LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lekke dagoot

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
hjjannink

Lekke dagoot

Ongelezen bericht door hjjannink »

Vincent Piest te Enschede repareerde bij 4 huizen lekkages aan zinken dakgoten. Geeft 20 jaar garantie op lekvrije goten. Sinds dien lekken de goten nog steeds, en steeds meer. Piest reageert niet op verzoeken tot herstel. Huiseigenaren weten niet precies wat nu te doen. Repareren laten en Piest de rekening sturen?

eleven

Re: Lekke dagoot

Ongelezen bericht door eleven »

Schrijf iets op zijn Facebook Pagina, dan reageert hij misschien wel.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

hjjannink schreef:X Y te Enschede repareerde bij 4 huizen lekkages aan zinken dakgoten. Geeft 20 jaar garantie op lekvrije goten. Sinds dien lekken de goten nog steeds, en steeds meer. Y reageert niet op verzoeken tot herstel. Huiseigenaren weten niet precies wat nu te doen. Repareren laten en Y de rekening sturen?
Ik zou eerst eens kijken of hij bij een brancheorganisatie of waarborg is aangesloten, en daar eens kijken of er een klachtenprocedure is die je/jullie in gang kunnen zetten. Sommige van die brancheorganisaties zijn best goed, en schakelen een ander lid in om de schade te repareren, terwijl ze het bedrijf in kwestie achter de broek aanzitten voor je. Weer andere zijn niks meer dan wat marketing, waar je in dit soort situaties niks aan hebt, maar het is het proberen waard lijkt me?

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

hjjannink schreef:Vincent Piest te Enschede
wel toepasselijke naam haha

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

@hjjannink, vond het advies (en voorbeeldbrief verwijzing) van Zoekster wel goed. Jij kennelijk niet?
Op ander forum bedoel ik.

@kokka, ja, toepasselijker kan het bijna niet. :lol:

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Ik bedoelde het Kassa forum, sorry.

Gesloten