LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen sprookje

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Gast »

en weet je wat pas écht schelden is?

MLM-er!

Humor is ook al ver te zoeken bij jou! Gefrusstreerde kip! Maak je zolder leeg, man!

Gast

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Gast »

zie http://www.dft.nl/servlet/ArticleByID?I ... section=00

Recordwinst Citigroup


NEW YORK (ANP) - Het Amerikaanse bankconcern Citigroup, ’s werelds grootste financiële dienstverlener, heeft in het derde kwartaal met een recordwinst afscheid genomen van zijn bestuursvoorzitter Sandford Weill. De nettowinst steeg in vergelijking met hetzelfde kwartaal vorig jaar 20 procent tot 4,69 miljard dollar.
Citigroup profiteerde van een herstel op de aandelenbeurzen en wist sterke groei te realiseren met het bankieren voor consumenten (creditcards, hypotheken en verzekeringen) en bedrijven. De omzet nam met 10 procent toe tot 19,4 miljard dollar. De resultaten overtroffen de verwachtingen van analisten. Concurrerende banken verrasten de afgelopen weken ook al met hun kwartaalresultaten.
’Sandy’ Weill droeg begin oktober de leiding over aan zijn vertrouweling Charles Prince. De legendarische Wall Street-bankier had sinds 1998 de macht in handen bij Citigroup. Daarvoor was hij topman bij de verzekeraar Travelers Group, die met Citicorp fuseerde tot Citigroup.

Eén van de bedrijfsonderdelen van citigroup is primerica
zie http://www.citigroup.com/citigroup/business/index.htm

En Primerica is een ..................................

netwerkmarketingbedrijf.

Zie ook http://ww4.primerica.com/public/what/pr ... arque.html

Is citigroup dan toch een pyramidespel?????????
mmmmmmmmmm

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumbezoekers,

Het is inderdaad niet de bedoeling dat er gescholden wordt op dit forum. Wij gaan van het goede uit van de forumbezoeker en hopen dat er gewoon normale discussies worden gevoerd. Scheldwoorden moeten inderdaad verwijderd worden, wij zullen meer ons best doen die berichten eruit te filteren. Wij hopen ook dat mensen zelf verantwoordelijkheid nemen om dit forum toegankelijk te houden.

Met vriendelijke groet,

Radar Internet Redactie

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Bekkum »

Tros Radar,

Ik ben van mening dat verplicht registreren de ellende een stuk minder wordt.
Kijk je mag van mening verschillen, maar bezig dan wel normaal taalgebruik, maar ja de Forum Hooligans kicken er op om mensen voor schut te zetten en het liefst zoveel mogelijk scheldwoorden te gebruiken.
Jammer.

Jannieheetik

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Jannieheetik »

Ik ben het helemaal met Bekkum eens.

Als de redactie van Radar Internet denkt dat mensen van plan zijn ZELF verantwoordelijkheid te dragen, heeft ze dus mijn mailtje niet goed gelezen..........

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Bekkum »

Tros Radar,

Kijk het maakt niet uit of ik nou een positief of negatief bericht op het Forum zet, direct een reactie van een Forum-Hooligan
Zie Gast van 17.07 uur.
En dat gebeurd niet alleen bij mij maar bij meerdere Gasten die lastig worden gevallen.
Ik hoop dat u maatregelen kunt treffen.

Gast

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Gast »

Pffffffffff............

crabbel
Berichten: 105
Lid geworden op: 28 jul 2004 10:13

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door crabbel »

Zoek in Google:

Citigroup MLM

Tientallen Amerikaanse fora waar deze MLM-bank behoorlijk onderuit gehaald wordt. Het betreft verkoop van Hypotheken, verzekeringen, etc. in de gebruikelijke MLM-vorm.

Staat niet goed aangeschreven, wordt in één naam genoemd met Amway/Herbalife. Best leuk om deze forums eens te lezen. Verschil met Nederland is met name dat Amerikanen durven te zeggen dat/hoe ze belazerd zijn.

Gast

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Gast »

Ik hoop dat jullie allemaal de kracht vinden om eerlijk tegenover jezelf te zijn, dan komt de eerlijkheid tegenover een ander vanzelf.
Ik ben al eerlijk, waarom dacht je dat ik er niet aan meedoe?

