LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring Thermen Schiedam
-
Slechte ervaring Thermen Schiedam
De sauna accommodatie is op zichzelf prima. Niet heel groot maar prima. Echter de service is niet juist! Een klacht wordt niet opgelost. En in z'n geheel bij de klant neergelegd ondanks dat de fout bij thermen zelf ligt.
De baliemedewerkers zijn ronduit onbeschoft en willen je eigenlijk niet te woord staan om je snel weer weg te krijgen uit de rij om vervolgens nogmaals je beklaagd te moeten doen bij een manager die alleen luistert en volgens niets oplost slaat nergens op.
Mijn advies zal dan ook zijn neem een klacht serieus en bied een klant service.
Uiteraard begrijp ik dat je niet iedereen tevreden kan stellen maar geen poging doen is matig.
Slechts 2u binnen geweest A 31,5€ p.p en ontevreden weg om vervolgens niet meer terug is komen is het resultaat.
De baliemedewerkers zijn ronduit onbeschoft en willen je eigenlijk niet te woord staan om je snel weer weg te krijgen uit de rij om vervolgens nogmaals je beklaagd te moeten doen bij een manager die alleen luistert en volgens niets oplost slaat nergens op.
Uiteraard begrijp ik dat je niet iedereen tevreden kan stellen maar geen poging doen is matig.
Slechts 2u binnen geweest A 31,5€ p.p en ontevreden weg om vervolgens niet meer terug is komen is het resultaat.
Re: Slechte ervaring Thermen Schiedam
Fam. Den Hertog schreef:De sauna accommodatie is op zichzelf prima. Niet heel groot maar prima. Echter de service is niet juist! Een klacht wordt niet opgelost. En in z'n geheel bij de klant neergelegd ondanks dat de fout bij thermen zelf ligt.
Wat was uw klacht ?
Dat het te warm was ?
Edit : OP toegevoegd.
Laatst gewijzigd door crazyme op 06 apr 2014 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
je wordt daar helemaal uitgekleedFam. Den Hertog schreef: Slechts 2u binnen geweest A 31,5€ p.p
Als TS nu eens zou vertellen wàt de klacht was dan hadden we er iets aan. Zoals het er nu voorstaat, is het gewoon een poging een bedrijf zwart te maken en daar doe ik niet aan mee.Fam. Den Hertog schreef: Mijn advies zal dan ook zijn neem een klacht serieus en bied een klant service.
Zonder inhoudelijke informatie is het smaad en laster. Dat is strafbaar.
-
Newmickey doe is even normaal zeg! Waarom zou ik zomaar een bedrijf zwart wensen te maken?
Deze site is om je ervaring te delen, bij deze dus!
Sowieso ben ik benieuwd naar andermans ervaringen (en las er al een x aantal van met name vorige jaar op andere sites, maar ga niet overal een account aanmaken!)
En thermen Schiedam weet echt wel dat ze zelf een fout gemaakt hadden maar hoopte dat 'sorry, heel vervelend!' Voldoende was!
Mijn ervaring was allereerst de houding van de medewerker(s) zowel na reservering :met een attitude opgebeld dat mijn reservering niet duidelijk was.
Op mijn vraag waarom ik dan van hun een bevestiging kreeg? Kreeg ik een een zucht, snauw en een 'u snapt het niet'. Dat zal wel dan maar ik wil in ieder geval alles wat gereserveerd is en niets anders (mogelijk staan behandelingen die je bekeken hebt bij hun open maar niet geboekt dus)
Hun beleid is aangepast voorheen kon je zelf tijden inplannen nu doen zij het, dus kreeg ik te horen u moet om 18u binnen zijn dan heeft u behandelingen vanaf 19u.
Of 19u binnen en behandelingen vanaf 20u.
Klinkt logisch prima maar dan vanaf 19u aanwezig en behandelingen vanaf 20u! De planning verder hoor je pas bij aankomst.
Saunadag:
Komen we gehaast aan iets vertraagd (19:25) door flinke file, gaat onze behandeling niet door omdat deze om 19u is ingepland. Netjes gebeld dat we vertraagd waren. Toen was het 'goed tot zo'.
Maar niet zoeken naar een oplossing terwijl we ruim voor 20u binnen waren.
