbuiten
KvK-nummer: 20167409
Vestigingsnummer: 000003294927
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Zet er een deurwaarder op, probeer zoveel mogelijk gedupeerde samen te stellen, maak een vuist.
het kvk adres kan niet nep zijn omdat het een bericht uit de kvk is het adres is door de kvk geverifieerd.
succes.
het kvk adres kan niet nep zijn omdat het een bericht uit de kvk is het adres is door de kvk geverifieerd.
succes.
-
Dat KVK nr gebruiken ze waarschijnlijk van een ander persoon, althans dat beweerd hij.
Evenals adres en dergelijke.
Nu hopelijk kunnen ze wel iets met al die gegevens, en de bank weet toch aan wie ze een rek nr verstrekken???
Wordt vervolgd tc
Nu hopelijk kunnen ze wel iets met al die gegevens, en de bank weet toch aan wie ze een rek nr verstrekken???
Wordt vervolgd tc
maakt niet uit de kvk gebruiker is dan wettelijk aansprakelijk en die moet dan verder stappen ondernemen. als het om valse naam gaat van inschrijving kan dit alleen met valse identiteit papieren.Xandospike schreef:Dat KVK nr gebruiken ze waarschijnlijk van een ander persoon, althans dat beweerd hij.
Wordt vervolgd tc
indien de kvk gebruikt word en daarmee een bedrijf elders gestart word met zelfde naam (onwaarschijnlijk) blijft de KVK drager nog verantwoordelijk. en kan dan alleen via de rechter stappen ondernemen. kvk is dan verplicht als nog stappen te ondernemen de valse kvk op te sporen. met bijhorende documenten kan ook de website geblokt worden enz. de politie behoord hierbij de juiste procedure aan te gaan omdat dit niet om 50 euro gaat. ik ben geen jurist maar spreek enigszins uit ervaring. met vergelijkbare incident van een kennis.