LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat eet u vanavond?
-
Wat eet u vanavond?
Worden het vanavond boontjes? Bloemkool? Of toch sla?
U kent het wel, boodschappen doen. Iets wat voor de één een leuk uitje is, is voor de ander de meest verschrikkelijke klus. Maar waarom koopt u de ene keer bloemkool en de andere keer sla?
Bent u 18 jaar of ouder en doet u regelmatig boodschappen?
Doe dan nu mee aan dit boodschappen onderzoek door boodschappen te doen in een virtuele supermarkt. U maakt zelfs kans op een boodschappenpakket ter waarde van €50,-!
De virtuele supermarkt is te bereiken via onderstaande link:
https://soto.maastrichtuniversity.nl/supermarkt
Dit onderzoek wordt gedaan in opdracht van de Faculteit Psychologie en Neurowetenschappen van de Universiteit Maastricht. Het onderzoek zal ongeveer 25 minuten duren en het gaat er vooral om dat u dezelfde voedingsmiddelen koopt die u normaal ook voor uw huishouden zou kopen.
Alvast bedankt voor uw hulp!
U kent het wel, boodschappen doen. Iets wat voor de één een leuk uitje is, is voor de ander de meest verschrikkelijke klus. Maar waarom koopt u de ene keer bloemkool en de andere keer sla?
Bent u 18 jaar of ouder en doet u regelmatig boodschappen?
Doe dan nu mee aan dit boodschappen onderzoek door boodschappen te doen in een virtuele supermarkt. U maakt zelfs kans op een boodschappenpakket ter waarde van €50,-!
De virtuele supermarkt is te bereiken via onderstaande link:
https://soto.maastrichtuniversity.nl/supermarkt
Dit onderzoek wordt gedaan in opdracht van de Faculteit Psychologie en Neurowetenschappen van de Universiteit Maastricht. Het onderzoek zal ongeveer 25 minuten duren en het gaat er vooral om dat u dezelfde voedingsmiddelen koopt die u normaal ook voor uw huishouden zou kopen.
Alvast bedankt voor uw hulp!
-
Re: Wat eet u vanavond?
Virtueel pakket?Supermarktspel schreef: Doe dan nu mee aan dit boodschappen onderzoek door boodschappen te doen in een virtuele supermarkt. U maakt zelfs kans op een boodschappenpakket ter waarde van €50,-!
. En 25 minuten voor het invullen? Nou, nee, dat ging iets sneller hoor.Harrie Kierie schreef:Virtueel pakket?Supermarktspel schreef: Doe dan nu mee aan dit boodschappen onderzoek door boodschappen te doen in een virtuele supermarkt. U maakt zelfs kans op een boodschappenpakket ter waarde van €50,-!
Wel even serieus invullen, Tenormin, en niet afraffelen!tenormin schreef:. En 25 minuten voor het invullen? Nou, nee, dat ging iets sneller hoor.Harrie Kierie schreef:Virtueel pakket?Supermarktspel schreef: Doe dan nu mee aan dit boodschappen onderzoek door boodschappen te doen in een virtuele supermarkt. U maakt zelfs kans op een boodschappenpakket ter waarde van €50,-!
Nee hoor @riddert, heb keurig alle boodschappen voor de week gedaan. Maar ben in de 'stenen' winkel ook vlot dus voor een huisvrouw is het zo gepiept, toch? Maar heb, toch maar niet, geen email adres ingevuld. Dan maar geen virtuele boodschappen.
-
Hartelijk dank voor het invullen!
Uiteraard is het een boodschappenpakket met echte boodschappen .
Goh, had ik dan toch maar het email adres ingevuldSupermarktspel schreef:Hartelijk dank voor het invullen!
-
Dus wel?tenormin schreef: Maar heb, toch maar niet, geen email adres ingevuld.
-
Maar is het wel een boodschappenpakket waar je op zit te wachten?
Zelfde als die 'gratis' boodschappenpakketten waar je zegeltjes voor kan sparen. Als ik kijk wat er in de doos zit is het bij mij van: dit, en dat, en dit en dit en dat en zus koop ik nooit, blijft dit en dat over, maar wel het verkeerde merk, laat maar...
Zelfde als die 'gratis' boodschappenpakketten waar je zegeltjes voor kan sparen. Als ik kijk wat er in de doos zit is het bij mij van: dit, en dat, en dit en dit en dat en zus koop ik nooit, blijft dit en dat over, maar wel het verkeerde merk, laat maar...
biefstuk.olaf79 schreef:Zijn been of arm?glijtjetei schreef:Wij eten vanavond iets van de afhaal Chinees.
Ja, lees het net terug: Double Dutch, sorry....Harrie Kierie schreef:Dus wel?tenormin schreef: Maar heb, toch maar niet, geen email adres ingevuld.
die enquetes lijken meer op een onderzoek hoe eenvoudig het is mensen hun persoonlijke gegevens af te troggelen via internet.
-
Mijn lichaamsgewicht en lengte gaat jullie weinig aan, dunkt me. Dus langste lengte en laagste gewicht maar ingevuld, want overslaan is verboden, blijkbaar.
Waarom ?ruud_a schreef:die enquetes lijken meer op een onderzoek hoe eenvoudig het is mensen hun persoonlijke gegevens af te troggelen via internet.
Als je geen mail adres doorgeeft is er niets aan de hand, ze
vragen niet naar je naam etc.
is je lengte van belang voor wat je wilt eten?Chocomelk schreef:Waarom ?ruud_a schreef:die enquetes lijken meer op een onderzoek hoe eenvoudig het is mensen hun persoonlijke gegevens af te troggelen via internet.
Als je geen mail adres doorgeeft is er niets aan de hand, ze
vragen niet naar je naam etc.
als al die enquetes door de zelfde mensen zouden worden gemaakt, krijgen ze op een gegeven moment heel wat gegevens om te combineren.
de opgegeven postcode kan weer worden gecontroleerd met de stad en opgegeven gebied van nederland.
het aantal personen in het gezin, weer met het aantal kinderen.
Kanonne wat een werk, voor 100 euro aan boodschappen bij elkaar klikken. En ik moest wat gokken, er was nergens biologisch vlees te vinden in die supermarkt.
-
Ga je touwtje springen??tenormin schreef:Ja, lees het net terug: Double Dutch, sorry....Harrie Kierie schreef:Dus wel?tenormin schreef: Maar heb, toch maar niet, geen email adres ingevuld.