| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo verhoogt snelheden per 1 mei voor alle abonnees
Ziggo verhoogt snelheden per 1 mei voor alle abonnees
Ziggo gaat per 1 mei de snelheid verhogen van alle abonnementen voor nieuwe en huidige klanten. Zowel de download- als de uploadsnelheid gaat vanaf die datum (fors) omhoog lees ik hier. 
Re: Ziggo verhoogt snelheden per 1 mei voor alle abonnees
180Mbit/s , niet slecht 
Hmm, mijn wifi en homeplug netwerk haalt nu al niet de max snelheden van mijn Alles-in-1 Extra maar het is altijd aardig om te weten. Misschien toch maar eens de boel bekabelen in huis op zijn minst op de begane grond. Kan in ieder geval de mediaserver op topsnelheid draaien. Altijd leuk, zo'n gratis verhoging en nog leuker als je net NEE hebt gezegd tegen glasvezel...
En ook nog een nieuwe modem, kan niet op!
Hoop het wel, ik heb nog zo'n Ubee zonder WiFi.dhc schreef:En ook nog een nieuwe modem, kan niet op!
@Sjohie,
Ik heb wel zo'n Ubee met WiFi maar ben er niet van onder de indruk. Snelheid zakt regelmatig ver onderuit, doe mij mn Linksys'je maar.
Ik heb wel zo'n Ubee met WiFi maar ben er niet van onder de indruk. Snelheid zakt regelmatig ver onderuit, doe mij mn Linksys'je maar.
Het leek me wel gezellig, wat mensen die om huis drentelen om het signaal van de WiFi spot op te kunnen vangen.bprosman schreef:@Sjohie,
Je krijgt een snelheidsverhoging, maar geen nieuw modem.sjohie schreef:Het leek me wel gezellig, wat mensen die om huis drentelen om het signaal van de WiFi spot op te kunnen vangen.bprosman schreef:@Sjohie,
Ik heb wel zo'n Ubee met WiFi maar ben er niet van onder de indruk. Snelheid zakt regelmatig ver onderuit, doe mij mn Linksys'je maar.Zelf heb ik overigens ook een wiFi router (TP-link), dus ik heb geen direct eigen nut voor een WiFi modem, maar ik wil wel eens wat nieuws van ze.
Dit is niet beloofd.
Een WIFI AC modem kan wonderen doen. Ik heb snelheden daarmee gezien waar je onmiddellijk van gaat watertanden. Wel natuurlijk ook de client receivers vervangen.newmikey schreef:Hmm, mijn wifi en homeplug netwerk haalt nu al niet de max snelheden van mijn Alles-in-1 Extra maar het is altijd aardig om te weten. Misschien toch maar eens de boel bekabelen in huis op zijn minst op de begane grond. Kan in ieder geval de mediaserver op topsnelheid draaien. Altijd leuk, zo'n gratis verhoging en nog leuker als je net NEE hebt gezegd tegen glasvezel...
Verhoging is niet gratis aangezien het abonnement 1 euro p/m duurder wordt (dat is niet echt veel nee, maar gratis is het ook niet)
Laatst gewijzigd door olaf79 op 02 apr 2014 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Even bellen met ziggo, heb je zo een nieuwe.sjohie schreef:Hoop het wel, ik heb nog zo'n Ubee zonder WiFi.dhc schreef:En ook nog een nieuwe modem, kan niet op!Niet dat ik zit te springen om eentje mét, want ik heb een eigen router, maar je wil toch wel es wat nieuws..
Volgens mij een foutje van Tweakers. De verhoogde snelheid wordt gefaseerd uitgerold in de maand mei. Dat wil niet zeggen dat iedereen op 1 mei al die snelheid heeft.sjohie schreef:Ziggo gaat per 1 mei de snelheid verhogen van alle abonnementen voor nieuwe en huidige klanten. Zowel de download- als de uploadsnelheid gaat vanaf die datum (fors) omhoog lees ik hier.
Natuurlijk, daarom zijn er zoveel topic´s hier, waar bestaande klanten klagen, omdat nieuwe klanten voordeel hebben.olaf79 schreef:Even bellen met ziggo, heb je zo een nieuwe.sjohie schreef:Hoop het wel, ik heb nog zo'n Ubee zonder WiFi.dhc schreef:En ook nog een nieuwe modem, kan niet op!Niet dat ik zit te springen om eentje mét, want ik heb een eigen router, maar je wil toch wel es wat nieuws..
In het mail van Ziggo staat dit:olaf79 schreef:Volgens mij een foutje van Tweakers. De verhoogde snelheid wordt gefaseerd uitgerold in de maand mei. Dat wil niet zeggen dat iedereen op 1 mei al die snelheid heeft.sjohie schreef:Ziggo gaat per 1 mei de snelheid verhogen van alle abonnementen voor nieuwe en huidige klanten. Zowel de download- als de uploadsnelheid gaat vanaf die datum (fors) omhoog lees ik hier.
Vanaf mei
De snelheden worden in mei verhoogd. U ontvangt een persoonlijk bericht zodra de snelheidsverhoging op uw adres is doorgevoerd.
Kwestie van vriendelijk vragen en niet ervan uit gaan dat je er recht op hebt.eleven schreef:Natuurlijk, daarom zijn er zoveel topic´s hier, waar bestaande klanten klagen, omdat nieuwe klanten voordeel hebben.
Aha, meer upload. dat is altijd fijn.
<Met zo een router ding waar wifi op zit die je dan weer in bridge moet laten zetten weet ik het zo net niet.
Dat zou minder zijn, heb hier een prima MODEM zonder wifi. en dat werkt perfect.En ook nog een nieuwe modem, kan niet op!
<Met zo een router ding waar wifi op zit die je dan weer in bridge moet laten zetten weet ik het zo net niet.
-
kraaienest
18MB upload tis wat als je glasvezel hebtsadfly schreef:Aha, meer upload. dat is altijd fijn.
Dat zou minder zijn, heb hier een prima MODEM zonder wifi. en dat werkt perfect.En ook nog een nieuwe modem, kan niet op!
Volgens jouw toch wel.olaf79 schreef:Kwestie van vriendelijk vragen en niet ervan uit gaan dat je er recht op hebt.eleven schreef:Natuurlijk, daarom zijn er zoveel topic´s hier, waar bestaande klanten klagen, omdat nieuwe klanten voordeel hebben.
olaf79 schreef:Even bellen met ziggo, heb je zo een nieuwe.