LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] splendidclub kinderboeken niet op te zeggen
-
Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen
Dear Parusta,
Feel free to contact me, if you may face a court case.
Wondering how is going on after your last post.
Feel free to contact me, if you may face a court case.
Wondering how is going on after your last post.
-
Ook ik ben er vandaag in Katwijk aan Zee helaas ingetrapt. Inderdaad een mooi verhaaltje over een pakketje met spelletjes en boekjes tegen verzendkosten. Na 4 pakketjes zou het automatisch stoppen ik zou pas betalen als ik het pakketje had ontvangen. Op de terugweg in de bus de achterkant gelezen en dat ik die had moeten lezen voor het tekenen (is mij niet verteld). werd er echt een beetje treurig van. Ga eens even kijken wat ik hieraan kan doen. Laat het nog weten.
-
Beste allen,
Schijnt dat ze nu per sms berichtje sturen als verzoek het bedrag te betalen.
Groetjes William
Schijnt dat ze nu per sms berichtje sturen als verzoek het bedrag te betalen.
Groetjes William
Vandaag een GGN brief binnen gekregen dat we 74.12 moeten betalen.
ik ga vandaag naar een vriendin van mij toe (welke advocaat is) en gaan we bekijken hoe we deze onzin kunnen gaan stoppen.
Te belachelijk voor woorden om mensen zo geld afhandig te maken door zo'n praatje op straat op te hangen.
ik ga vandaag naar een vriendin van mij toe (welke advocaat is) en gaan we bekijken hoe we deze onzin kunnen gaan stoppen.
Te belachelijk voor woorden om mensen zo geld afhandig te maken door zo'n praatje op straat op te hangen.
Hier ook vandaag brief van GGN ontvangen voor 74,09 euro. Morgen mooie bezwaarbrief opstellen en deze via hun website indienen. Als je interesse hebt Ronda dan wil ik je wel een kopie geven van deze brief. Kun je die (als voorbeeld) gebruiken voor je eigen bezwaar. Hebben we eindelijk het hele traject gehad met Splendid Club en blijft een rechtsgang voor ze over.
Zal die gezellige dag met alle tot nu bij ons bekende gedupeerde ooit komen
Parusta, hoe is de stand van zaken nu eigenlijk bij jou?
Zal die gezellige dag met alle tot nu bij ons bekende gedupeerde ooit komen
Parusta, hoe is de stand van zaken nu eigenlijk bij jou?
Hoi, Ik kom net van GGN af ben er naartoe gefietst.
Ik had alles meegenomen, ook de aangetekende brief die ik diezelfde dag op de bus heb gedaan als dat ik opgelicht was.
Ze heeft alles aangehoord, notities ervan gemaakt en alles gekopieerd.
Er is van alles verteld daar maar ik wil eigenlijk hier niks neerzetten omdat ik denk dat er wel iemand van Splendidclub deze sites in de gaten houdt.
Krijgt een staartje....wordt vervolgd....
Ik had alles meegenomen, ook de aangetekende brief die ik diezelfde dag op de bus heb gedaan als dat ik opgelicht was.
Ze heeft alles aangehoord, notities ervan gemaakt en alles gekopieerd.
Er is van alles verteld daar maar ik wil eigenlijk hier niks neerzetten omdat ik denk dat er wel iemand van Splendidclub deze sites in de gaten houdt.
Krijgt een staartje....wordt vervolgd....
Snap ik, ik laat ook niet het achterste van mijn tong zien op deze (en andere) site(s) om dezelfde reden.ronda schreef:Er is van alles verteld daar maar ik wil eigenlijk hier niks neerzetten omdat ik denk dat er wel iemand van Splendidclub deze sites in de gaten houdt.
Er even langs fietsen is wat ver voor mij, Tilburg is niet naast de deur. Er zit hier wel een GGN om de hoek maar wil het eerst netjes via Tilburg doen. Kan in een later stadium altijd nog hier langs rijden. Ik heb netjes via hun website mijn bezwaarschrift als PDF ingezonden. Ik geef ze ook bewust niet mijn telefoonnummer of e-mailadres. Splendid Club wil graag alles schriftelijk (liefst aangetekend) afhandelen (volgens hun voorwaarden), dan doen ze dat ook zelf maar op die manier naar mij.
