LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
Ben er na 5 jaar en 2 maanden achter gekomen dat ik dubbel betaald heb voor ZIGGO abonnement op televisie.
Het probleem is ontstaan nadat ik een extra kaart heb aangevraagd, de medewerker heeft toen een nieuw klantnummer/abonnement aangemaakt.
Aangezien dit van een andere rekeningnummer automatisch werd afgeschreven heb ik dit al die tijd niet door gehad.
Heb toen telefonisch contact gehad met ZIGGO en deze hebben bovenstaande bevestigd.
Ze hebben 2 klanten nummers aangemaakt op een naam/adres.
Klantenservice heeft geen idee hoe die fout door hun is gemaakt.
Het dubbele abonnement is dan ook telefonisch beëindig, tevens heb ik verzocht het teveel betaalde terug te storten op mijn rekening.
Het betrof 1238.21 Euro totaal van 5 jaar en 2 maanden.
Enkele dagen later belde een medewerker op, deze deelde mij mede dat zij niet van plan waren om dit bedrag terug te betalen.
Wel waren ze bereid om mij coulant te gemoed te komen en 1 jaar terug te betalen ik kreeg een week de tijd om hierover na te denken en akkoord te gaan, zoniet zou ik helemaal niets terug krijgen.
Heb meteen aangegeven dat ik niet akkoord ging met dit voorstel en heb ze medegedeeld dat ik juridisch advies hierover ging inwinnen.
Dit heb ik gedaan en deze hebben mij medegedeeld dat ik recht had op 5 jaar (van de 5 jaar en 2 maanden) terugbetaling van het teveel betaalde.
5 Jaar is de verjaringstermijn van onverschuldigd betaling van een dienst.
Op verzoek heb ik een aangetekende brief gemaakt en dezelfde brief met de post waarin het teveel betaalde bedrag terugvorder binnen een termijn van 2 weken.
Na een week werd ik terug gebeld door dezelfde mevrouw van ZIGGO.
Deze hadden de brieven inmiddels binnen.
Ze zei dat ze op de vordering niet inging en dat ze maar 1 jaar terug wilden betalen (ongeveer 350 euro).
Mevrouw deelde mij mede als ik niet akkoord zou gaan met het jaar dat ik helemaal niets zou krijgen en dat hun aanbod van vergoeding van een jaar zou komen te vervallen.
Uiteraard hun medegedeeld dat ik niet akkoord ga en het bedrag terug vorder van de laatste 5 jaar.
Hun verzocht op mijn aangetekende brief schriftelijk te reageren.
Mevrouw deelde mij mede dat ZIGGO niet zou gaan reageren op de aangetekende brief en tevens hun aanbod van een jaar vergoeding na ons gesprek verviel.
Mevrouw medegedeeld dat het uiterst merkwaardig is dat ZIGGO niet het fatsoen heeft op een aangetekend stuk schriftelijk antwoord te geven.
Hierna weer contact gehad met de rechtsbijstand verzekering en die vonden het ook een merkwaardig optreden van Ziggo.
Rechtsbijstand zou een en ander bekijken en mij terug bellen hoe verder.
Na een uur belde ze mij terug en zeiden dat er 2 opties ware.
Aangezien bovenstaande zou ik een hele sterke zaak hebben en ze boden mij het volgende aan.
1 Ik zou samen met hun verder kunnen gaan tegen ZIGGO om het bedrag terug te krijgen
2 De rechtsbijstand verzekering bied 1150 euro aan om mijn claim naar ZIGGO af te kopen.
Heb voor het tweede gekozen.(is 60 euro minder als de claim van 5 jaar)
rechtsbijstand behoud zich het recht voor zelf alsnog de vordering neer te leggen bij ZIGGO en zou mijn medewerking moeten geven aan hun (1 jaar na uitbetaling)
Ik vind bovenstaand handelen van ZIGGO uiterst verwerpelijk.........
Heb TV bij ZIGGO opgezegd en ben overgegaan naar KPN (had daar al telefoon en internet)
ZIGGO presteerde het nog tijdens mijn opzegging met een aanbieding te komen!!!!
