LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Miniatuurstore Heerenveen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jules1970

Miniatuurstore Heerenveen

Ongelezen bericht door Jules1970 »

Wat een triest bedrijf!!
Ik heb bij miniatuurstore heerenveen een a3 sportback kleur wit gekocht. Mijn zwager was namelijk jarig en het leek mij een leuk cadeau om zijn eigen auto als miniatuur cadeau te doen.
Na even op internet gezocht te hebben kwam ik hem tegen. Precies zoals de auto van mijn zwager.
Ik heb de miniatuur besteld en meteen via Ideal afgerekend.
Toen de miniatuur afgeleverd werd zat hij in een grote doos. Waarvoor ik 6.75 verzendkosten had moeten betalen. De miniatuur had met gemak in een kartonnen verpakking door de brievenbus gepast.
Toen ik de miniatuur uit de grote doos haalde, echt raar hoor, in het hoekje lag een piepklein autootje. ..toen bleek dat de miniatuur helemaal geen spiegels had! We hebben nog eens goed gekeken, maar echt geen spiegels te zien. En op hun website duidelijk wel met spiegels afgebeeld.Ik heb meteen een email gestuurd naar de miniatuurstore. En na 1 week kreeg ik nog geen antwoord. Op mijn 2e email werd pas gereageerd met de mededeling dat de spiegels er bij moesten zitten. Maar die zaten er niet bij! Na 4 emails heb ik te horen gekregen dat ze nieuwe spiegels zouden toesturen.
Ondertussen zijn we nu meer dan een maand verder, ik heb mijn geld niet retour gehad en ook geen spiegels ontvangen. Niet eens een excuses. Ondertussen is mijn zwager al lang jarig geweest en is de lol van het cadeau er helemaal af.
Zeer triest bedrijf die miniatuurstore!

encore

Re: Miniatuurstore Heerenveen

Ongelezen bericht door encore »

in het hoekje lag een piepklein autootje
Schaal 1:87 ... wat had je anders in gedachten? Het staat er ook gewoon bij, dus verbaasd hoef je niet te zijn...

Jules1970

Wel in verhouding met zo'n grote doos!

encore

Ach, meestal zit er iets heel kleins in een doos terwijl men zegt dat het heel groot is ;-)

Jules1970

We zijn nu alweer een week verder.
Ondertussen heb ik nog steeds de beloofde spiegels niet ontvangen.

De miniatuurstore heeft mij dus een auto zonder spiegels verkocht.
Op hun website staat de Audi A3 sportback duidelijk MET spiegels afgebeeld.
Dit is gewoon puur oplichterij!!

Ik ga echt geen audi A3 Sportback aan iemand cadeau geven als er geen spiegels bij zitten.
Het is nu een waardeloos product. Maar ik ben wel mijn geld kwijt aan de oplichters van de miniatuurstore in Heerenveen.

Is het nou zoveel moeite om iemand een nieuwe miniatuur toe te sturen of de spiegels na te sturen?
Het bedrijfje zal binnenkort wel failliet gaan. Die indruk geven ze wel in ieder geval.

Brainfreeze

Ongelezen bericht door Brainfreeze »

Ik vind het altijd aandoenlijk als grote mensen van 44 jaar speelgoedautootjes kopen. Die horen te zijn voorbehouden te zijn aan kleine mensen tot een leeftijd van 10 jaar. Tevens verschijnt er bij sommige mensen consequent een uitroepteken op het scherm terwijl ze een punt intypen. :lol:

Als u serieus wilt dat uw klacht gehoord wordt, zou ik eerst mijn rethoriek bijschaven....

Nog een fijne avond.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

Brainfreeze schreef:Ik vind het altijd aandoenlijk als grote mensen van 44 jaar speelgoedautootjes kopen. Die horen te zijn voorbehouden te zijn aan kleine mensen tot een leeftijd van 10 jaar. Tevens verschijnt er bij sommige mensen consequent een uitroepteken op het scherm terwijl ze een punt intypen. :lol:

Als u serieus wilt dat uw klacht gehoord wordt, zou ik eerst mijn rethoriek bijschaven....

Nog een fijne avond.
dat met dat uitroepteken zal wel veroorzaakt worden door een virus in de computer.
dat krijg je met windows, had hij maar linux moeten nemen.

Jules1970

Tja...er zijn mensen in NL die het leuk vinden om een miniatuur van hun eigen auto te krijgen.
Voornamelijk mannen vinden dit leuk om te krijgen.
Als je beter had gelezen had je kunnen zien dat deze miniatuur een cadeau zou zijn voor mijn zwager. Die namelijk blij is met zijn nieuwe audi A3 Sportback.
De leeftijd van mijn zwager heb ik niet genoemd. Hij is in ieder geval geen 44.

Verder moet je ook beter kijken.
Dit: . is een punt. Dit: ! is een uitroepteken. Zie je het verschil?

Als je verder niks zinnigs te melden hebt?
Jij ook een fijne avond brainfreeze.

encore

Brainfreeze schreef: Als u serieus wilt dat uw klacht gehoord wordt, zou ik eerst mijn rethoriek bijschaven....
Probeer het de volgende keer in fatsoenlijk nederlands : check

Gesloten