Het dossier en al het bewijsmateriaal dat ik bezit heb ik bewust niet gezonden om Splendid Club niet wijzer te maken. Ze ontvangen de stukken namelijk van GGN om er hun weerwoord op te doen. Laat ze maar naar de rechter gaan, laat die maar eens een uitspraak doen over deze handelsmethode. Ik heb GGN laten weten dat ze die gang maar moeten maken om zo de incassoprocedure direct een halt toe te roepen.
Hoi, ook wij zijn er ingetrapt. Tijdens de Spakenburgse dagen in zomer 2013, zijn wij aangesproken door een medewerker van de Splendis Club. Zij mocht ter promotie van Nickelodeon ons een mooi aanbod doen. Een mooi Nickelodeon pakket met tijdschriften en een DVD van Nickelodeon. Dit zou ons slechts 1-malig 8,45 kosten en we zaten verder nergens aan vast. Om dit te kunnen regelen moesten we een bon invullen en dan zou er echt 1-malig 8,45 worden afgeschreven. De gegevens op de bon waren voor ons niet van toepassing. omdat dit een speciale aanbieding betrof. Een paar weken later kregen we een dun pakje tijdschriftjes door de brievenbus, die niets met Nickelodeon te maken hadden en werd er een bedrag van 33,80 von onze rekening afgeschreven. Deze hebben wij meteen laten storneren en heb ik netjes 8,45 betaald. Toen ik hierover belde met de splendid club, liet men weten dat er helemaal geen Nickelodeon pakket bestaat en dat ik toch 33,80 verschuldigd was. Toen ik uitlegde wat de verkoper hierover vertelde, zei de man slechts: zolang er zulke domme mensen zijn als u, die iets ondertekenen, hou je dit soort dingen. Hij was nergens toe bereid en niet voor rede vatbaar. Toen ik later een aanmaning kreeg, heb ik hier schriftelijk bezwaar op gemaakt. Hier echter geen reaktie op gehad, maar ineens was de vordering ter incasso bij GGN. Hetzelfde bezwaar tot 2 keer toe bij GGN neergelegd, dat mijn bezwaar in de vordering vooral was gericht op de werkwijze van de splendid club en dat ik niet heb gekregen dat mij is beloofd, nl een mooi Nickelodeon pakket met DVD, maar helaas neemt GGN niet zijn verantwoordelijkheid om te kijken naar de redelijkheid en billijkheid van de vordering. Zij reageren niet eens op het bezwaar, maar blijven alleen verwijzen naar de ondertekende bon. Erg teleurgesteld dus ook in GGN. Ik heb nu wel de hoofdsom betaald, maar niet de incassokosten, maar wil dat de Splendid club hier nu eens op aangesproken wordt, zodat dit andere mensen in de toekomst bespaart blijft. Ik ga ze aanmelden voor de koude douche, misschien helpt het als anderen dit ook doen?
De koude douche...toevallig heb ik daar ook aan gedacht! Heb er zelfs aan gedacht op met een grote groep eens naar het adres in Mill te rijden....gewoon om ze eens een lesje te leren. Je wordt er zelf gewoon gewelddadig van door hun werkwijze!!!
Ik zal ze ook aanmelden voor de koude douche!
Als we dat allemaal doen en ze over de TV door het hele land bekend worden gemaakt dan kunnen de mensen (als ze op straat worden aangesproken) zich dat meteen herinneren en niet erop ingaan.
Dus mensen......geef Splendidclub op voor de koude douche!!!
Ik zal ze ook aanmelden voor de koude douche!
Als we dat allemaal doen en ze over de TV door het hele land bekend worden gemaakt dan kunnen de mensen (als ze op straat worden aangesproken) zich dat meteen herinneren en niet erop ingaan.
Dus mensen......geef Splendidclub op voor de koude douche!!!
Mijn koud douche inzending hebben ze zojuist ontvangen!
-
Ook mijn klacht op koudedouche is zojuist ingezonden. En Ook bezwaarschrift ingediend bij GGN
Gisteren werd ik ook aangesproken op het feit of ik kinderen had of neefjes/nichtjes.