Extra paar maanden korting als ik een jaarabonnement af zou sluiten en nog meer korting als ik 2 jaar abonnement zou afsluiten!!!!......ongehoord en asociaal.
Ik wil bij deze iedereen waarschuwen voor de praktijken die ZIGGO erop na houd.
Als je te weinig betaald hebt staan ze meteen op de stoep als ze een fout maken, die ze ook zelf nog eens toegeven en terug moeten betalen geven ze niet thuis
Mijn advies luid ook ga bij KPN deze hebben ook nog eens gratis telefoonnummers en bij ZIGGO zijn het betaal nummers (tenzij je telefoon bij hun hebt).
Het probleem is ontstaan nadat ik een extra kaart heb aangevraagd, de medewerker heeft toen een nieuw klantnummer/abonnement aangemaakt.
Aangezien dit van een andere rekeningnummer automatisch werd afgeschreven heb ik dit al die tijd niet door gehad.
Heb toen telefonisch contact gehad met ZIGGO en deze hebben bovenstaande bevestigd.
Ze hebben 2 klanten nummers aangemaakt op een naam/adres.
Klantenservice heeft geen idee hoe die fout door hun is gemaakt.
Het dubbele abonnement is dan ook telefonisch beëindig, tevens heb ik verzocht het teveel betaalde terug te storten op mijn rekening.
Het betrof 1238.21 Euro totaal van 5 jaar en 2 maanden.
Enkele dagen later belde een medewerker op, deze deelde mij mede dat zij niet van plan waren om dit bedrag terug te betalen.
Wel waren ze bereid om mij coulant te gemoed te komen en 1 jaar terug te betalen ik kreeg een week de tijd om hierover na te denken en akkoord te gaan, zoniet zou ik helemaal niets terug krijgen.
Heb meteen aangegeven dat ik niet akkoord ging met dit voorstel en heb ze medegedeeld dat ik juridisch advies hierover ging inwinnen.
Dit heb ik gedaan en deze hebben mij medegedeeld dat ik recht had op 5 jaar (van de 5 jaar en 2 maanden) terugbetaling van het teveel betaalde.
5 Jaar is de verjaringstermijn van onverschuldigd betaling van een dienst.
Op verzoek heb ik een aangetekende brief gemaakt en dezelfde brief met de post waarin het teveel betaalde bedrag terugvorder binnen een termijn van 2 weken.
Na een week werd ik terug gebeld door dezelfde mevrouw van ZIGGO.
Deze hadden de brieven inmiddels binnen.
Ze zei dat ze op de vordering niet inging en dat ze maar 1 jaar terug wilden betalen (ongeveer 350 euro).
Mevrouw deelde mij mede als ik niet akkoord zou gaan met het jaar dat ik helemaal niets zou krijgen en dat hun aanbod van vergoeding van een jaar zou komen te vervallen.
Uiteraard hun medegedeeld dat ik niet akkoord ga en het bedrag terug vorder van de laatste 5 jaar.
Hun verzocht op mijn aangetekende brief schriftelijk te reageren.
Mevrouw deelde mij mede dat ZIGGO niet zou gaan reageren op de aangetekende brief en tevens hun aanbod van een jaar vergoeding na ons gesprek verviel.
Mevrouw medegedeeld dat het uiterst merkwaardig is dat ZIGGO niet het fatsoen heeft op een aangetekend stuk schriftelijk antwoord te geven.
Hierna weer contact gehad met de rechtsbijstand verzekering en die vonden het ook een merkwaardig optreden van Ziggo.
Rechtsbijstand zou een en ander bekijken en mij terug bellen hoe verder.
Na een uur belde ze mij terug en zeiden dat er 2 opties ware.
Aangezien bovenstaande zou ik een hele sterke zaak hebben en ze boden mij het volgende aan.
