LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Tele2 mobiel abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Prolix

Re: Klacht Tele2 mobiel abonnement

Ongelezen bericht door Prolix »

S** schreef:... Het lag dus toch niet aan mijn simkaart of aan mijn toestel.
En nu ben ik wel heel benieuwd waar het dan wel aan lag. Aan het netwerk zelf kan het niet liggen, daar kunnen die winkels niets aan doen. Wèl kunnen ze de instellingen in je telefoon veranderen, en de sim schoonmaken. En ja, beide zaken liggen dus wel aan je simkaart of aan je toestel. Maar dat was niet het gevalzei je, dus..waar lag het wèl aan?

channiej22

Ongelezen bericht door channiej22 »

hallo allemaal,

ik lees dat jullie allemaal problemen hebben met tele2.
ik ben zelf momenteel nog klant bij tele2 en heb inderdaad zoals iedereen hier heel erg slecht tot geen bereik kwa internet en voor het bellen.
ik word soms gebeld terwijl er bij mij geen telefoon over gaat.
ik heb met tele2 klantenservice meerdere keren gesproken en ik word door hun wel vriendelijke en goed geholpen. ik heb van hun een nieuwe simkaart gehad in de hoop dat het zou beter worden waardoor alles nog slechter werd.
hun hebben mij na een week weer gebeld om te vragen hoe het ging. heb door gegeven dat alles slechter was dan van te voren.
nu is er momenteel een ticket naar t-mobile heen gegaan om te kijken of hun storing hebben of niet.
ik word morgen terug gebeld met het punt of ze storing hebben ja of nee.
zo niet dan krijg ik of een korting op me abbonement of ik kan me telefoon af kopen.
ik heb gezegt dat als ze niet zouden helpen of moeilijk gingen doen dat ik iemand erbij zou halen.
dus misschien is dat nog een oplossing om inderdaad er wat aan te gaan doen.

met vriendelijke groeten,
chantal

Prolix

channiej22 schreef:...
ik heb gezegt dat als ze niet zouden helpen of moeilijk gingen doen dat ik iemand erbij zou halen.
dus misschien is dat nog een oplossing...
:lol: En wie zou je erbij willen halen dan? Je moeder? :lol:

channiej22

Ongelezen bericht door channiej22 »

Prolix schreef:
channiej22 schreef:...
dus misschien is dat nog een oplossing...
:lol: En wie zou je erbij willen halen dan? Je moeder? :lol:

nee niet me moeder!!1 maar instanties lijkt me beter denk je ook niet???

Prolix

channiej22 schreef:
nee niet me moeder!!1 maar instanties lijkt me beter denk je ook niet???
Nee, ik denk inderdaad van niet. Je kunt alleen nog de Geschillencommissie inschakelen , maar daarvoor moet je eerst een paar stappen doorlopen.

Sam79

Ongelezen bericht door Sam79 »

hallo

Neem nooit geen abonnement van tele 2!!!!!!
In Februari 2013 werd ik afgesloten zomaar in een keer, ik belde de klantenservice, deze zeiden dat ik te veel had gebeld de afgelopen maanden en beter een hogere belbundel kon nemen, dit wilde ik niet, maar de medewerker zei als je dat niet doet dan kunnen ze me niet opnieuw aansluiten!!! dan moest ik 2 weken wachten wanneer de nieuwe maand weer inging, ik kon daar niet op wachten omdat ik mijn telefoon nodig had voor mijn werk! ok toch een hogere belbundel, 550 belmiuten, die eikel aan de telefoon had de belbundel van 450 min niet uitgezet!!

dus vanaf 1 februari 2013 tot en met 31 oktober 2013 betaal ik dus voor twee belbundels!!! elke keer hele hoge rekeningen!! ik heb met tele 2 gebeld maar ik had gewoon veel gebeld,
totdat er een mevrouw tele 2 mij 31 oktober belde en vroeg of ik tevreden was met tele 2?? nee natuurlijk ben ik dat NIET!!!! ik mijn verhaal uitgelegd dat ik veel hoge rekeningen heb, mevrouw voor mij uitgezocht en daar kwam dus uit dat ik voor belbundels betaal, en dat ik een hoop geld terug krijg!!

ze zou er meteen een melding van maken!!
vandaag 2 november krijg ik een sms dat ik over mijn dateverkeer heen ben!!!!ik meteen tele 2 bellen, zegt die meneer: ja mevrouw u moet 405 euro betalen omdat u over uw 1500 mb bent!!!!!!
nou heel toevallig dit!!! ik krijg van tele 2 vanaf februari 2013 tot en met heden geld terug, en nu in een keer ben ik over mijn internetbundel heen 1500 mb!!!