Neefjes en nichtjes heb ik wel en ik dacht een leuk proefpakket kan misschien wel.. Na zowat alles in te vullen behalve mijn rek.nummer en nog voordat ik had getekend heb ik de voorwaarden gelezen. Elke maand werd er 8,95 afgeschreven en ik moest zelf afzeggen. Ik heb dus tegen de beste man gezegd dat ik het niet onderteken en hij er een kruis door mag zetten. Dit heeft hij gedaan. Heb ook het verdere briefje niet meer gekregen en hij is geaggiteerd doorgelopen. Hopenlijk loopt het dus met een sisser af. Wel hadden er al genoeg mensen wel alles ingevuld zag ik helaas.
Neefjes en nichtjes heb ik wel en ik dacht een leuk proefpakket kan misschien wel.. Na zowat alles in te vullen behalve mijn rek.nummer en nog voordat ik had getekend heb ik de voorwaarden gelezen. Elke maand werd er 8,95 afgeschreven en ik moest zelf afzeggen. Ik heb dus tegen de beste man gezegd dat ik het niet onderteken en hij er een kruis door mag zetten. Dit heeft hij gedaan. Heb ook het verdere briefje niet meer gekregen en hij is geaggiteerd doorgelopen. Hopenlijk loopt het dus met een sisser af. Wel hadden er al genoeg mensen wel alles ingevuld zag ik helaas.
Ben ook opgelicht door hun. Splendidclub en Kinderparade (werken samen)
Denk dat we inderdaad HET BESTE NAAR ZIJN HUIS MOETEN RIJDEN. OM ONS ANTWOORD TE HALEN.
HEEFT IEMAND ZIJN ADRES?
Denk dat we inderdaad HET BESTE NAAR ZIJN HUIS MOETEN RIJDEN. OM ONS ANTWOORD TE HALEN.
HEEFT IEMAND ZIJN ADRES?
Fatima32,
Rustig, rustig, het adres lijkt mij niet zo het probleem want dat staat gewoon op de website van het "bedrijf". Als je een beetje zoekt (met Google) kun je nog veel meer informatie vinden over deze bedrijven.
Echter wat schiet je er mee op denk je zelf?
Meer dan een grote mond zal je niet krijgen, vele zijn je al voor gegaan (telefonisch).
Gewoon het "spel" netjes spelen, hoe vervelend ook helaas, is de enige (juiste) methode.
Meld je klacht ook bij Consuwijzer, Klacht.nl en Klachtkompas om te beginnen. Lees ook de informatie in dit topic en op deze andere sites rustig en aandachtig door en gebruik ze. Leg een dossier aan van alle correspondentie, zover Splendid Club hier aan doet. Splendid Club laat het communiceren liever over aan een incassobureau (GGN).
Kijk ook op de speciaal ingerichte website van Chris Koeree over deze bedrijven (http://kinderfun.wordpress.com)
Rustig, rustig, het adres lijkt mij niet zo het probleem want dat staat gewoon op de website van het "bedrijf". Als je een beetje zoekt (met Google) kun je nog veel meer informatie vinden over deze bedrijven.
Echter wat schiet je er mee op denk je zelf?
Meer dan een grote mond zal je niet krijgen, vele zijn je al voor gegaan (telefonisch).
Gewoon het "spel" netjes spelen, hoe vervelend ook helaas, is de enige (juiste) methode.
Meld je klacht ook bij Consuwijzer, Klacht.nl en Klachtkompas om te beginnen. Lees ook de informatie in dit topic en op deze andere sites rustig en aandachtig door en gebruik ze. Leg een dossier aan van alle correspondentie, zover Splendid Club hier aan doet. Splendid Club laat het communiceren liever over aan een incassobureau (GGN).
Kijk ook op de speciaal ingerichte website van Chris Koeree over deze bedrijven (http://kinderfun.wordpress.com)
Antwoord op de reactie hierboven..
Denk je nou echt dat ik daar in trap? Is voor mij al lang duidelijk dat het een bericht/antwoord is van kwebbels zelf. Dus vanaf jullie bedrijf geschreven..
Triest hoor
Denk je nou echt dat ik daar in trap? Is voor mij al lang duidelijk dat het een bericht/antwoord is van kwebbels zelf. Dus vanaf jullie bedrijf geschreven..