1 Ik zou samen met hun verder kunnen gaan tegen ZIGGO om het bedrag terug te krijgen
2 De rechtsbijstand verzekering bied 1150 euro aan om mijn claim naar ZIGGO af te kopen.
Heb voor het tweede gekozen.(is 60 euro minder als de claim van 5 jaar)
rechtsbijstand behoud zich het recht voor zelf alsnog de vordering neer te leggen bij ZIGGO en zou mijn medewerking moeten geven aan hun (1 jaar na uitbetaling)
Ik vind bovenstaand handelen van ZIGGO uiterst verwerpelijk.........
Heb TV bij ZIGGO opgezegd en ben overgegaan naar KPN (had daar al telefoon en internet)
ZIGGO presteerde het nog tijdens mijn opzegging met een aanbieding te komen!!!!
Extra paar maanden korting als ik een jaarabonnement af zou sluiten en nog meer korting als ik 2 jaar abonnement zou afsluiten!!!!......ongehoord en asociaal.
Ik wil bij deze iedereen waarschuwen voor de praktijken die ZIGGO erop na houd.
Als je te weinig betaald hebt staan ze meteen op de stoep als ze een fout maken, die ze ook zelf nog eens toegeven en terug moeten betalen geven ze niet thuis
Mijn advies luid ook ga bij KPN deze hebben ook nog eens gratis telefoonnummers en bij ZIGGO zijn het betaal nummers (tenzij je telefoon bij hun hebt).
Laatst gewijzigd door josh1 op 16 mar 2014 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
Juiste keus gemaakt.2 De rechtsbijstand verzekering bied 1150 euro aan om mijn claim naar ZIGGO af te kopen.
Ik denk dat het zoals bij elk bedrijf, langs elkaar heen loopt.ZIGGO presteerde het nog tijdens mijn opzegging met een aanbieding te komen!!!!
Extra paar maanden korting als ik een jaarabonnement af zou sluiten en nog meer korting als ik 2 jaar abonnement zou afsluiten!!!!......ongehoord en asociaal.
Lekker naast je neerleggen en genieten van waar je nu bent. Gewoon een punt er achter zetten. Waarschuwing staat hier nu.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
Tsja, er zijn plenty topics over mensen die briesend bij KPN vertrekken om soortgelijke dingen, en hartstikke blij zijn met Ziggo of UPC. Maar lees ik het goed dat je rechtsbijstand je 1150 euro heeft geboden/betaald om namens jou niet verder op te hoeven trekken tegen Ziggo? Beetje gemakzuchtig in mijn ogen, ze halen niet je definitieve gelijk bij een rechter, maar stoppen het dus in een door hen zelf betaalde doofpot?
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
dat is geen doofpot, maar gewoon zakelijk.sjohie schreef:Tsja, er zijn plenty topics over mensen die briesend bij KPN vertrekken om soortgelijke dingen, en hartstikke blij zijn met Ziggo of UPC. Maar lees ik het goed dat je rechtsbijstand je 1150 euro heeft geboden/betaald om namens jou niet verder op te hoeven trekken tegen Ziggo? Beetje gemakzuchtig in mijn ogen, ze halen niet je definitieve gelijk bij een rechter, maar stoppen het dus in een door hen zelf betaalde doofpot?
een proces beginnen kost veel meer dan die 1150 euro vergoeden.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
Gevalletje van je eigen administratie er een puinhoop maken. Sorry, geen medelijden mee.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
Sowieso merkwaardig. Claim van TS is allang verjaard en hoewel ziggo een fout heeft gemaakt mag van TS ook verwacht worden dat zijn bankrekening wordt gecontrolleerd. Als je 5 jaar lang op 2 bankrekeningen geld ziet afgeschreven worden door ziggo, lijkt het me toch wel vrij normaal dat je eens gaat bellen hoe het zit.ruud_a schreef:dat is geen doofpot, maar gewoon zakelijk.sjohie schreef:Tsja, er zijn plenty topics over mensen die briesend bij KPN vertrekken om soortgelijke dingen, en hartstikke blij zijn met Ziggo of UPC. Maar lees ik het goed dat je rechtsbijstand je 1150 euro heeft geboden/betaald om namens jou niet verder op te hoeven trekken tegen Ziggo? Beetje gemakzuchtig in mijn ogen, ze halen niet je definitieve gelijk bij een rechter, maar stoppen het dus in een door hen zelf betaalde doofpot?
een proces beginnen kost veel meer dan die 1150 euro vergoeden.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
toch nog even een reactie voor diegene die het niet helemaal begrijpen.
