LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] unive

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
appels
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 mar 2014 22:00

unive

Ongelezen bericht door appels »

een inboeldel verzekering bij UNIVE dan ben je goed verzekerd denk je..... nou niet dus dat bleek helaas nadat er bij me ingebroken was. ik kreeg niks vergoed en werd tot topunt uit de verzekering gegooit na 18 jaar trouwe klant volgens artikel weetikveel iets van dat ik risicovol ben. De 1e inbraak in me leven ( gelukkig ) na een bezwaar ingediend te hebben kreeg ik een "coulance" van 470 eur. Daar moet ik blij mee zijn???? Nee ten 1e ik ben tog verzekerd mijn gestolen goed was meer. ten 2e Coulance hoe bedoel je dat is toegift wanneer een verzekeraar een schade vergoedt zonder hiertoe op grond van de polisvoorwaarden verplicht te zijn. Mijn waren ze wel verplicht voorwat was ik dan verzekerd? UNIVE plukt jaren geld en als ze moeten uitkeren gooien ze je uit de verzekering
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mar 2014 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel van topic aangepast wegens laster

16again
Berichten: 16400
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: unive

Ongelezen bericht door 16again »

Ik zou topic titel aanpassen, elke onderbouwing ontbreekt om unive oplichters te noemen.
Unive is gewoon een verzekeraar... :D
Afwijzing voor uitkering zal een bepaalde reden hebben. Ontbreken van braakschade bijvoorbeeld.

Als je uit verzekering gegooid wordt is komt dat op mij bijna over alsof Unive jou een oplichter vindt.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: unive

Ongelezen bericht door Chocomelk »

- Waarom was jou verzekeraar een oplichter ?
- Waarom werd je uit de verzekering gegooid ?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: unive

Ongelezen bericht door puma73 »

16again schreef:Ik zou topic titel aanpassen, elke onderbouwing ontbreekt om unive oplichters te noemen.
Unive is gewoon een verzekeraar... :D
Afwijzing voor uitkering zal een bepaalde reden hebben. Ontbreken van braakschade bijvoorbeeld.

Als je uit verzekering gegooid wordt is komt dat op mij bijna over alsof Unive jou een oplichter vindt.
Dat oplichter benoemen is tegenwoordig heel normaal. Als je het moet geloven zijn zo'n beetje alle bedrijven oplichters.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: unive

Ongelezen bericht door VioletPrue »

appels schreef:een inboeldel verzekering bij UNIVE dan ben je goed verzekerd denk je..... nou niet dus dat bleek helaas nadat er bij me ingebroken was. ik kreeg niks vergoed en werd tot topunt uit de verzekering gegooit na 18 jaar trouwe klant volgens artikel weetikveel iets van dat ik risicovol ben. De 1e inbraak in me leven ( gelukkig ) na een bezwaar ingediend te hebben kreeg ik een "coulance" van 470 eur. Daar moet ik blij mee zijn???? Nee ten 1e ik ben tog verzekerd mijn gestolen goed was meer. ten 2e Coulance hoe bedoel je dat is toegift wanneer een verzekeraar een schade vergoedt zonder hiertoe op grond van de polisvoorwaarden verplicht te zijn. Mijn waren ze wel verplicht voorwat was ik dan verzekerd? UNIVE plukt jaren geld en als ze moeten uitkeren gooien ze je uit de verzekering
Even veiligstellen.

Ben trouwens benieuwd welk artikel 'artikel weetikveel iets van dat ik risicovol ben' is.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: unive

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ VioletPrue denk dat er dit topic mee bedoeld word :
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=144257
Nee dat kan niet want daar heeft weetnietveel niets geschreven.

Emcede
Berichten: 303
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: unive

Ongelezen bericht door Emcede »

Beste Appels,

Jij snapt natuurlijk best dat de verzekeraar waar je al 18 jaar klant bent je niet na de eerste schademelding ZOMAAR uit de verzekering gooit. Dat doen ze alleen als daar een goede reden voor is. Je vertelt niet wat de reden is, volgens opgave van Unive.

Begin eens met het volledige verhaal, misschien dat je dan wat goeie tips krijgt hier.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: unive

Ongelezen bericht door GJvdZ »

puma73 schreef:
16again schreef:Ik zou topic titel aanpassen, elke onderbouwing ontbreekt om unive oplichters te noemen.
Unive is gewoon een verzekeraar... :D
Afwijzing voor uitkering zal een bepaalde reden hebben. Ontbreken van braakschade bijvoorbeeld.

