LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de huttenheugte center parcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door tenormin »

Oh! Zoals ik als schreef....? Zie er maar één, maar dat ligt niet aan jou.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door Jolijn »

Maar hoe kan het dan dat jij de beide 'webcares' niet ziet op dit topic? :o

Hier de nepperd centerparcswebcare » 30 aug 2013 13:24
en de echte: zie mijn vorige reactie.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Jolijn schreef:Maar hoe kan het dan dat jij de beide 'webcares' niet ziet op dit topic? :o

Hier de nepperd centerparcswebcare » 30 aug 2013 13:24
en de echte: zie mijn vorige reactie.
Er zullen waarschijnlijk heel wat reacties verwijderd zijn van die nepperd maar dus
nog lang niet allen en dat kan ik dus niet begrijpen dat die de moderatie niet verwijderd heeft
als de echte centerparcs webcare de redactie hiervan op de hoogte heeft gesteld.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door Jolijn »

Dacht dat de meeste reacties niet CP betrof maar Oostappen, ook vandaag nog weer.
Grapjulia zal een beetje getriggerd zijn?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Jolijn schreef:Dacht dat de meeste reacties niet CP betrof maar Oostappen, ook vandaag nog weer.
Grapjulia zal een beetje getriggerd zijn?
Die was volgens mij actief op diverse topics inderdaad niet alleen hier bij CP.

navigator15
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 sep 2013 00:19

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door navigator15 »

Josephien12 schreef:Misschien ben ik de enige, maar ik vind dat de antwoorden van center parcs niet klantvriendelijk. Het lijkt meer op een dooddoener, ..............Gelooft CP dat zelf??
Tja, als je op iedere slak zout legt dan moet CP blijven compenseren, compenseren en nog eens compenseren want dat is blijkbaar het toverwoord in 2013.
Klant verwacht dus niets anders dan compensatie omdat hij zoveel vakantievreugde heeft moeten missen vanwege allerlei redenen. Men gaat blijkbaar alleen nog maar klagen omdat men dan in de gaten heeft dat er misschien wel geld teruggegeven wordt omdat de vakantie toch ietwat duurder uitviel dan begroot was.......En dan die flauwekul om de eendenpoep....niet te geloven. Als u in de vakantie toch niets anders doet dan klagen kunt u beter uw tijd besteden om die eenden te leren poepen in een eendentoilet......

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Ik analyseer louter het bericht van de klantenservice. Ze gaan niet in op de klachten. Dat is iets anders als compenseren. Compenseren doe je als je eerlijk, toegewijd en objectief naar de klacht kijkt en dan vind dat je tekort geschoten bent als bedrijf

navigator15
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 sep 2013 00:19

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door navigator15 »

Maar toch werkt het wel zo dat wanneer bedrijven dan toegewijd gaan compenseren de klacht in 1 keer niet zo'n klacht meer is zoals die was.....


En dan stopt ook ineens het gezeur.... hoe vaak worden bedrijven dan niet gewoon gechanteerd met "als je mij niet compenseert dan zal ik hierover wel even wat op internet zetten" dan moet je gewoon wel als je aan de klant zijn eis wil voldoen, houdt wel in dat dat betreffende bedrijf zijn tent wel gauw kan sluiten. Het lijkt een tendens te zijn die in een rollercoaster zit.... het rent maar door en een ieder denkt zijn recht te halen door te chanteren. Terwijl het ergste is dat die betreffende klant misschien vaak nog niet eens in zijn gelijk staat.

Tis een kwestie van kleine lettertjes lezen en daar ontbreekt het bij veel mensen aan. :mrgreen:

kaylent
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2013 20:09

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door kaylent »

In principe geef ik je helemaal gelijk qua klachten; de meeste dingen heb ik zelf ook meegemaakt, maar over eendenpoep e.d. zal ik niet zeuren. Wel vind ik de faciliteiten te duur en zo ook de activiteiten helaas. Daar is niets aan te doen en dit weet je van tevoren ook. Hopelijk gaan ze iets met de klachten doen en anders ga je de volgende keer gewoon ergens anders heen!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door tenormin »

Landal schijnt erg goed te zijn, hebben ook veel parken, maar....zijn niet goedkoop.

liabell
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2014 11:25

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door liabell »

Als ik minder goede ervaringen zou hebben dan zou ik een ander park gaan proberen b.v. Roompot vakantie parken. Maar je moet wel begrijpen dat uit eten gaan op een park altijd veel duurder is.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Registreer je je net,ga je een topic van sept of aug omhoog halen :shock: zal wel....

Landall huisje was tiptop schoon,zelfs onder de banken,,et detol en bleek alles gedaan...denk dat er overal wel wat over de schoonmaak te klagen is,maar wat is acceptabel..
Zelfs onder het bed lag niks :shock: ik ben mienmuts alles schoon,nou dat was het...

Had wel een deluxe huisje,

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Twelve v/h TNS & NVM schreef:
jacob. schreef:Wij hebbe ook huisje gehoerd met Pasen daar zien er naar uut.
Zeker met een hoop kerels? :oops:
Ah al veranderd ,maar hij was grappig :lol:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door tenormin »

Goh, mag je niet meer hoe/ren dan in Landall? Ging toch over huisjes Center Parcs? Daar kan je ook huren, da's dan wel weer leuk 8)

aandegrond
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2013 16:31

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door aandegrond »

tenormin schreef:Goh, mag je niet meer hoe/ren dan in Landall? Ging toch over huisjes Center Parcs? Daar kan je ook huren, da's dan wel weer leuk 8)
Tja het is natuurlijk wel een goede mogelijkheid om wat bij te klussen. Huisjes zijn erg duur bij ceter parcs en eb wat extra contant is dan wel zo fijn

NeoDutchio
Berichten: 12384
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als vaste gast van Centerparcs (minimaal 1maal per jaar) hebben wij nog nooit te klagen gehad. Oke, er ligt wel eens een pluisje op bed en er mist wel eens een glas in de kast, maar om daar over te zeuren.
Bij ons laatste bezoek op de Limburgse Peel hebben wij zelfs een positieve beoordeling gegeven wat bijna niet voorkomt. Reden: een gezellig parc juist voor kleinere kinderen met een animatie waar je als kind zelf mag weten wat je doet. Op onze beoordeling kregen we zelfs een brief terug van CP met daarin 4 zwemkaartjes.
Klagen kan altijd, maar met een positieve instelling kom je verder.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door tenormin »

NeoDutchio schreef: Op onze beoordeling kregen we zelfs een brief terug van CP met daarin 4 zwemkaartjes.
Ja, begrijp ik: Center Parcs was helemaal ondersteboven van goede beoordeling, dat zijn ze niet gewend, dus kunnen 4 zwemkaartjes daar best vanaf. :mrgreen:

Gesloten