Ik plan de sauna dag ruim van te voren, regel oppas en ga voortijdig van mijn werk (helaas afhankelijk van andere) en je gaat voor je ontspanning notabene.
Wordt je bij de balie zeer onvriendelijk te woord gestaan.
Later bleek ook nog een voicemail bericht, met eveneens een zeer onvriendelijke toon waarom we niet aanwezig zijn (en dat terwijl ik al gebeld had dat we onderweg waren)
Balend vd behandeling toch de sauna ingegaan, we waren er immers al.
Krijg je allemaal van die kleine ergernissen. Onvriendelijk bar personeel.
Handdoek moet op het haakje, mag niet op de stoel (kennelijk hebben ze liever natte stoelen?)
Geen mogelijkheden om iets naar wens bij te boeken, geen opgietingen, verbouwing vd sauna niet geïnformeerd, blijvende drukte bij het kruidenbad, niet stil bij de sauna's.
Niet allemaal mega erg maar icm de klantonvriendelijkheid en houding van 'u kunt toch in de sauna'
Als ik alleen daar voor kwam betaal ik niet 30€p.p kan ook op de sportschool maargoed...
Mijn klacht is dus met name de communicatie en als je als bedrijf een fout maakt los het dan op.
Ipv de schuld eerst proberen af te schuiven op de klant om vervolgens je te verspreken waardoor je alsnog schuld erkent.
Sowieso ben ik benieuwd naar andermans ervaringen (en las er al een x aantal van met name vorige jaar op andere sites, maar ga niet overal een account aanmaken!)
En thermen Schiedam weet echt wel dat ze zelf een fout gemaakt hadden maar hoopte dat 'sorry, heel vervelend!' Voldoende was!
Mijn ervaring was allereerst de houding van de medewerker(s) zowel na reservering :met een attitude opgebeld dat mijn reservering niet duidelijk was.
Op mijn vraag waarom ik dan van hun een bevestiging kreeg? Kreeg ik een een zucht, snauw en een 'u snapt het niet'. Dat zal wel dan maar ik wil in ieder geval alles wat gereserveerd is en niets anders (mogelijk staan behandelingen die je bekeken hebt bij hun open maar niet geboekt dus)
Hun beleid is aangepast voorheen kon je zelf tijden inplannen nu doen zij het, dus kreeg ik te horen u moet om 18u binnen zijn dan heeft u behandelingen vanaf 19u.
Klinkt logisch prima maar dan vanaf 19u aanwezig en behandelingen vanaf 20u! De planning verder hoor je pas bij aankomst.
Saunadag:
Komen we gehaast aan iets vertraagd (19:25) door flinke file, gaat onze behandeling niet door omdat deze om 19u is ingepland. Netjes gebeld dat we vertraagd waren. Toen was het 'goed tot zo'.
Ik plan de sauna dag ruim van te voren, regel oppas en ga voortijdig van mijn werk (helaas afhankelijk van andere) en je gaat voor je ontspanning notabene.
Later bleek ook nog een voicemail bericht, met eveneens een zeer onvriendelijke toon waarom we niet aanwezig zijn (en dat terwijl ik al gebeld had dat we onderweg waren)
Handdoek moet op het haakje, mag niet op de stoel (kennelijk hebben ze liever natte stoelen?)
Geen mogelijkheden om iets naar wens bij te boeken, geen opgietingen, verbouwing vd sauna niet geïnformeerd, blijvende drukte bij het kruidenbad, niet stil bij de sauna's.
Niet allemaal mega erg maar icm de klantonvriendelijkheid en houding van 'u kunt toch in de sauna'
Als ik alleen daar voor kwam betaal ik niet 30€p.p kan ook op de sportschool maargoed...
Mijn klacht is dus met name de communicatie en als je als bedrijf een fout maakt los het dan op.
Ipv de schuld eerst proberen af te schuiven op de klant om vervolgens je te verspreken waardoor je alsnog schuld erkent.
Dit gaat nergens over.Fam. Den Hertog schreef:Newmickey doe is even normaal zeg! Waarom zou ik zomaar een bedrijf zwart wensen te maken?
Saunadag:
U kunt volgens mij beter een flinke dosis valium nemen om te ontspannen.
