LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld terug van de bank?!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
SNS Bank Webcare
verified
Contacteer:

Re: Geld terug van de bank?!

Ongelezen bericht door SNS Bank Webcare »

Beste Jan1,

Bedankt voor je uitgebreide e-mail en het delen van jouw ervaring. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent.

Je schrijft dat je geen prijs stelt op ons aanbod te bekijken wat we als webcare voor je kunnen betekenen. Natuurlijk vind ik dit jammer om te lezen. Het spijt me dat het contact met SNS Bank niet naar behoren is verlopen en begrijp je keuze voor een andere bank.

Nogmaals dank voor het delen en een prettige dag gewenst.

Met vriendelijke groet,

Nanda
SNS Bank Webcare

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Goh... op mijn bericht gaan ze maar niet in...

SNS Bank Webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door SNS Bank Webcare »

witte angora schreef:O, maar SNS, ik wil het best wel op het forum zetten hoor. Ik heb het eerder al een keer verteld.

Dus op het fietsje naar Haarlem, een rekening openen, en ik heb daar zéér, zéér duidelijk gezegd dat ik beslist niet wilde internetbankieren. Afijn, om een lang verhaal kort te maken: Papieren getekend, en het bleek naderhand dat ik tóch een internetrekening had. Ondanks al mijn protesten. Dat bedoel ik dus met leugens om klanten binnen te halen.

Vervolgens bleek dat mijn pinpas niet werkte. Ben daar tot drie keer toe op het fietsje voor naar Haarlem geweest (als je weet waar het filiaal zit dan snap je dat de auto geen optie is), en ondanks alle beloften ten spijt bleef het ding niet werken. Tot de derde keer. Ik kon met geen mogelijkheid bij mijn geld komen, maar had ook geen eten meer in huis. Want mijn uitkering had ik daar al naar toe laten storten. Toen is met een noodsprong (wat eerst zogenaamd niet kon) in orde gemaakt dat ik ineens wél kon pinnen, op hetzelfde moment nog. De rest van het verhaal laat ik maar buiten beschouwing. Maar ook je collega in Arnhem (heb een keer of drie moeten bellen) begreep wel dat de boel zo verziekt was dat ik als klant niet meer te redden was.

Ik moet er dan ook nog bij vertellen dat ik bij een hovenier een partij stenen had gekocht voor 175 euro; die had hij al geleverd, alleen - ik kon dus niet bij mijn geld. Sta je dan. Fijn om, als je net in een dorp woont, op zo'n manier een reputatie op te bouwen.

Dus laat mij alsjeblieft met rust. Ik zit nu voor de vaste lasten bij de Rabo, en dat bevalt me zeer uitstekend. Een plaatselijke bank, precies zoals ik het wil, met alle aandacht voor de klant (als dat nodig is). De ING heb ik nog tot mijn spijt; maar zo gauw ik daar van af kan, en dat is naar verwachting eind van het jaar, dan stap ik over naar de ABN voor de boodschappenrekening. Maar de SNS, die mag van mij gedeporteerd worden naar Siberië.
Goedemiddag Witte Angora,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je erg baalt van deze gang van zaken, waarvoor onze excuses. Als we zoals gezegd nog iets voor je kunnen betekenen, horen we dat graag.

Met vriendelijke groet,

Tibor
SNS Bank Webcare

Gesloten