| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] belastingaangifte fout ingevuld door administratiekantoor
belastingaangifte fout ingevuld door administratiekantoor
wie is er verantwoordelijk?
Doordat mijn administratiekantoor een fout heeft gemaakt bij het invullen van de aangifte van 2012 moet ik nu €3100,0 betalen aan de belastingdienst.
Om me tegemoet te komen willen ze de in rekening gebrachten rente van de belastingdienst betalen dat is €83,- moet ik hier genoegen mee nemen?
Hoor graag jullie ideeën hierover!!!!
Doordat mijn administratiekantoor een fout heeft gemaakt bij het invullen van de aangifte van 2012 moet ik nu €3100,0 betalen aan de belastingdienst.
Om me tegemoet te komen willen ze de in rekening gebrachten rente van de belastingdienst betalen dat is €83,- moet ik hier genoegen mee nemen?
Hoor graag jullie ideeën hierover!!!!
-
Annikaatje
Re: belastingaangifte fout ingevuld door administratiekantoor
U bent altijd zelf verantwoordelijk voor uw aangifte.
Hebt u iets getekend waarin u akkoord geeft voor het indienen van de aangfifte door het kantoor?
Hebt u iets getekend waarin u akkoord geeft voor het indienen van de aangfifte door het kantoor?
-
Annikaatje
En: is het iets dat ze echt verkeerd hebben ingevuld of iets dat u niet aangeleverd hebt?
-
zwabbertje
Als de aanslag op zich klopt kunt u het administratiekantoor hiervoor niet aansprakelijk stellen want u zou de aanslag ook hebben moeten betalen als zij geen fout hadden gemaakt. Alleen had u dat dan eerder geweten. Het lijkt me daarom heel netjes dat zij aanbieden de heffingsrente aan u te vergoeden.