ik ga hier echt werk van maken!!!
Mensen neem nooit geen tele 2 abonnement!!!!!
mensen die daar werken nemen je echt niet serieus!!

uhmm

Ongelezen bericht door uhmm »

ik heb sinds 6-9-2013 een abonnement bij tele2 idd alleen maar ellende. mag gelukkig overstappen (kosteloos) alleen daar is het addertje onder het gras.. ik moet mijn toestel afkopen voor 350 euro.
Jullie kunnen mij geen service leveren maar ik zit wel met de kosten van mijn mobiel opgeschept. Tevens de klantenservice gebeld voor vragen maar hun zijn net een automatische bandje of ze lezen alles op.

NatasjaLarissa

Ongelezen bericht door NatasjaLarissa »

Ook ik ben absoluut niet tevreden over Tele2. Ik heb een abbonement afgesloten van 1.5mb per maand. Ik heb hiervoor bij Vodafone gezeten waar ik een abbonement van 1000 mb had. Hier ben ik nooit overheen gegaan. Na een kleine 2 weken zag ik op de mijn Tele2 app dat mijn dataverbruik enorm omhoog was gegaan. Hiervoor heb ik contact opgenomen met de klantenservice en gevraagd hoe dit kon. Het bleek dat deze data verbruikt was op een dinsdagavond. Deze dinsdagavond was ik thuis en zat ik op de wifi. Altijd als ik op de wifi zit is mijn 3g helemaal uitgeschakeld. Toch is het enige waar Tele2 mee komt dat je het mogelijk is dat je wifi overschakelt op je 3g als de wifi slechte verbinding heeft. Dit is onmogelijk voor mij aangezien mijn 3g altijd is uitgeschakeld alsbik op wifi zit. Juist om dit soort ellende te voorkomen. Ook heb ik het gevoel dat er niks klopt van mijn facturen. Tele2 hoef je hiervoor niet te bellen. Ik kreeg het gevoel dat ik er zelf meer verstand van had dan Tele2 zelf. Ik ben jaren tevreden geweest met Vodafone en heb hier nooit een probleem gehad met te hoge dataverbruik. Ik voel me zwaar opgelicht door Tele2. Ik zit helaas nog 2 jaar vast, en vrees, na het lezen van de anderen reacties, nu al voor de facturen die nog moeten komen.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ook prepaid van Tele2 is vreselijk: om de haverklap reclame-smsjes van Tele2. Kun je nergens uitzetten.

hoofdpyn

Ongelezen bericht door hoofdpyn »

ik heb het zelfde probleem met tele 2 ook een factuur veel tehoog van november 2013
en de servive daar is nog bagger deuren blyven gesloten en praten of oplossing zoeken kunnen ze niet by tele2 mensen waarschuwing begin noooooit een abbonement by tele2 ze plukken je helemaal kaal

Wubo

Ongelezen bericht door Wubo »

Ook Tele 2 hier

is K$%^&%^& met peren

Alle problemen welke ik heb zijn hier de revue al gepasseerd.

Die H in mijn beeldscherm daar krijg ik nog de meeste irritaties van :evil:

bokkel

Ongelezen bericht door bokkel »

Wubo schreef:..Die H in mijn beeldscherm daar krijg ik nog de meeste irritaties van
H in je beeldscherm?

mipmar

Ongelezen bericht door mipmar »

Beste mensen

Ik zie dat jullie allemaal bergen met klachten hebben over Tele2 en een aantal mensen vertellen dat ze voorheen met Vodafone en KPN nooit problemen hadden.

Nou ik wil jullie graag een illusie ontnemen, omdat de verhalen hier exact hetzelfde zijn als ik en vele anderen op dit moment bij Vodafone ervaren.

Alles ging goed tot de Abonnement verlenging afgelopen december en toen gebeurde het volgende:

In slechts 12 uur tijd onverklaarbaar buiten de 1000mb Red Essential bundel, terwijl ik bij de vorige Websmart bundel van 1000mb na een hele maand nog veel over had. Ook nog automatisch de Blox aangegaan en bij moeten betalen terwijl de SMS met u zit aan ... data tegoed verstuurd was er dus toch al over heen.

Onderzoek leverde op dat ze omdat je half de maand overstapt het resterende data tegoed van het oude abo laten vervallen en de nieuwe slechts prorata toekennen. Pure diefstal van betaald tegoed dus als beloning omdat je klant blijft. Dit geld bij Vodafone dus voor alle verlengingen van hun klanten.