Een sauna zal uw stresslevels niet kalmeren.
-
Crazyme: jij reageert wel vaker met slaat nergens op bij topics. Maar goed prima mag u (telkens) vinden maar dat terzijde...
U betaald graag bij een voorzieningen ruim 160€ voor slechte service?
En ik heb het over zeer klantonvriendelijkheid!
Ach, ik dacht al, waar ken ik u van ?Fam. Den Hertog schreef:Crazyme: jij reageert wel vaker met slaat nergens op bij topics. Maar goed prima mag u (telkens) vinden maar dat terzijde...
Babydeals, daar was u ook al zo ongelofelijk slecht behandeld
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 4&t=139665
-
Crazyme, wat is nu eigenlijk jouw bijdrage? Een ervaring delen is waar deze forum voor is. U vind het kennelijk nodig om mijn schrijven (en van vele anderen ook) af te blaffen! Zoals u ziet zit er een geruime tijd tussen mij post! Ik reageer niet zomaar en schrijf niet zonder reden! Ben dus werkelijk benieuwd naar of deze attitude Vd werknemers eenmalig was (lijkt mij niet namelijk, ook na het lezen van andermans ervaring) en hopelijk leren bedrijven eens professioneel te zijn. Vooral als je als klant service verwacht. Maar goed weer genoeg op jouw gereageerd want je doet het er gewoon om...!
Ik blaf niet af, ik houd een spiegel voor. Net als u dat doet.
Sluit me aan bij crazyme. U windt zich snel op en voelt zich blijkens uw topics snel onrechtvaardig behandeld terwijl u nota bene zelf te laat op een afspraak verschijnt ! Neem het leven wat lichter en makkelijker op en denk niet altijd dat men erop uit is u te benadelen.
-
Crazyme spiegel voorhouden door meteen aan te geven dat het nergens over gaat?!
Je verspilt tijd en geeft een hoop geld uit aan een voorziening & bijkomende kosten maar mag dan niet aangeven dat de service slecht is daar!
Dan beoordeeld u meteen en doet u alsof dit bezoek bij deze sauna mijn enigste ervaring terwijl ik al jaren maandelijks de sauna bezoek dus wel degelijk kan oordelen over een voorziening.
Naast dat een bedrijf sowieso professioneel behoord te zijn.
Maar zoals eerder aangegeven u doet dit bij vele topics! Je hoeft namelijk niet te reageren, geef maar even de ruimte nu aan mensen die daadwerkelijk hun ervaring willen delen.
Mijn ervaring kunnen beamen of juist tegenspreken ipv jouw commentaar over neem een dosis valium!
Je verspilt tijd en geeft een hoop geld uit aan een voorziening & bijkomende kosten maar mag dan niet aangeven dat de service slecht is daar!
Dan beoordeeld u meteen en doet u alsof dit bezoek bij deze sauna mijn enigste ervaring terwijl ik al jaren maandelijks de sauna bezoek dus wel degelijk kan oordelen over een voorziening.
Naast dat een bedrijf sowieso professioneel behoord te zijn.
Maar zoals eerder aangegeven u doet dit bij vele topics! Je hoeft namelijk niet te reageren, geef maar even de ruimte nu aan mensen die daadwerkelijk hun ervaring willen delen.
Mijn ervaring kunnen beamen of juist tegenspreken ipv jouw commentaar over neem een dosis valium!
-
Mijn positieve ervaringen deel ik hier natuurlijk niet! En ook niet zomaar ieder wissewasje.sjoegel schreef:Sluit me aan bij crazyme. U windt zich snel op en voelt zich blijkens uw topics snel onrechtvaardig behandeld terwijl u nota bene zelf te laat op een afspraak verschijnt ! Neem het leven wat lichter en makkelijker op en denk niet altijd dat men erop uit is u te benadelen.
En als ik besluit een topic te openen dan is dat omdat ik een negatieve ervaring wil delen.
U mag vinden dat het nergens over gaat prima (frappant dat u wel kan oordelen over mij maar ik niet zonder commentaar op een voorziening, kennelijk is service vragen teveel ), maar geef even de ruimte aan andere die daadwerkelijk ervaring hebben met deze sauna.
