LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gemeente en privacy

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
witte angora

Re: gemeente en privacy

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik snap hem nog beter. Stel dat die afvalbak onder het raam kwam te staan, dan weet je toch wel zeker dat het ding in verkiezingstijd vol wordt geplakt met PvdA posters.

Als je als Leefbaar stemmer daar wekenlang tegen aan moet kijken, sja...

En die ZZP-er stemt zeker SP of GroenLinks?

Consument_13

Ongelezen bericht door Consument_13 »

olaf79 schreef:
Een klacht over iemand hoort ook bij degene waarover u klaagt terecht te komen.[/quote]

Kennelijk..

Maar je begrijpt dat er op deze manier weinig zal gebeuren.

Consument_13

Ongelezen bericht door Consument_13 »

witte angora schreef:blablabla, (als ik het in de gauwigheid goed heb gelezen, heb geen zin in dit verhaal), Heb je daar ook over lopen mekkeren bij de gemeente, inclusief de uitdrukking 'bouwvarkens'?
Oh oh wat heeft meneer geen zin, zoveel geen zin dat je steeds weer terug komt om te laten merken hoe lang je tenen zijn.

Lees nog maar eens goed, ook al ben je een bouwvakker, dan zou je nog niet beledigd moeten zijn.

Jammer dat dat zo moet gaan op een forum als deze (van veel fora zijn we het gewend).

Overigens zou ik volgens het gemeentelijke systeem binnen 2 weken antwoord kunnen krijgen.
we zijn nu 3 weken verder.

Gesloten