Triest hoor
Fatima32,
Pardon, ik zit op dit moment zelf midden in de zaak met GGN inzake Splendid Club (staat hier ergens in dit topic reeds gemeld). Ik deel mijn ervaringen hier met andere gedupeerde. Probeer andere gedupeerde te helpen dus doe er mee wat je wilt. Je bericht komt alvast lekker dankbaar over. Trouwens kende ik het bedrijf Kwebbels nog niet maar als ik zo de website bekijk zou dit bedrijf zo bij het rijtje kunnen horen qua werkwijze inderdaad. Ook wordt Kwebbels in één adem genoemd op Google met o.a. Fiad incasso welke ook niet onbekend is in dit rijtje.
Je kunt van mij allerhande informatie en (voorbeeld) documenten krijgen om jou en andere te helpen. Ik heb hier een dossier liggen waar je u tegen zegt en ben bereid dat als er ook maar iemand naar de rechter moet ook mee te komen met dit dossier.
Ik snap je wantrouwen maar niet iedereen is slecht.
@Parusta en Ronda,
Hoe loopt de zaak bij jullie?
Bij mij blijft GGN tot dusver volhouden, ze snappen de tekst dat Splendid Club maar naar de rechter moet stappen schijnbaar niet zo goed. Heb GGN op hun tweede brief een slotbrief als antwoord gezonden waarin ik o.a. aangaf het dossier te hebben gesloten. Mocht er nu een derde komen dan krijgen ze een keurig wederkerend schrijven met verwijzing naar beide brieven welke ik tot in de treuren kan blijven sturen met telkens een nieuwe datum.
Pardon, ik zit op dit moment zelf midden in de zaak met GGN inzake Splendid Club (staat hier ergens in dit topic reeds gemeld). Ik deel mijn ervaringen hier met andere gedupeerde. Probeer andere gedupeerde te helpen dus doe er mee wat je wilt. Je bericht komt alvast lekker dankbaar over. Trouwens kende ik het bedrijf Kwebbels nog niet maar als ik zo de website bekijk zou dit bedrijf zo bij het rijtje kunnen horen qua werkwijze inderdaad. Ook wordt Kwebbels in één adem genoemd op Google met o.a. Fiad incasso welke ook niet onbekend is in dit rijtje.
Je kunt van mij allerhande informatie en (voorbeeld) documenten krijgen om jou en andere te helpen. Ik heb hier een dossier liggen waar je u tegen zegt en ben bereid dat als er ook maar iemand naar de rechter moet ook mee te komen met dit dossier.
Ik snap je wantrouwen maar niet iedereen is slecht.
@Parusta en Ronda,
Hoe loopt de zaak bij jullie?
Bij mij blijft GGN tot dusver volhouden, ze snappen de tekst dat Splendid Club maar naar de rechter moet stappen schijnbaar niet zo goed. Heb GGN op hun tweede brief een slotbrief als antwoord gezonden waarin ik o.a. aangaf het dossier te hebben gesloten. Mocht er nu een derde komen dan krijgen ze een keurig wederkerend schrijven met verwijzing naar beide brieven welke ik tot in de treuren kan blijven sturen met telkens een nieuwe datum.
Hier is geen zaak meer......ik ben in het gelijk gesteld en heb een brief thuis gestuurd gekregen van GGN dat de zaak gesloten is.
Ik heb dus zwart op wit staan dat er bij GGN niks meer open staat.
Knappe mannen uit Mill die mij nog voor een rechter zouden dagen en in het gelijk gesteld worden als ik zelfs een brief van GGN bij heb!!!
Mij kunnen ze echt niks meer maken! (met alle brieven etc waaronder de aangetekende brieven) waardoor ze mij ook geen pakketten meer hoeven te sturen omdat ik ook daarvan aangetekend een opzegbrief heb.
Whahahaha......stelletje zieliepilies daar bij Splendidclub!
Dus....alle gedupeerde.....GA NAAR GGN TOE....leg daar precies uit wat er speelt en neem al je papieren mee.....doe het niet telefonisch dan wordt er niet zo hard aan je zaak gewerkt dan wanneer je je eigen laat zien!