De verjaring van onverschuldigd betalen voor een dienst is 5 jaar.
Dus de laatste 5 jaar zouden terug betaald moeten worden. (de eerste 2 maanden dus niet)
Hoelang, en of ik niet gekeken zou hebben op mijn rekening heeft juridisch geen enkele waarde en is niet relevant in de vordering
Tot slot begrijp natuurlijk ook dat ZIGGO ook een account heeft (of meerdere) op dit forum....
De verjaring van onverschuldigd betalen voor een dienst is 5 jaar.
Dus de laatste 5 jaar zouden terug betaald moeten worden. (de eerste 2 maanden dus niet)
Hoelang, en of ik niet gekeken zou hebben op mijn rekening heeft juridisch geen enkele waarde en is niet relevant in de vordering
Tot slot begrijp natuurlijk ook dat ZIGGO ook een account heeft (of meerdere) op dit forum....
Laatst gewijzigd door josh1 op 16 mar 2014 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 743
- Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
Quote:
Hoelang, en of ik niet gekeken zou hebben op mijn rekening heeft juridisch geen enkele waarde en is niet relevant in de vordering
Nee, maar wel een beetje dom.
Hoelang, en of ik niet gekeken zou hebben op mijn rekening heeft juridisch geen enkele waarde en is niet relevant in de vordering
Nee, maar wel een beetje dom.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
Ja had beter moeten opletten
Maar het betrof 2 totaal verschillende bedragen van 2 verschillende rekeningen.
Heb diverse incasso's lopen op verschillende rekeningen.
Als het 2 precies dezelfde bedragen waren geweest was het me wel opgevallen.
je gaat van incasso's uit dat ze kloppen.
Hoe dan ook....afhandeling van Ziggo blijft beneden de maat.
Als je geen rechtsbijstand hebt ben je als klant de klos.
Maar recht blijft recht en ZIGGO heeft medewerkers in dienst die er speciaal zijn om het geld waar mensen recht op hebben te onthouden... Ik heb ze aan de telefoon gehad en de gesprekken zijn op het randje intimiderend....zoals.. als u niet akkoord gaat krijgt u niets!!!
Ik hoop dat de rechtsbijstand het vergoede bedrag gaat verhalen op ZIGGO
ikzelf hoef nu niet meer 43 euro per maand te betalen aan ZIGGO ivm opzegging.
Tijdens opzegging krijg je te horen van de medewerkster, ja erg sorry, ik zie inderdaad dat er een fout is gemaakt...maar ik kan er zelf niets aan doen dat is een andere afdeling.....je zult er maar moeten werken en dit soort telefoongesprekken moeten voeren... ik had zelfs nog medelijden met die leuke juffrouw aan de andere kant van de lijn...heb haar nog bedankt voor wat zij voor mij betekend heeft....
Het blijkt nu ook nog eens dat het totaal pakket bij kpn 27 Euro per maand goedkoper is dan bij ZIGGO.
Tevens krijg ik ook geen afschrijvingen meer van digitenne van KPN dit zit nu in het totaal pakket. dus ideaal voor mensen met meer televisies in huis.
Al met al ga ik ervoor zorgen dat ZIGGO het meer gaat kosten dan de schade en het onrecht dat ik heb geleden.
Ik zou graag willen dat radar zelf ook nog aandacht aan besteed maar dat heb ikzelf niet in de hand.
Dit is echt wat je noemt onrecht.....
Ik zal via internet er alles aan doen om mensen voor ZIGGO praktijken te waarschuwen.
Ga nog meer forums aanschrijven en heb nog meer mogelijkheden tot mijn beschikking.
Maar het betrof 2 totaal verschillende bedragen van 2 verschillende rekeningen.
