LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] huawei y300
Re: huawei y300
bij mij het zelfde verhaal en heb eind oktober een mail gestuurd, daar heb ik reactie opgehad en daar in werd bevestigd dat alles correct was binnen gekomen in week 41, en dat het binnen 10 weken op mijn rekening zou staan maar die zijn inmiddels al lang voorbij
ik heb nu weer een mail gestuurd en hoop op een reactie
ik heb nu weer een mail gestuurd en hoop op een reactie
Ook ik heb mee gedaan aan de cashback actie, en na het lezen van de klachten ben ik ter informatie even gaan bellen met huawei.
Allereerst had ik het algemeen nummer van Huawei gebeld op 0204300808, daar werd ik doorverwezen naar 09001100888 om vervolgens opnieuw doorgestuurd te worden naar dit nummer: 036 5218433
Dit laatste nummer is van de klantenservice, en de dame die ik sprak wist me te vertellen dat op beide telefoons de cashback was goedgekeurd, en dat het deze maand en volgende maand werd uitbetaald.
Ze gaf aan dat ze achter liepen met uitbetaling nadat ik zei dat het vervolgens al ruim 10 weken geleden was dat ik de cashback had ingestuurd .
Ik wacht dus nog even af, en voor de rest van de mensen kan ik alleen zeggen: Niet mailen maar bellen naar 036 5218433, daar vragen ze dan vervolgens om het gebruikte mail adres ter verificatie
Allereerst had ik het algemeen nummer van Huawei gebeld op 0204300808, daar werd ik doorverwezen naar 09001100888 om vervolgens opnieuw doorgestuurd te worden naar dit nummer: 036 5218433
Dit laatste nummer is van de klantenservice, en de dame die ik sprak wist me te vertellen dat op beide telefoons de cashback was goedgekeurd, en dat het deze maand en volgende maand werd uitbetaald.
Ze gaf aan dat ze achter liepen met uitbetaling nadat ik zei dat het vervolgens al ruim 10 weken geleden was dat ik de cashback had ingestuurd .
Ik wacht dus nog even af, en voor de rest van de mensen kan ik alleen zeggen: Niet mailen maar bellen naar 036 5218433, daar vragen ze dan vervolgens om het gebruikte mail adres ter verificatie
-
Schijnbaar een aantrekkelijke telefoon voor een schappelijke prijs. Precies goed voor een brugklasser. Helaas ondanks de bevestiging van 23 september 2013 dat het verzoek om cashback is ontvangen, is er nog steeds geen 20 euro gestort.
Huawei wil in Nederland en Europa een belangrijke speler worden. Het is droeve armoe en een volstrekt onbetrouwbaar bedrijf.
Iedereen zal ik afraden een product van Huawei te kopen. Nu gaat het om 20 euro! Zelfs dat kan niet worden nagekomen. Hoe zit het met onderhoud, reparatie, service? Nooit meer een product van Huawei!!!!!!
Huawei wil in Nederland en Europa een belangrijke speler worden. Het is droeve armoe en een volstrekt onbetrouwbaar bedrijf.
Iedereen zal ik afraden een product van Huawei te kopen. Nu gaat het om 20 euro! Zelfs dat kan niet worden nagekomen. Hoe zit het met onderhoud, reparatie, service? Nooit meer een product van Huawei!!!!!!
-
Gewoon nooit meedoen aan cashbacks. Is altijd problematisch.
Telefoon aangeschaft medio september. Cashback direct aangevraagd. Tot op heden 28 januari 2014 niets ontvangen. Tweemaal gereclameerd per email en wel reacties ontvangen met telkens het antwoord dat het uitbetaald gaat worden. De firma wil hier aan de weg timmeren. Met zoveel negatieve reacties mbt de cashback gaat dat niet lukken. Ik ga publiek twitteren over deze kwestie. Mogelijk helpt dat. Berichtje naar consumentenbond kan ook geen kwaad.
Gebeld naar 3 nrs lees ik. Hoeveel heeft je dit gekost?marc1766 schreef:Ook ik heb mee gedaan aan de cashback actie, en na het lezen van de klachten ben ik ter informatie even gaan bellen met huawei.
Nee 10 weken is 10 weken. Zo strikt zijn ze zelf ook bijvoorbeeld met garantie en aanvragen van zo'n cash back. Dus huawai moet gewoon doen wat ze belooft.janannebijlsma schreef:Ik heb al diverse bestellingen voor mensen gedaan met Cashback van Huawei, ook van Acer Liquid en onlangs van de Samsung Tab. Heb alle cashbacks gekregen. 1x dacht ik waar het bleef toen heb ik gemaild (Huawei), werd ik binnen een dag teruggemaild dat de aanvraag akkoord was en dat het geld onderweg was.