Naast de 880mb die ik dus maar had die maand ( voor 1000mb betaald ) dus ook een onverklaarbaar extreem data verbruik.

Ook adverteerd men overal met een geweldige 4G netwerk, je word gebeld met 4G verlenging aanbiedingen en krijgt diverse brieven thuis. Maar nu blijkt dat 4G alleen nog maar op een paar plekken beschikbaar is, en dit nog tot einde jaar gaat duren. Men doet dus aan verkoop onder valse voorwendselen voor iets dat niet leverbaar is. Maar ze laten de klanten wel ca 5 Euro meer betalen voor die 4G abo's.
Ik ben nu inmiddels evenals jullie een gevecht gewikkeld met hun klanten service via chat, telefoon en email, maar stuit al een maand op onbegrip en men is ook niet gevoelig voor dreigementen dat je als klant ( zelf hele familie met 5 abo's bij Vodafone ) op gaat stappen bij hun.

De laatste email reactie van 1 1/2 week terug kwam erop neer dat ze alle argumenten van tafel schuiven en het zelfs normaal vinden dat ze data tegoed afpakken, en dat die Essential abo's zoveel meerwaarde hebben dat die 5 Euro gerechtvaardigd is. Maar wat er dan aan meer waarde is als je alleen maar 3G heb dat is niet duidelijk.

Het extreme data verbruik, zal wel aan u zelf liggen door updates, of you tube gebruik of zo, waar geen sprake van is geweest.

Dus beste mensen niet om jullie te ontmoedigen maar het ziet er naar uit dat wij in Nederland een levensgroot probleem hebben met onze mobiele telefoon aanbieders over de hele breedte.
Ga maar eens op Google zoeken en je vind over diverse aanbieders exact dezelfde klachten over slechte klanten service, onverklaarbaar extreem data verbruik. Alleen Vodafone spant de kroon door ook nog een dienst te verkopen, adverteren, en te laten betalen die er helemaal niet is. Ik vind ditzelfde ook terug bij gebruikers van Simyo, Holland Nieuwe, Youphone etc maar dit zijn Vodafone en KPN klonen dus verbaast mij niets dat het bij hun ook gebeurt.

Tros Radar ik heb inmiddels via Consuwijzer om advies gevraagd, en deze zouden de klacht doorsturen naar de autoriteit voor de telecom markt. Gezien de reactie van de dame van Consuwijzer vraag ik mij af of er überhaupt iets mee gaat gebeuren, want die snapte het geloof ik niet helemaal hoe het werkt.
Ik denk dat het heel hoog tijd is dat er aan dit onderwerp aandacht word besteed, en dat er van overheidswege word ingegrepen bij deze aanbieders. Ze hebben allen compleet lak aan de consument, en in mijn ogen grenst het haast aan pure minachting van hun klantenkring.
Er word duidelijk door deze clubs gemanipuleerd met het data verbruik om meer geld te genereren.
Om nog niet te spreken over de schandalige manier van adverteren van KPN en Vodafone voor hun 4G dat er gewoon niet is, maar waar ze wel voor laten betalen. In mijn ogen is dit ook een wetsovertreding die o.a bij de reclamecode commissie zou moeten worden aangepakt. Ben ook benieuwd of het onteigenen van betaald data tegoed na abonnement verlenging zomaar mag.

bokkel

Ongelezen bericht door bokkel »

Maar, wat is er nu aan de hand?

GSniedt

Ongelezen bericht door GSniedt »

Hier nog iemand met problemen. In het kort: zelden 3g netwerk en nu ook problemen op het gebied van factureren.
Dit laatste is een probleem omdat ze mij nu dreigen af te sluiten.
Bij tele2 maken ze een fout door de maand oktober niet volledig in rekening te brengen en dus maar deels van de rekening af te schrijven. In de maand december komt men hier achter en voegt het nog te betalen bedrag zonder dit te communiceren toe aan de rekening van december. Resultaat is een rekening van €400,-. Een bedrag wat ik helaas niet even neerleg. Derhalve neem ik contact op met de klantenservice. Een vriendelijke vrouw weet mij te vertellen dat ze een fout hebben gemaakt maar dat er helaas niets meer aan gedaan kan worden. De rekening dient gewoon betaald te worden. Mij wordt verder medegedeeld dat tele 2 niet aan betalingsregelingen doet. Ze biedt nogmaals haar excuses aan en zegt dat het haar spijt. Ik heb nu €200,- betaald maar dien het restant ook echt nog deze week te betalen. Bij eventuele afsluiting dien ik de aansluitkosten gewoon te betalen.
Ik vind het schandalig dat dit in Nederland allemaal kan en mag. Op deze manier wordt het mensen die welwillend zijn en niet veel financiele ruimte hebben nog moeilijker gemaakt en worden ze zelfs in de schulden geholpen.
Voor mij hierna NOOIT meer tele 2.
Overigens een groot probleem vind ik ook dat alles telefonisch moet. Op schrift/email krijg je van de telefoonmaatschappijen niets. Zo houden zij hun rug vrij en kan een consument zich nooit beroepen op uitspraken/afspraken van de kant van de telecombedrijven.
Groeten GSniedt