Ik heb gemerkt dat ze echt niet de beroerdste zijn!
Ik heb dus zwart op wit staan dat er bij GGN niks meer open staat.
Knappe mannen uit Mill die mij nog voor een rechter zouden dagen en in het gelijk gesteld worden als ik zelfs een brief van GGN bij heb!!!
Mij kunnen ze echt niks meer maken! (met alle brieven etc waaronder de aangetekende brieven) waardoor ze mij ook geen pakketten meer hoeven te sturen omdat ik ook daarvan aangetekend een opzegbrief heb.
Whahahaha......stelletje zieliepilies daar bij Splendidclub!
Dus....alle gedupeerde.....GA NAAR GGN TOE....leg daar precies uit wat er speelt en neem al je papieren mee.....doe het niet telefonisch dan wordt er niet zo hard aan je zaak gewerkt dan wanneer je je eigen laat zien!
Ik heb gemerkt dat ze echt niet de beroerdste zijn!
Ronda,
Heel erg fijn om te lezen dat jij er eindelijk vanaf bent, van harte
Nou dan zal het voor ons ook wel niet zo lang meer duren voordat ik een zelfde soort bericht kan plaatsen. GGN weet ook wel dat Splendid Club geen zaak heeft, even wachten op de brief van GGN.
Heel erg fijn om te lezen dat jij er eindelijk vanaf bent, van harte
Nou dan zal het voor ons ook wel niet zo lang meer duren voordat ik een zelfde soort bericht kan plaatsen. GGN weet ook wel dat Splendid Club geen zaak heeft, even wachten op de brief van GGN.
Belachelijk deze zogenaamde club!!
Werd in november op straat aangesproken door'n meisje die constant ook bezig was met mn dochtertje (leuke afleiding, achteraf gezien) en omstanders, waardoor ik voor ik't wist had getekend voor'n leuk boekenpakket. Het ging zo chaotisch en snel!
Nu vond ik't prima voor die 4 maanden, maar heb in januari wel netjes de bon teruggestuurd om me af te melden.
Is er afgelopen week geld afgeschreven en blijkt bij bellen naar de Splendidclub dat ik "te laat was" met de bon opsturen..
Ze hadden die bon al anderhalve maand lang binnen en besloten tóch nog dat ze me vast wilden laten zitten aan nog'n periode.
Nooit meer!!!
Werd in november op straat aangesproken door'n meisje die constant ook bezig was met mn dochtertje (leuke afleiding, achteraf gezien) en omstanders, waardoor ik voor ik't wist had getekend voor'n leuk boekenpakket. Het ging zo chaotisch en snel!
Nu vond ik't prima voor die 4 maanden, maar heb in januari wel netjes de bon teruggestuurd om me af te melden.
Is er afgelopen week geld afgeschreven en blijkt bij bellen naar de Splendidclub dat ik "te laat was" met de bon opsturen..
Ze hadden die bon al anderhalve maand lang binnen en besloten tóch nog dat ze me vast wilden laten zitten aan nog'n periode.
Nooit meer!!!
Eind goed al goed.
Ook voor ons is de zaak afgesloten.
GGN heeft het dossier gesloten en wij hebben een schriftelijke bevestiging ontvangen.
Heb wel in twee bezwaarschriften moeten aandringen.
Gaf GGN/Splendid Club twee opties:
1. Wil je geld van mij zien ga je maar naar de rechter
2. Dossier sluiten en laat nooit meer wat van je horen
Meneer V. van Splendid Club heeft een hele grote mond maar uiteindelijk durft hij een rechtszaak niet aan omdat hij ook wel weet dat hij gerechtelijk geen poot heeft om op te staan.
Ook voor ons is de zaak afgesloten.
GGN heeft het dossier gesloten en wij hebben een schriftelijke bevestiging ontvangen.
Heb wel in twee bezwaarschriften moeten aandringen.
Gaf GGN/Splendid Club twee opties:
1. Wil je geld van mij zien ga je maar naar de rechter
2. Dossier sluiten en laat nooit meer wat van je horen
Meneer V. van Splendid Club heeft een hele grote mond maar uiteindelijk durft hij een rechtszaak niet aan omdat hij ook wel weet dat hij gerechtelijk geen poot heeft om op te staan.