LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sunweb! Het was GOED!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 17 Aug 2004 07:45 door Gast
Zie je wel....quoten, katten én.... insinueren (was ik vergeten).

nutcracker

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door nutcracker »

AK of Louis2??? Nel-foppe
Altijd waar berichten van deze personen verschijnen is door hen weer een topic verziekt en volgt een slotje door trosradar.

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Goh jeetje! Ze hebben de ogen nog niet los en ze beginnen weer.

AUB afsluiten, dit gaat nergens meer over. Al deze gasten dwalen af!

AK :?

nutcracker

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door nutcracker »

Altijd waar berichten van deze personen verschijnen is door hen weer een topic verziekt en volgt een slotje door trosradar.

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 17 Aug 2004 09:05 door nutcracker


--------------------------------------------------------------------------------

Altijd waar berichten van deze personen verschijnen is door hen weer een topic verziekt en volgt een slotje door trosradar.
Zeg satellite, kappa, vavure, kwaliteit en nu nutcracker en ga zo maar door...hoeveel verschillende namen ga je nog gebruiken?
Trouwens maakt ook niets uit. De reacties zijn toch altijd hetzelfde en van de zelfde kwaliteit.
Volgens mij focus jij je alleen maar op een paar namen. In iedere reactie zie en haal je steeds dezelfde namen aan. Kappen daarmee! Je hebt nu wel lang genoeg lopen treiteren. Je bent gewoon ziek in je hoofd. Je lijkt wel paranoia. Hierdoor ben JIJ degene die de topics gaat verzieken en uiteindelijk de aanleiding van slotjes. Men komt JOU overal tegen met je gewalg en dán begint de ellende juist.
En NEE, ik ben niet diegene die JIJ denkt, maar ik stoor me gigantisch aan JOUW irritante gedoe.

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Gast (geplaatst op 17 Aug 2004 10:17) ik ben het volkomen eens met jou. Ook ik erger me aan dat irritant mannetje.
Veel onderwerpen waar die malloot verschijnt heeft dat mens het steeds over AK,Louis2 of Nel-Foppe. In iedere gast ziet hij wel een van die namen. Staat er ergens een reactie van een van de bovengenoemde personen begint hetzelfde kulverhaal. Ik kan me heel goed voorstellen dat een van die mensen dan gaat reageren. Het is moeilijk om daarop NIET te reageren. En dan is een onderwerp al verziekt en wijst die malloot de ander aan als schuldige. Die malloot (ik weet ff geen ander woord) spoort niet helemaal.

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Bekkum »

Wie = wie zullen we ons steeds moeten blijven afvragen.
Dit getreiter kan alleen verminderen als Tros Radar verplicht stelt dat men zich moet laten registreren.
Nou Tros Radar stelt dat niet verplicht om de drempel zo laag mogelijk te houden, zodat idereen de Forums kan bezoeken.
Alleen bij het Forum Legio-Lease moet men zich registreren.
Ik denk hoe moeilijk ook zo min mogelijk op Forum Hooligans reageren.
Succes iedereen.
:lol:

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Aan de reactie van 10:42 uur wil ik nog even toevoegen dat ik zelf ook zoiets heb meegemaakt. Iedere keer als ik reageerde met mijn geregistreerde naam, kreeg ik zo'n malloot achter me aan.
Ik heb er toen voor gekozen om maar weer de anonimiteit in te duiken en te reageren als "gast".
Ineens kan ik weer zeggen wat ik wil en krijg ik niet zo'n "hijger' meer in m'n nek. Al zou ik bij wijze van spreken iemand voor rotte vis uitmaken dan nog zou ik geprezen kunnen worden voor mijn uitspraken. Raar toch? Conclusie:
Voor sommigen maakt het dus niet uit wat je schrijft, maar wie het schrijft.

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Daar ben ik nu ook achter gekomen. Dus allemaal weer lekker anoniem reageren aub!

Sluiten maar! Gaat niet meer over het onderwerp.

dc

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door dc »

Helaas is dat wel struisvogelpolitiek! Met z'n allen de anonimiteit induiken is niet de oplossing. Gewoon met je naam reageren (is voor de serieuze topicer wel van belang) en niet meer reageren op scheldpartijen e.d. Dan houdt het vanzelf op!! Is niet makkelijk, je wilt je tenslotte telkens verdedigen, maar is toch de beste manier.

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Bekkum »

En vooral je naam laten registreren.
Dat is van belang.
Succes allemaal. :!: :!:

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe moet dat ?

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 17 Aug 2004 13:37 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Hoe moet dat ?
Gewoon op dezelfde manier als je satellite hebt laten registreren :shock:

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Bekkum »

Heel simpel,
Ga naar de bovenkant van de pagina en daar zie je registreren staan.
Dat klik je aan en dan moet je invullen gebruikersnaam, mag je zelf verzinnen, e-mail.adres en twee keer een wachtwoord invullen.
Dan kan je kiezen voor dat iedereen je e-mail adres kan zien en je kan kiezen of je een reactie per e-mail wil ontvangen van Tros Radar als iemand op jou boodschap reageert.
Klik op verzenden en daarna krijg je een bevestiging van Tros-Radar.
Een geregistreerde naam is herkenbaar als onder de naam niet meer staat Gast.
Ook kan je aangeven automatisch inloggen. Dan hoef je bij bezoek aan het Forum niet iedere keer in te loggen dat gebeurd dan automatisch.
Veel Succes en veel Forum plezier.
:wink:

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Bekkum, daar ga je toch niet serieus op in?! Je wordt in de maling genomen, koekenbakker! D'r is nu iemand die zich rot lacht!

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Bekkum »

Ze doen maar.
Gasten die dat doen hebben geen fatsoen.
Maar ja je raakt er aan gewend.
:wink:

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Jij misschien wel. Maar ik niet, hoor..

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Radar »

Zo te zien nemen heel veel bezoekers dit forum wel serieus. De thread gaat alleen niet meer Sunweb, dus ik sluit hem nu af. Dan kan er eventueel een nieuw Sunwebthread begonnen worden.

Met vriendelijke groet,
Radar Internetredactie

Gesloten