Huawei Ascend W1: 24 juni 2013 cashback gedaan en 23 augustus 2013 geld terug (binnen 9 week).
Acer Liquid: 19 oktober 2012 cashback gedaan en 12 december 2012 geld terug (binnen 8 week).
Netjes binnen de tijd. Acer en Huawei word beide door http://www.odcbenelux.com/ verwerkt.
Cashback komt vanzelf, je moet gewoon geduld hebben het kan gerust een paar maand langer duren.
Dit moest ook even gezegd worden.
Ik heb in september 2013 ook een Huawei Y300 gekocht, ook met de cashback actie. Tot op heden heb ik het geld nog niet terug gezien op mijn rekening. Ze reageren wel op e-mail, maar kom er niet echt verder mee.
Ik ben ook al een tijdje met een mailwisseling bezig over de cash-back actie. Ik krijg wel antwoord op mails maar de discussie duurt inmiddels ruim 21 weken en de centjes zijn nog immer niet binnen. Er wordt echter weinig ruchtbaarheid gegeven aan deze oplichtings-praktijken terwijl er m.i. toch honderden de dupe moeten zijn.
Eindelijk, na 25 weken, kwam de cashback op 13 maart binnen. Het komt kennelijk wel maar even geduld!!!
Eindelijk, na 25 weken, kwam de cashback op 13 maart binnen. Het komt kennelijk wel maar even geduld!!!
Laatst gewijzigd door jookoo op 15 mar 2014 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook nog steeds geen €20 retour van Huawei, na 4 maanden......
Mijn huawei cashback stukken waren 29 november binnengekomen bij Huawei. kreeg mail dat het binnen 10 weken uitbetaald zou worden. Inmiddels ruim 11 weken verder, maar weer es gemaild. Kreeg mail terug dat het waarschijnlijk ergens in maart zal worden maar is nog niet zeker. We lopen achter met de betalingen wordt er gewoon doodleuk gezegd. Grrr, strontsjaggerijnig wordt ik ervan. Echt zo'n onderwerp om te bespreken in het programma van Radar!!
Ik heb in november 2013 een Huawei Y300 aangeschaft. Mijn keuze op dit toestel is mede bepaald door de cashback actie van € 20,00.
Uit dit forum blijkt dat ik niet de enige ben die de cashback nog steeds niet heeft ontvangen. Op deze manier maakt Huawei wel antireclame voor zichzelf.
Op de dag van aankoop heb ik de gegevens die nodig waren, ingevuld op de cashback site van Huawei. Na invulling werd aangegeven dat er een bevestigingsmailtje zou volgen. Dit kwam niet automatisch, maar daar moest ik nogmaals om vragen. Na uiteindelijke ontvangst heb ik de benodigde stukken opgestuurd. Ik hoorde nog steeds niets. Mailtje gestuurd. "Men had de post niet ontvangen en daarvoor waren zij niet verantwoordelijk". Om mij tegemoet te komen mocht ik nogmaals de stukken opsturen. Uiteindelijk weer eens gevraagd via Email wanneer ik de cashback zou ontvangen. "Na goedkeuring van de aanvraag" zal de cashback binnen 10 weken worden overgemaakt. Ik heb geëist dat de cashback nu snel betaald moet worden, anders schakel ik Radar in. Ze verblikken of verblozen niet bij die mededeling. Ze begrijpen mijn frustratie wel maar zullen niet aan mijn eis -betaling voor 20 februari-voldoen. "Wij streven er naar u zo snel mogelijk uit te betalen".
Kortom Huawei komt niet over de brug met die cashback of ze schuiven het wel op een heel lange baan.
Uit dit forum blijkt dat ik niet de enige ben die de cashback nog steeds niet heeft ontvangen. Op deze manier maakt Huawei wel antireclame voor zichzelf.
Op de dag van aankoop heb ik de gegevens die nodig waren, ingevuld op de cashback site van Huawei. Na invulling werd aangegeven dat er een bevestigingsmailtje zou volgen. Dit kwam niet automatisch, maar daar moest ik nogmaals om vragen. Na uiteindelijke ontvangst heb ik de benodigde stukken opgestuurd. Ik hoorde nog steeds niets. Mailtje gestuurd. "Men had de post niet ontvangen en daarvoor waren zij niet verantwoordelijk". Om mij tegemoet te komen mocht ik nogmaals de stukken opsturen. Uiteindelijk weer eens gevraagd via Email wanneer ik de cashback zou ontvangen. "Na goedkeuring van de aanvraag" zal de cashback binnen 10 weken worden overgemaakt. Ik heb geëist dat de cashback nu snel betaald moet worden, anders schakel ik Radar in. Ze verblikken of verblozen niet bij die mededeling. Ze begrijpen mijn frustratie wel maar zullen niet aan mijn eis -betaling voor 20 februari-voldoen. "Wij streven er naar u zo snel mogelijk uit te betalen".
Kortom Huawei komt niet over de brug met die cashback of ze schuiven het wel op een heel lange baan.
-
ook ik heb mee gedaan aan de cashback actie
en wacht al 14 weken op het geld
en op de emails word niet gereageerd
wat dus nu al blijkt van klantvriendelijkheid
kan je nagaan als het toestel in de garantie kapot gaat
dan denk ik dat je daar ook naar kan fluiten
dus het is te hopen dat radar hier eens aandacht aan besteed
mvg leo
en wacht al 14 weken op het geld
en op de emails word niet gereageerd
wat dus nu al blijkt van klantvriendelijkheid
kan je nagaan als het toestel in de garantie kapot gaat
dan denk ik dat je daar ook naar kan fluiten
dus het is te hopen dat radar hier eens aandacht aan besteed
mvg leo
-
Ik heb het geld van de cashbackactie eindelijk gekregen! Half september alles ingestuurd....
ik heb 06-01-2014 huawei G700 gekocht met de cashback actie 50 retour maar tot op heden niks ontvangen heb gemaild maar word niet op gereageerd en gebeld maar dat nummer is niet in gebruik
Huawei Ascend Y300 gekocht op 23-11-13.
Op 19 mrt '14 nog geen cashback ontvangen, na meerder correspondentie hierover.
Gedupeerde kopers geef ik het advies om op diverse sites de klacht officieel te melden.
o.a Klacht.nl, consuwijzer.nl (deze stuurt klacht door naar ACM, die bij genoeg klachten maatregelen kan nemen) klachtenkompas.nl
Op 19 mrt '14 nog geen cashback ontvangen, na meerder correspondentie hierover.
Gedupeerde kopers geef ik het advies om op diverse sites de klacht officieel te melden.
o.a Klacht.nl, consuwijzer.nl (deze stuurt klacht door naar ACM, die bij genoeg klachten maatregelen kan nemen) klachtenkompas.nl
-
Wij hebben ook een Huawei Y300 gekocht bij de Kijkshop, dat was eind december 2013. Daarna gelijk de cashback aangevraagd, na 10 weken nog niks gehoord. Toen nog een keer gemaild, kregen we antwoord dat wegens enorm succes de aanvraag nog niet was behandeld, maar dat zou iets langer duren. Binnenkort zou het lukken. Nou is het alweer een maand geleden, maar nog niks binnen. Wat een vreselijk oneerlijk bedrijf.
Cash Back Actie ? Binnen 4 weken stond het geld op mijn rekening.
Ongemerkt Dataverbruik ? Kijk je apps maar eens goed na. En let ook op de GPS instellingen, automatisch synchroniseren met je Google account ed. Dit kost allemaal data. Het toestel zelf gebruikt geen dataverkeer als je dat niet wilt maar kijk goed naar de instellingen.
Het toestel had mijn zoon gekocht en omdat hij meer wilde heeft hij nu een S4 clone en heb ik het toestel. Perfect Smarttoestel om te beginnen als kleine leek op het gebied van smartphones.
Ongemerkt Dataverbruik ? Kijk je apps maar eens goed na. En let ook op de GPS instellingen, automatisch synchroniseren met je Google account ed. Dit kost allemaal data. Het toestel zelf gebruikt geen dataverkeer als je dat niet wilt maar kijk goed naar de instellingen.
Het toestel had mijn zoon gekocht en omdat hij meer wilde heeft hij nu een S4 clone en heb ik het toestel. Perfect Smarttoestel om te beginnen als kleine leek op het gebied van smartphones.
-
Nu eindelijk de € 20.00 binnen. Daar heb ik veel mailtjes voor moeten versturen. Ik heb gedreigd op alle media bekend te maken hoe ze de mensen behandelen. Ik had ze nog een week gegeven vóór ik tot actie over zou gaan. Ook heb ik de Kijkshop gemaild en moest ook daar de bevestigingsmail naar toe sturen. De importeur van Huawei heb ik gebeld, daar heb ik ingesproken want ze namen niet op. Nou ja al die acties hebben er denk ik tot geleid dat ze het binnen een week overgemaakt hebben. Dus ik raad iedereen aan om ze te bestoken met de bevestigingsmail het geeft dus wel resultaat.
Het heeft bij ook lang geduurd, maar: het is ontvangen.
Ze zijn wakker geworden
Ze zijn wakker geworden