Heb diverse incasso's lopen op verschillende rekeningen.
Als het 2 precies dezelfde bedragen waren geweest was het me wel opgevallen.
je gaat van incasso's uit dat ze kloppen.
Hoe dan ook....afhandeling van Ziggo blijft beneden de maat.
Als je geen rechtsbijstand hebt ben je als klant de klos.
Maar recht blijft recht en ZIGGO heeft medewerkers in dienst die er speciaal zijn om het geld waar mensen recht op hebben te onthouden... Ik heb ze aan de telefoon gehad en de gesprekken zijn op het randje intimiderend....zoals.. als u niet akkoord gaat krijgt u niets!!!
Ik hoop dat de rechtsbijstand het vergoede bedrag gaat verhalen op ZIGGO
ikzelf hoef nu niet meer 43 euro per maand te betalen aan ZIGGO ivm opzegging.
Tijdens opzegging krijg je te horen van de medewerkster, ja erg sorry, ik zie inderdaad dat er een fout is gemaakt...maar ik kan er zelf niets aan doen dat is een andere afdeling.....je zult er maar moeten werken en dit soort telefoongesprekken moeten voeren... ik had zelfs nog medelijden met die leuke juffrouw aan de andere kant van de lijn...heb haar nog bedankt voor wat zij voor mij betekend heeft....
Het blijkt nu ook nog eens dat het totaal pakket bij kpn 27 Euro per maand goedkoper is dan bij ZIGGO.
Tevens krijg ik ook geen afschrijvingen meer van digitenne van KPN dit zit nu in het totaal pakket. dus ideaal voor mensen met meer televisies in huis.
Al met al ga ik ervoor zorgen dat ZIGGO het meer gaat kosten dan de schade en het onrecht dat ik heb geleden.
Ik zou graag willen dat radar zelf ook nog aandacht aan besteed maar dat heb ikzelf niet in de hand.
Dit is echt wat je noemt onrecht.....
Ik zal via internet er alles aan doen om mensen voor ZIGGO praktijken te waarschuwen.
Ga nog meer forums aanschrijven en heb nog meer mogelijkheden tot mijn beschikking.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
Je begint met
Ik wens je veel succes met het aanschrijven van nog meer forums en het 'gebruiken van andere mogelijkheden die je nog tot je beschikking hebt'.
Als tegenhanger zou ik kunnen schrijven dat ik 4 kaarten heb van Ziggo, maar echt maar 1 abonnement.
om als laatste te schrijvenjosh1 schreef:Ben er na 5 jaar en 2 maanden achter gekomen dat ik dubbel betaald heb voor ZIGGO abonnement op televisie.
Het probleem is ontstaan nadat ik een extra kaart heb aangevraagd, de medewerker heeft toen een nieuw klantnummer/abonnement aangemaakt.
Ik denk persoonlijk dat het beter is om mensen aan te raden om hun bankafschriften te controleren, zodat je er niet na 5 jaar en 2 maanden achter komt, dat er iets mis is. Bij grote bedrijven als Ziggo gaan ze namelijk niet alle bij- en afschrijvingen iedere maand handmatig controleren. Maar iedere consument kan dat namelijk wel, want die heeft maar een paar rekeningen. En ik weet uit eigen ervaring dat er best wel eens iets mis gaat. Maar als je snel ingrijpt, kun je de incasso's terug draaien en contact opnemen met het bedrijf wat het geld van je rekening haalt. Scheelt veel geld, ergernis en het starten van een topic op dit forum.Al met al ga ik ervoor zorgen dat ZIGGO het meer gaat kosten dan de schade en het onrecht dat ik heb geleden.
Ik zou graag willen dat radar zelf ook nog aandacht aan besteed maar dat heb ikzelf niet in de hand.
Dit is echt wat je noemt onrecht.....
Ik zal via internet er alles aan doen om mensen voor ZIGGO praktijken te waarschuwen.
Ga nog meer forums aanschrijven en heb nog meer mogelijkheden tot mijn beschikking.
Ik wens je veel succes met het aanschrijven van nog meer forums en het 'gebruiken van andere mogelijkheden die je nog tot je beschikking hebt'.
Als tegenhanger zou ik kunnen schrijven dat ik 4 kaarten heb van Ziggo, maar echt maar 1 abonnement.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
U vergeet een ding.
Hoe kan het zijn dat ze 2 klantnummers aanmaken op een naam op hetzelfde adres?
Lijkt mij toch duidelijk dat hun systeem niet deugt.
Een fatsoenlijk werkend systeem moet aangeven dat er al een klantnummer bestaat op dat adres tijdens aanmaken hiervan.
En nogmaals ik weet dat het voor sommige mensen moeilijk is omdat veel mensen gevoelsmatig denken en niet in juridische zin.
Ik heb recht op terugbetaling van 5 jaar volgens het Nederlands recht, (volgens juridisch adviseur)
Alle andere gevoelsmatige reacties vervallen hierbij en ZIGGO zou hieraan gevolg moeten geven en terugbetalen,
De centen staan inmiddels op mijn rekening van de rechtsbijstand maar het voel toch niet lekker.
Hoe kan het zijn dat ze 2 klantnummers aanmaken op een naam op hetzelfde adres?
Lijkt mij toch duidelijk dat hun systeem niet deugt.
Een fatsoenlijk werkend systeem moet aangeven dat er al een klantnummer bestaat op dat adres tijdens aanmaken hiervan.
En nogmaals ik weet dat het voor sommige mensen moeilijk is omdat veel mensen gevoelsmatig denken en niet in juridische zin.
Ik heb recht op terugbetaling van 5 jaar volgens het Nederlands recht, (volgens juridisch adviseur)
Alle andere gevoelsmatige reacties vervallen hierbij en ZIGGO zou hieraan gevolg moeten geven en terugbetalen,
De centen staan inmiddels op mijn rekening van de rechtsbijstand maar het voel toch niet lekker.
Laatst gewijzigd door josh1 op 17 mar 2014 10:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
Ah,en hier hebben we weer iemand die zijn eigen verantwoording niet neemt.
Natuurlijk,veel succes daarbij maar niet gaan lopen klagen als Ziggo besluit om jouw aan te pakken en te zorgen dat het jouw meer geld gaat kosten dan dat het Ziggo geld gaat kosten.josh1 schreef:Al met al ga ik ervoor zorgen dat ZIGGO het meer gaat kosten dan de schade en het onrecht dat ik heb geleden.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
ah en hier hebben we iemand die onder de categorie valt van de voorlaatste reactie.
Mijn verantwoordelijkheid is te zorgen dat ik mijn recht krijg en de verantwoordelijk van ZIGGO is zich te houden aan de Nederlandse regelgeving.
Mijn verantwoordelijkheid is te zorgen dat ik mijn recht krijg en de verantwoordelijk van ZIGGO is zich te houden aan de Nederlandse regelgeving.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
ja dat ben ik met u eens, maar dat kunnen ze alsnog doen wanneer het hun uitkomt.
Ik moet een jaar na datum mijn medewerking verlenen als rechtsbijstand bij ZIGGO gaat claimen volgens afspraak met hun.
Met het afkopen vervalt mijn hele claim naar ZIGGO.
Ze Hadden ook kunnen zeggen neem de aangeboden 350 Euro van ZIGGO maar want u staat niet in uw recht.
Dan hadden ze de 1150 Euro niet hoeven te betalen.
Het tegendeel is gebeurt.
Vind het van rechtsbijstand dat ze dit geschil netjes afgehandeld hebben.
Ik moet een jaar na datum mijn medewerking verlenen als rechtsbijstand bij ZIGGO gaat claimen volgens afspraak met hun.
Met het afkopen vervalt mijn hele claim naar ZIGGO.
Ze Hadden ook kunnen zeggen neem de aangeboden 350 Euro van ZIGGO maar want u staat niet in uw recht.
Dan hadden ze de 1150 Euro niet hoeven te betalen.
Het tegendeel is gebeurt.
Vind het van rechtsbijstand dat ze dit geschil netjes afgehandeld hebben.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
josh1 schreef: Vind het van rechtsbijstand dat ze dit geschil netjes afgehandeld hebben.
Klopt , en leg het verder naast je neer. Je hebt je geld , dus waarom nog druk maken.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
Dit is gewoon mogelijk. Bij meer dan 5 kaarten krijgt U een nieuw klantnummer. En dus zal het ook wel eens fout kunnen gaan bij minder kaarten. Misschien wilde U zelf wel een nieuw klantnummer.josh1 schreef:U vergeet een ding.
Hoe kan het zijn dat ze 2 klantnummers aanmaken op een naam op hetzelfde adres?
Lijkt mij toch duidelijk dat hun systeem niet deugt.
Een fatsoenlijk werkend systeem moet aangeven dat er al een klantnummer bestaat op dat adres tijdens aanmaken hiervan.
Gevoelsmatig blijf ik erbij dat ik mijn rekeningen controleer, maar dat is mijn gevoelEn nogmaals ik weet dat het voor sommige mensen moeilijk is omdat veel mensen gevoelsmatig denken en niet in juridische zin.
Ik heb recht op terugbetaling van 5 jaar volgens het Nederlands recht, (volgens juridisch adviseur)
Alle andere gevoelsmatige reacties vervallen hierbij en ZIGGO zou hieraan gevolg moeten geven en terugbetalen,
is puur gevoelsmatig en vervallen tochDe centen staan inmiddels op mijn rekening van de rechtsbijstand maar het voel toch niet lekker.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
waarom zouden zoiets eigenlijk moeten controleren?josh1 schreef:U vergeet een ding.
Hoe kan het zijn dat ze 2 klantnummers aanmaken op een naam op hetzelfde adres?
Lijkt mij toch duidelijk dat hun systeem niet deugt.
Een fatsoenlijk werkend systeem moet aangeven dat er al een klantnummer bestaat op dat adres tijdens aanmaken hiervan.
En nogmaals ik weet dat het voor sommige mensen moeilijk is omdat veel mensen gevoelsmatig denken en niet in juridische zin.
Ik heb recht op terugbetaling van 5 jaar volgens het Nederlands recht, (volgens juridisch adviseur)
Alle andere gevoelsmatige reacties vervallen hierbij en ZIGGO zou hieraan gevolg moeten geven en terugbetalen,
De centen staan inmiddels op mijn rekening van de rechtsbijstand maar het voel toch niet lekker.
omdat u uw rekeningafschriften niet controleert?
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
josh1 schreef:ja dat ben ik met u eens, maar dat kunnen ze alsnog doen wanneer het hun uitkomt.
Ik moet een jaar na datum mijn medewerking verlenen als rechtsbijstand bij ZIGGO gaat claimen volgens afspraak met hun.
Met het afkopen vervalt mijn hele claim naar ZIGGO.
Ze Hadden ook kunnen zeggen neem de aangeboden 350 Euro van ZIGGO maar want u staat niet in uw recht.
Dan hadden ze de 1150 Euro niet hoeven te betalen.
Het tegendeel is gebeurt.
Vind het van rechtsbijstand dat ze dit geschil netjes afgehandeld hebben.
waarschijnlijk alleen maar tot u een verschil van mening krijgt met uw rechtsbijstand verzekering.
dan deugt er niets meer van het besluit, dat ze niet direct een proces zijn begonnen.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
bijzonder dat je er zelf 5 jaar overheen laat gaan tot je aan de bel trekt en dan ziggo de zwarte piet toespeelt, daarnaast kan er wel over 5 jaar verjarig begonnen worden, dan nog heeft ziggo het een en ander ook goed in de algemene voorwaarden beschreven, kzou dat ook even checken voor je er direct vanuit gaat dat je een sterke zaak hebt.
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
1150 Euro, beetje advokaat werkt daar nog geen 6 uur voor , dus dat is goedkoper voor de rechtsbijstand dan een zaak beginnen.