En waarom zou een bedrijf daar aan moeten denken?Jolijn schreef:Ik denk niet dat het bedrijf een glazen bol heeft, om te kijken, waarom de klant niet betaald heeft.
Ik heb het al een keer geschreven.
Het bedrijf denkt, misschien zelf na een tweede poging van incasso, laten wij TS maar een brief sturen.
Waarop ook geen antwoord komt.
Conglusie van het bedrijf, klant wil niet meer verder met ons, vergunning intrekken.Klaar.
Ik heb het al 2 keer geschreven: Cition zou best kunnen denken( net zo goed als de conclusie van jou klant wil niet meer verder met ons,)
Zou onze brief door Post.nl bij onze klant TS bezorgd zijn? Wat zou de reden zijn dat er geen reactie komt ( op 1 brief) en er niet geïncasseerd kan worden?
Het is een bedrijf,geen liefdadigheids instelling.
TS is gewoon laks geweest,zowel met geen geld hebben op de rekening als met een brief tussen tekeningen.
Daar kan een bedrijf niets aan doen en daar hoeft een bedrijf ook niets mee te doen.