Pegasus6200

Ongelezen bericht door Pegasus6200 »

Dat probleem met het niet automatisch terugkeren op het Tele2 netwerk, telefonie en 3G, is inderdaad een probleem!!!
Woon in Maastricht en heb constant problemen met Tele2. Voorheen Tmobile, nooit ook maar een probleem gehad! Overstappen naar Tele2, denk hier een veelvoud van 2 over na en besluit voor je eigen gezondheid NIET OVER TE STAPPEN NAAR TELE2!!!!!

mikey38

Ongelezen bericht door mikey38 »

hoi ik had voor mijn zoontje van 11 jaar ook tele2 abbonement afgesloten eerste maanden geen probleen steeds 13 euro per maand ,tot deze maand was het ineens 241,95 ik schrok me wezeloos ik rekening nakijken staat er over al kleine bedragen behalve op 2 en 3 maart ,had hij op 1 dag 145 euro aan mb verbruikt terwijl hij hier thuis altyd met wifi is verbonden,dit kan gewoon niet kloppen heeft geeneens een sms ontvangen van u zit over u limiet heen ik vind dit echt niet normaal en nu ik deze klachten allemaal lees dit kan tele2 toch niet zomaar bij iedereen flikken

eharoon

Ongelezen bericht door eharoon »

HELP HELP ik voel me zwaar opgelicht door TELE2. ik voel me machteloos tegen de grote TELE2. Opeens krijg ik een kosten van 51 Euro. Volgens de display is Buitenbundel kosten.
De situatie is dat ik voor heen kreeg ik elke maand keurig dat ik de limit bereik heb. Vervolgens kon ik niet buiten de bundel interneten. Tot en met de maand mei was het ook niets aan de hand. Alleen de maand juni opeens kreeg ik hoge BB kosten. ik heb Tele2 Gebeld en ze zeggen dat dit mijn schuld is, want ik heb de setting van mijn iphone niet goed ingesteld!!!! Hoe kan dat now! Ondanks mijn setting kon ik in het verleden, zodra mijn limit heb bereikt, niet meer interneten. Maar nu opeens mijn schuld!!
Ik voel met echter zwaar kaal geplukt door Tele2. Ik vind dit zou niet de manier zijn om letterlijk je portemonnee te mogen lenen en de nodige eruit te halen zonder je gewetens!!!!! HELP HELP ik voel me opgelicht door TELE2

ik hoop dat meerdere mensen met dezelfde probleem melding gaan maken.

Ik hoop dat dit ter aandacht komt bij Radar tv show, dan kan ik rustig kijken hoe de directie van Tele2 door Antoinette Hertsenberg gaat zweten!

Iso1982

Ongelezen bericht door Iso1982 »

Beste mensen,

Ik heb ook klachten met ontvangst van een signaal en internet.Ik heb contact gehad met de klantenservice en word zeer slecht geholpen. De 1 weet van een ander niet wat er met mij besproken is. Dus ik zie dit niet snel opgelost worden. Ik heb ook geen zin om denigrerend aangesproken te worden door een NIET naar mijn klacht luisterende, domweg een protocol afwerkende persoon. Ik ben er klaar mee. Ik heb in de tussentijd wel mijn abo opgezegd(ook al duurt dat nog een jaar). Misschien helpt het als iedereen die weg gaat bij tele2 alvast in de tussentijd zijn abo opzegt via klantenservice. Ik heb uiteraard ook aangegeven dat het met name komt door de slechte service (verbinding en klantenservice).

Misschien worden ze dan wakker.

Gr.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

eharoon schreef:Ik hoop dat dit ter aandacht komt bij Radar tv show, dan kan ik rustig kijken hoe de directie van Tele2 door Antoinette Hertsenberg gaat zweten!
Hoe moet ik dit opvatten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten