LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] studio 75 / Monart studio
studio 75 / Monart studio
Maak geen afspraak bij studio 75 / Monart studio!!!
Via vakantieveilingen.nl had ik een voucher gewonnen voor een fotoshoot van 15 minuten bij studio 75 in Rotterdam.
Ik heb mijn voucher online verzilverd en had een afspraak (verzilveren moest binnen een week, de afspraak moest binnen een maand zijn).
Helaas voelde ik me de dag ervoor zo ziek dat ik wist dat ik de volgende dag niet kon komen. Ik heb me afgemeld, waarop ik reactie kreeg dat annuleren/wijzigen niet kon. Het leel mij inderdaad eerlijk dat geen geld terug kreeg of de afspraak kon verzetten.
Echter, dit is niet wat ze bedoelde, als iemand niet kom, geld de voucher niet, maar gaat de no-show regeling in werking, ik kreeg een rekening van 25 euro omdat ik niet was gekomen! (wat willen ze dan, dat iemand die moet overgeven gewoon komt en de studio vol kosts???? )
Ik ben nu aan het uizoeken of ik de rekening daadwerkelijk wettelijk gezien moet betalen, studio 75 toont geen coulantie en verdigd zich dat het in de voorwaarden stond, dit lijkt me toch een staaltje consumenten misleiding.
Voorkom dit dus koop geen vouchers bij studio 75 en maak geen afspraak!
Als iemand nog een tip heeft, graag. Zijn er meer mensen met dezelfde klacht?
groetjes Nina
Via vakantieveilingen.nl had ik een voucher gewonnen voor een fotoshoot van 15 minuten bij studio 75 in Rotterdam.
Ik heb mijn voucher online verzilverd en had een afspraak (verzilveren moest binnen een week, de afspraak moest binnen een maand zijn).
Helaas voelde ik me de dag ervoor zo ziek dat ik wist dat ik de volgende dag niet kon komen. Ik heb me afgemeld, waarop ik reactie kreeg dat annuleren/wijzigen niet kon. Het leel mij inderdaad eerlijk dat geen geld terug kreeg of de afspraak kon verzetten.
Echter, dit is niet wat ze bedoelde, als iemand niet kom, geld de voucher niet, maar gaat de no-show regeling in werking, ik kreeg een rekening van 25 euro omdat ik niet was gekomen! (wat willen ze dan, dat iemand die moet overgeven gewoon komt en de studio vol kosts???? )
Ik ben nu aan het uizoeken of ik de rekening daadwerkelijk wettelijk gezien moet betalen, studio 75 toont geen coulantie en verdigd zich dat het in de voorwaarden stond, dit lijkt me toch een staaltje consumenten misleiding.
Voorkom dit dus koop geen vouchers bij studio 75 en maak geen afspraak!
Als iemand nog een tip heeft, graag. Zijn er meer mensen met dezelfde klacht?
groetjes Nina
-
- Berichten: 295
- Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29
Re: studio 75 / Monart studio
staat duidelijk in de voorwaarden lees maar:
Maandag t/m vrijdag 09:00 t/m 15:00 kan afspraak gemaakt worden.
Zaterdag kan alleen geboekt worden wanneer door de weeks agenda vol zit. (De online agenda maakt zaterdag zelf online open wanneer vol is en kan geen enkel uitzondering gemaakt worden.
LET OP u kunt uitsluitend op hele uur inboeken en half uur. ( bij controle wijzigen wij automatisch uw boeking naar juistheid. )
1. Voeg uw voucher nummer in de online agenda
2. Voucher nummer xxxxx/xxxxxx ( bij geen waardebon nummer zal de boeking automatisch eruit gehaald worden.)
3. Bij inboeken gaat u akkoord met onze voorwaarde
4. Let op als u eenmaal bij ons hebt ingeboekt dan is wijziging en annulering niet mogelijk bekijk zeer goed welke datum en tijd u kan.
5. Bij niet opkomen dagen of cancelen dan gaat No-Show van kracht, u ontvangt dan automatisch een factuur in uw email.
6. Bij geen voucher nummer of verkeerde nummer wordt uw boeking uit onze systeem gehaald
6. Alle informatie staan in onze F.A.Q
7. Vergeet uw waardebon niet zonder waardebon komt er 5,- administratie kosten erbij.
8. Met een verlopen waardebon komt er 7,50 bij voor boekingen geldigheid
Maandag t/m vrijdag 09:00 t/m 15:00 kan afspraak gemaakt worden.
Zaterdag kan alleen geboekt worden wanneer door de weeks agenda vol zit. (De online agenda maakt zaterdag zelf online open wanneer vol is en kan geen enkel uitzondering gemaakt worden.
LET OP u kunt uitsluitend op hele uur inboeken en half uur. ( bij controle wijzigen wij automatisch uw boeking naar juistheid. )
1. Voeg uw voucher nummer in de online agenda
2. Voucher nummer xxxxx/xxxxxx ( bij geen waardebon nummer zal de boeking automatisch eruit gehaald worden.)
3. Bij inboeken gaat u akkoord met onze voorwaarde
4. Let op als u eenmaal bij ons hebt ingeboekt dan is wijziging en annulering niet mogelijk bekijk zeer goed welke datum en tijd u kan.
5. Bij niet opkomen dagen of cancelen dan gaat No-Show van kracht, u ontvangt dan automatisch een factuur in uw email.
6. Bij geen voucher nummer of verkeerde nummer wordt uw boeking uit onze systeem gehaald
6. Alle informatie staan in onze F.A.Q
7. Vergeet uw waardebon niet zonder waardebon komt er 5,- administratie kosten erbij.
8. Met een verlopen waardebon komt er 7,50 bij voor boekingen geldigheid
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 okt 2013 14:32
Re: studio 75 / Monart studio
Nooit bij deze studio een fotoshoot kopen! Via vakantieveillingen.nl gewonnen.
Vanwege een plotselingen overlijden in mijn naaste familie kon ik niet op de geplande afspraak komen.
Het overlijden was een grote shock want het gaat hier om een heel jong persoon.
Hierdoor ben ik vergeten af te bellen naar studio 75. Een maand later krijg ik opeens een herrinering dat ik 50 euro moet betalen. Eerste factuur heb ik nooit ontvangen, maar de mensen van studio 75 beweren dat ze het echt verstuurd hebben. Telefonisch gaf de man aan dat ik had moeten afbellen, dat snap ik maar het is mij totaal ontgaan. Uit andere reacties van boze ex klanten heb ik begrepen dat afbellen geen zin heeft want je betaald alsnog een belagelijk bedrag wat eerst 25 euro was en nu opeens 50 euro.
Verder hoef je geen enkele medeleven te verwachten van de medewerkers van studio 75, het gaat hun alleen maar om geld.
Vreselijk dit en ik hoop dat niemand zo dom is om hier fotos te gaan maken.
Vanwege een plotselingen overlijden in mijn naaste familie kon ik niet op de geplande afspraak komen.
Het overlijden was een grote shock want het gaat hier om een heel jong persoon.
Hierdoor ben ik vergeten af te bellen naar studio 75. Een maand later krijg ik opeens een herrinering dat ik 50 euro moet betalen. Eerste factuur heb ik nooit ontvangen, maar de mensen van studio 75 beweren dat ze het echt verstuurd hebben. Telefonisch gaf de man aan dat ik had moeten afbellen, dat snap ik maar het is mij totaal ontgaan. Uit andere reacties van boze ex klanten heb ik begrepen dat afbellen geen zin heeft want je betaald alsnog een belagelijk bedrag wat eerst 25 euro was en nu opeens 50 euro.
Verder hoef je geen enkele medeleven te verwachten van de medewerkers van studio 75, het gaat hun alleen maar om geld.
Vreselijk dit en ik hoop dat niemand zo dom is om hier fotos te gaan maken.
Re: studio 75 / Monart studio
In de studio goed en vriendelijk geholpen. Online echter slechte ervaringen met dit bedrijf. Vervelende man die vrouwen online van alles probeert wijs te maken en het bijna altijd alleen maar over sex kan hebben. Zeer irritant. Contact met het bedrijf opgenomen en dan zijn ze zogenaamd gehackt. Ik geloof dat niet omdat de schrijfstijl iedere keer hetzelfde is, geschreven in slecht nederlands. Uitkijken dus met het contact online, in de studio is hier gelukkig niets van te merken.
Re: studio 75 / Monart studio
Erg slecht!
Ik zou vandaag (08-03-2014) een fotoshoot hebben die ik via Vakantie Veilingen had gewonnen in Rotterdam. Nu bleek onder andere het volgende. Ik had expres deze datum gekozen omdat ik nogal druk ben en ik toevallig die dag vrij was, het is op zaterdag dus ik moest een toeslag betalen van 25 euro, dit was geen probleem voor mij want ik had het er wel voor over. Blij zijn we op pad gegaan richting Rotterdam en we waren er op tijd 16:50. Ik heb nog samen met mijn vriendin iets gedronken en om 16:10 zijn we naar de studio gelopen (dit was de studio aan de Coolsingel 4B in Rotterdam wegens verbouwing op het huidige adres) en we zagen dat het nog gesloten was. Wij hebben tot 16:15 gewacht maar het werd toch wel een beetje raar omdat wij om 16:15 eigenlijk al binnen hadden moeten zitten.
Uiteindelijk hebben we wat beterder gekeken en we zagen echt niemand, later hebben we nog gebeld, geen reactie, verder hebben nog op het raam getikt, wederom geen reactie. Uiteindelijk hebben we een briefje achter gelaten in de brievenbus en zijn we teleurgesteld terug gelopen naar de garage waar we uiteindelijk ook nog eens 5 euro moesten betalen..
Ik heb hun net een mail gestuurd met hoe we dit gaan oplossen. Ik ben zeer benieuwd naar hun reactie..
Ik zou vandaag (08-03-2014) een fotoshoot hebben die ik via Vakantie Veilingen had gewonnen in Rotterdam. Nu bleek onder andere het volgende. Ik had expres deze datum gekozen omdat ik nogal druk ben en ik toevallig die dag vrij was, het is op zaterdag dus ik moest een toeslag betalen van 25 euro, dit was geen probleem voor mij want ik had het er wel voor over. Blij zijn we op pad gegaan richting Rotterdam en we waren er op tijd 16:50. Ik heb nog samen met mijn vriendin iets gedronken en om 16:10 zijn we naar de studio gelopen (dit was de studio aan de Coolsingel 4B in Rotterdam wegens verbouwing op het huidige adres) en we zagen dat het nog gesloten was. Wij hebben tot 16:15 gewacht maar het werd toch wel een beetje raar omdat wij om 16:15 eigenlijk al binnen hadden moeten zitten.
Uiteindelijk hebben we wat beterder gekeken en we zagen echt niemand, later hebben we nog gebeld, geen reactie, verder hebben nog op het raam getikt, wederom geen reactie. Uiteindelijk hebben we een briefje achter gelaten in de brievenbus en zijn we teleurgesteld terug gelopen naar de garage waar we uiteindelijk ook nog eens 5 euro moesten betalen..
Ik heb hun net een mail gestuurd met hoe we dit gaan oplossen. Ik ben zeer benieuwd naar hun reactie..
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 mar 2014 19:25
Re: studio 75 / Monart studio
Doe geen fotoshoot bij studio 75 te Rotterdam!
Een paar weken geleden ben ik samen met mijn vriendin bij studio 75 geweest voor een fotoshoot en wij zijn hier zeer zeker niet tevreden mee.
Ten eerste is de service ontzettend slecht. De man achter de balie is verantwoordelijk voor de fotoshoot, maar terwijl hij bezig is helpt hij gerust andere klanten met (pas)foto's. Ook duurt ene fotoshoot, verkregen via vakantieveilingen, maar rond de 5 minuten. Er worden namelijk maar 15 foto's geschoten... Als je meer foto's wilt (dus dat de fotograaf een paar keer meer klikt) kost meteen 65 Euro. Dit brengtcons op het volgende probleem waarom wij niet tevreden zijn. De prijzen zijn absurd hoog. Je krijgt maar 5 foto's (wat 10 dagen duurt om te verzenden volgens het contract maar in werkelijk 20 of meer!. Dit omdat er allemaal rare smoesjes werden gezegd waarom zij niet toptijd konden leveren) waarop heel groot een logo van studio 75 wordt gezet. Wil je dit niet, dan kost dat 5 Euro per foto... Wat een achterlijk bedrag is. Elke foto die je meer wilt kost 13 Euro voor 10x15 cm. Maar ook dan moet je nog betalen voor het logo... Het slaat allemaal echt werkelijk nergens op. Zelfs 10 foto's digitaal kosten 65 Euro. Je krijgt dus heel weinig waar voor je geld en je geld wordt op elke mogelijke manier afhandig gemaakt. Je wordt gewoon genaaid waar je bij staat.
Ook staan er allemaal dingen in een contract die je als klant moet tekenen. Dit zijn dingen als de levertijd van de foto's, waar ze zich zeker niet aan houden, en dingen als boetes als je niet komt opdagen of als je foto's op facebook zet zonder vermelding: 'gemaakt door studio 75'. Dit is echt te achterlijk voor woorden. Dit wordt zelfs nog erger omdat iemand in dienst is bij studio 75 die constant op facebook aan het zoeken is op profielen van klanten in de hoop dat er geen vermelding bij foto's staat om zo een boete van 55 Euro per foto te kunnen innen. Studio 75 is dus op zoek om mensen op te lichten.
Ik hoop met deze post op dit forum dat ik kan voorkomen dat mensen een fotoshoot boeken bij studio 75 te Rotterdam. Zoals ik al aangaf is de service slecht, de fotoshoot van matige kwaliteit en wordt er aan alle kanten geld uit je zak geklopt waar je niet onderuit kunt. Zorg dus dat je ergens anders een fotoshoot doet. Bij een studio waar je wel kwaliteit- en waar voor je geld krijgt.
Dennis de Jong
Een paar weken geleden ben ik samen met mijn vriendin bij studio 75 geweest voor een fotoshoot en wij zijn hier zeer zeker niet tevreden mee.
Ten eerste is de service ontzettend slecht. De man achter de balie is verantwoordelijk voor de fotoshoot, maar terwijl hij bezig is helpt hij gerust andere klanten met (pas)foto's. Ook duurt ene fotoshoot, verkregen via vakantieveilingen, maar rond de 5 minuten. Er worden namelijk maar 15 foto's geschoten... Als je meer foto's wilt (dus dat de fotograaf een paar keer meer klikt) kost meteen 65 Euro. Dit brengtcons op het volgende probleem waarom wij niet tevreden zijn. De prijzen zijn absurd hoog. Je krijgt maar 5 foto's (wat 10 dagen duurt om te verzenden volgens het contract maar in werkelijk 20 of meer!. Dit omdat er allemaal rare smoesjes werden gezegd waarom zij niet toptijd konden leveren) waarop heel groot een logo van studio 75 wordt gezet. Wil je dit niet, dan kost dat 5 Euro per foto... Wat een achterlijk bedrag is. Elke foto die je meer wilt kost 13 Euro voor 10x15 cm. Maar ook dan moet je nog betalen voor het logo... Het slaat allemaal echt werkelijk nergens op. Zelfs 10 foto's digitaal kosten 65 Euro. Je krijgt dus heel weinig waar voor je geld en je geld wordt op elke mogelijke manier afhandig gemaakt. Je wordt gewoon genaaid waar je bij staat.
Ook staan er allemaal dingen in een contract die je als klant moet tekenen. Dit zijn dingen als de levertijd van de foto's, waar ze zich zeker niet aan houden, en dingen als boetes als je niet komt opdagen of als je foto's op facebook zet zonder vermelding: 'gemaakt door studio 75'. Dit is echt te achterlijk voor woorden. Dit wordt zelfs nog erger omdat iemand in dienst is bij studio 75 die constant op facebook aan het zoeken is op profielen van klanten in de hoop dat er geen vermelding bij foto's staat om zo een boete van 55 Euro per foto te kunnen innen. Studio 75 is dus op zoek om mensen op te lichten.
Ik hoop met deze post op dit forum dat ik kan voorkomen dat mensen een fotoshoot boeken bij studio 75 te Rotterdam. Zoals ik al aangaf is de service slecht, de fotoshoot van matige kwaliteit en wordt er aan alle kanten geld uit je zak geklopt waar je niet onderuit kunt. Zorg dus dat je ergens anders een fotoshoot doet. Bij een studio waar je wel kwaliteit- en waar voor je geld krijgt.
Dennis de Jong
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 mar 2014 20:34
Re: studio 75 / Monart studio
Ook wij hebben een fotoshoot gedaan via Vakantieveilingen bij studio 75. Wij hebben ontzettend veel geld betaald, maar nog steeds geen foto's ontvangen. Inmiddels zijn de beloofde 10 dagen verzendtijd bijna voorbij (ze hebben officieel tot dinsdag om de foto's nog te sturen).
Deze foto's waren echter een cadeau voor mijn beste vriendin, die inmiddels bijna jarig is en nog steeds geen echt cadeau zal kunnen ontvangen, dit vind ik erg jammer en hier baal ik ontzettend van. Wij betalen niet voor niets zoveel geld, hier hebben we flink voor moeten sparen.
Mijn vraag aan Dennis is dan ook, jullie hebben de foto's dus alsnog wel ontvangen? Maar wel later als na 10 dagen? Dit zou me namelijk nog een beetje hoop geven.
Deze foto's waren echter een cadeau voor mijn beste vriendin, die inmiddels bijna jarig is en nog steeds geen echt cadeau zal kunnen ontvangen, dit vind ik erg jammer en hier baal ik ontzettend van. Wij betalen niet voor niets zoveel geld, hier hebben we flink voor moeten sparen.
Mijn vraag aan Dennis is dan ook, jullie hebben de foto's dus alsnog wel ontvangen? Maar wel later als na 10 dagen? Dit zou me namelijk nog een beetje hoop geven.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 mar 2014 12:07
Re: studio 75 / Monart studio
Wij hebben gelukkig goede ervaringen, ook via vakantieveilingen bij studio 75. Daar zijn we hartelijk ontvangen en is er professioneel gewerkt. De foto's waren zoals verwacht mag worden van een professionele fotograaf. De bestellingen zijn zoals afgesproken via email ontvangen, de rest wordt verstuurd. Er misten 5 digitale foto's , na telefonisch contact werden ze na 1 uur ontvangen. Natuurlijk wil hij ook wat verdienen, en zijn extra foto's normaal van prijs. Je kan niet verwachten, dat je voor een dubbeltje op de eerste rang zit.