Als je uit verzekering gegooid wordt is komt dat op mij bijna over alsof Unive jou een oplichter vindt.
Dat oplichter benoemen is tegenwoordig heel normaal. Als je het moet geloven zijn zo'n beetje alle bedrijven oplichters.
Inderdaad. Maar wellicht is het vooral een kwestie van "zoals de waard is...". Misschien zijn de mensen die bedrijven van oplichterij beschuldigen tijdens hun werk enorme ratten waardoor ze denken dat alle andere werkenden ook oplichters zijn?

Mallet
Berichten: 162
Lid geworden op: 07 mar 2010 23:14

Re: unive

Ongelezen bericht door Mallet »

Ik ben benieuwd of de appels nog gaat reageren op de reacties. Leg inderdaad eerst maar het complete verhaal uit zodat daar objectief op kan worden gereageerd. Met het bericht in zijn huidige vorm kunnen we niets.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: unive

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Appels jammer dat je niet meer reageert.

Emcede
Berichten: 303
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: unive

Ongelezen bericht door Emcede »

Hmmm, geeft wel te denken..... Beginnen met roepen dat het oplichters zijn maar als er dan wat tegengas komt is Appels nergens meer te bekennen. Vraag me af wie hier nu de oplichter is!...

Mallet
Berichten: 162
Lid geworden op: 07 mar 2010 23:14

Re: unive

Ongelezen bericht door Mallet »

Emcede schreef:Hmmm, geeft wel te denken..... Beginnen met roepen dat het oplichters zijn maar als er dan wat tegengas komt is Appels nergens meer te bekennen. Vraag me af wie hier nu de oplichter is!...
Ik zie dat helaas wel vaker hier op het forum van Tros Radar. Er komt dan een soort kreet, waarbij ik mezelf voorstel dat de schrijver zich op dat moment heel wat voelt ("Zo, bij Tros Radar ook een melding gemaakt"). Vervolgens wordt er verder tekst en uitleg gevraagd en blijft het muisstil.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: unive

Ongelezen bericht door olaf79 »

Mallet schreef:
Emcede schreef:Hmmm, geeft wel te denken..... Beginnen met roepen dat het oplichters zijn maar als er dan wat tegengas komt is Appels nergens meer te bekennen. Vraag me af wie hier nu de oplichter is!...
Ik zie dat helaas wel vaker hier op het forum van Tros Radar. Er komt dan een soort kreet, waarbij ik mezelf voorstel dat de schrijver zich op dat moment heel wat voelt ("Zo, bij Tros Radar ook een melding gemaakt"). Vervolgens wordt er verder tekst en uitleg gevraagd en blijft het muisstil.
Mensen voelen zich onheus bejechend en noemen dat al snel oplichting. Ze vergeten vaak dat bedrijven uit mensen bestaan en er dus ook wel eens fouten of gewoon verkeerde beslissingen worden genomen.
Oplichting moet je eigenlijk alleen in je mond of toetsenbord halen als je daar hele gegoede gronden voor hebt.
Wat betreft TS. Ik vermoed ook dat wij slechts het topje van de ijsberg te lezen krijgen. Verzekeraars staan er zeker niet om bekend dat ze graag uitkeren, maar zomaar je uit de verzekering schoppen doen ze ook niet.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: unive

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Denk ook echt niet dat een verzekering zomaar je eruit schopt, moet
een grondige reden voor zijn, tenminste dat neem ik aan dat het moet.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: unive

Ongelezen bericht door tenormin »

Kan ook zijn dat appels zich zat te vervelen, de site tegenkwam en zich ff inschreef: titel oplichters is (tegenwoordig) standaard. Die heeft helemaal geen claim of heeft de pest in (voor andere) verzekering van Univé. Is toch geen zinnig woord over te schrijven, dus voor mij topic "lama" zitten. Hé, appels? :x

Klaas-Jan
Berichten: 170
Lid geworden op: 13 nov 2012 12:13

Re: unive

Ongelezen bericht door Klaas-Jan »

@appels is 'm gepeerd :lol:

appels
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 mar 2014 22:00

Re: unive

Ongelezen bericht door appels »

denk maar wat jullie willen denken....appels heeft ook een leven

appels
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 mar 2014 22:00

Re: unive

Ongelezen bericht door appels »

denk je dat het leuk is als je dit is over komen eerst een inbraak en dan die ellende met unive en dan ipv steun hier krijg je ook nog zulke reacties .... bedankt mensen. ik zou bijna willen zeggen ik hoop dat dit jullie gaat overkomen

appels
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 mar 2014 22:00

Re: unive

Ongelezen bericht door appels »

en het vanwege artikel 6.1 ben ik er uit gegooit

appels
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 mar 2014 22:00

Re: unive

Ongelezen bericht door appels »

en dat unive een oplichter is is wel degelijk zo. ik ben ook nog niet klaar met hun al gaat het straks me hele vakantiegeld kosten aan een advocaat

Gesloten