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Keesjan »

Ik heb even rustig met 3 bakken koffie alles doorgelezen.Wat mij opvalt is het feit dat het schelden begonnen is na opmerkingen van de dames en joopat en keesjan en nog een paar, dat mlm OPLICHTING, ILLEGAAL en SLECHT is.
Er is ook talloze malen uitgelegd waarom men een dergelijke mening hanteert. Het feit dat het woord "illegaal" nog in jouw rijtje voorkomt impliceert al dat je niet veel hebt gelezen van de argumenten.
Als ik een bakkerij begin en een dwaas die dat mij dat niet gunt gaat publiekelijk mijn bedrijf zwart maken met gemene opmerkingen, is het vrij logisch dat ik kwaad word.
En daarmee verdoezel je even de oorzaak van de laster. Als jij me eerst oplicht bij die bakker van je en je wordt vervolgens boos dat ik het aan het licht breng in het openbaar, dan ben je vrij hypocriet bezig.

Gast

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Gast »

Als jij me eerst oplicht bij die bakker van je en je wordt vervolgens boos dat ik het aan het licht breng in het openbaar, dan ben je vrij hypocriet bezig.
Dat klinkt toch vrij veel als een beschuldiging van oplichterij aan het adres van de MLM voorstanders.
En daarmee verdoezel je even de oorzaak van de laster.
Dus niet, want je beschuldig via een achterbakse en hypocriete wijze ons wel degelijk van oplichterij.

JIJ bent dus de hypocriet, Keesje!

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Keesjan »

Ik zie geen problemen bij het beschuldigen van iemand die de misdaad gewoon gepleegd heeft.

wasserij

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door wasserij »

Ga je sokken wassen.....je stinkt!

Gast

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zie geen problemen bij het beschuldigen van iemand die de misdaad gewoon gepleegd heeft.
Gek he, MLM is goedgekeurd door de wet, dus kun je door deel te nemen aan een MLM bedrijf geen misdaad plegen.

Laster is echter wel verboden bij de wet, dus ben JIJ, keessie, degene die de wet breekt.

Maar blijf maar lekker geloven in je eigen onzin, bedrieger.

Gast

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Gast »

MLM is helemaal niet goedgekeurd door de wet

Er is alleen (nog) geen wet tegen MLM

of

De MLM-bedrijven hebben de mazen in de wet weten te vinden

Dat is iets heel anders dan goedgekeurd

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Kristina »

MLM is helemaal niet goedgekeurd door de wet

Er is alleen (nog) geen wet tegen MLM

of

De MLM-bedrijven hebben de mazen in de wet weten te vinden

Dat is iets heel anders dan goedgekeurd
Dan ben je niet helemaal goed geïnformeerd gast.
Alle bonafide mlm bedrijven zijn aangesloten bij de Vereniging van Directe Verkoop.
Als een product/dienst van een mlm bedrijf niet is goedgekeurd door de overheid dan mag het niet eens verhandeld worden.

Voor verdere info zie: www.relatiemarketing.org
Op deze site wordt tevens uitgelegd wat het verschil is tussen mlm en piramidespelletjes.

Gast

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Gast »

Als een product/dienst van een mlm bedrijf niet is goedgekeurd door de overheid dan mag het niet eens verhandeld worden.
Dit is klink klare onzin!!

Dat geldt alleen voor geneesmiddelen.
Daarom heten een heleboel kwakzalvermiddeltjes nu ook 'voedingssupplementen'.

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Kristina »

Dit is klink klare onzin!!
Wat jij wilt. Je doet je best maar.!

crabbel
Berichten: 105
Lid geworden op: 28 jul 2004 10:13

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door crabbel »

Daarom heten een heleboel kwakzalvermiddeltjes nu ook 'voedingssupplementen'
Ja, klopt, en daarom verkoopt Herba Life kwakzalvermiddellen nu onder voedingsspulplementen. Het zijn allemaal kwakzalvers.

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: geen sprookje

Ongelezen bericht door Kristina »

Ja, klopt, en daarom verkoopt Herba Life kwakzalvermiddellen nu onder voedingsspulplementen. Het zijn allemaal kwakzalvers.
Zoals al eerder gezegd: Wat jij wilt.
Trouwens, even je spelling checken crabbeltje...ging niet helemaal goed, geloof ik. :lol:

Gesloten