Uiteraard kwam ik door omstandigheden te laat,
Maar mijn behandelingen zouden vanaf 20u gepland worden en daarbij daar had ik ze voor gebeld dan kon men ook telefonisch aangeven dat mijn behandelingen voorbij waren, had ik zelf een keuze kunnen maken of ik überhaupt nog wilde komen.
dit is echt wel "Entertainment"... staat in het goede forum dus. Verder gaat het nergens over. Er is niet eens een klacht. Wellicht dat het saunapersoneel elders op het forum een klacht over zeurende klanten kan/wil openen?
-
Een vast panel reageert hier kennelijk zucht.., aub zeg kom met tegenervaringen dan kunnen we in beeld krijgen of het eenmalig een negatieve ervaring was of structureel! Google even op thermen schiedam en zie andermans ervaringen ! Hopelijk kunnen we hier ook wat ervaringen krijgen en anders laten we de topic sluiten! Als ik dat zelf kan doen hoor ik graag hoe..!!!
En u dan toch nog weet te ergeren aan het feit dat "Handdoek moet op het haakje, mag niet op de stoel (kennelijk hebben ze liever natte stoelen?)", terwijl dat voor een vaste saunaganger toch eigenlijk vrij duidelijk moet zijn. Ik erger me altijd kapot aan de smerigerds die hun handdoek op de stoelen leggen, getver!Fam. Den Hertog schreef:...terwijl ik al jaren maandelijks de sauna bezoek...
Ook uw "Geen mogelijkheden om iets naar wens bij te boeken, geen opgietingen, verbouwing vd sauna niet geïnformeerd, blijvende drukte bij het kruidenbad, niet stil bij de sauna's." en het feit dat u te laat verschijnt wijzen daarop.
Sauna's zijn zelden ècht stil tegenwoordig en als het druk is bij het kruidenbad, doet u even iets anders.
Gezien de recensies op internet hebben ze een verbouwing omdat er brand is geweest maar als ik dat vooraf kan lezen, kunt u dat toch ook?
Overigens vind ik €30 véél te véél voor een sauna van dit kaliber, als ik alle recensies even doorneem dus ik kan me op zich best voorstellen dat u zich bekocht voelt, dáár gaat het me ook niet om. Wat u hier doet is een klacht neerplempen zonder in te gaan over wat uw klacht nu behelst - dat laatste krijgen we er, na lang doorvragen, nu pas uit.
Iedereen die "al jaren maandelijks de sauna bezoekt", zoals u (en ikzelf ook), heeft wel eens een mindere ervaring bij een sauna. Daar ga je dan gewoon niet meer naartoe - punt. Als alternatief kan je op dit forum je ervaringen delen waardoor anderen zich gewaarschuwd kunnen achten. Helaas deed u dit in eerste instantie niet.
Tja, euh... En jullie gaan allemaal in andermans huidschilferbak ronddobberen maar vinden een handdoek op een stoel vies. Even denken... Nee, ik begrijp het niet. In andermans vuil weken is onhygiënischer dan een handdoek op een stoel.newmikey schreef:.... Wat u hier doet is een klacht neerplempen zonder in te gaan over wat uw klacht nu behelst - dat laatste krijgen we er, na lang doorvragen, nu pas uit...
Zucht...de handdoek gebruik je om op te zitten/liggen in de saunacabine. Die handdoek zit vol met zweet, jouw zweet. Die andere opmerking laat ik maar voor wat die is, er staat niet voor niets bij elk bad een bordje "eerst douchen" (zie daarvoor ook par.9 van de Huisregels van deze specifieke sauna).encore schreef:Tja, euh... En jullie gaan allemaal in andermans huidschilferbak ronddobberen maar vinden een handdoek op een stoel vies. Even denken... Nee, ik begrijp het niet. In andermans vuil weken is onhygiënischer dan een handdoek op een stoel.newmikey schreef:.... Wat u hier doet is een klacht neerplempen zonder in te gaan over wat uw klacht nu behelst - dat laatste krijgen we er, na lang doorvragen, nu pas uit...
Als je in een droge ruimte bent bij een sauna heb je je afgedroogd en heb je een badjas aan en heb je dus géén handdoek nodig om op te zitten. Voor deze sauna heeft men dat overduidelijk omschreven in de Huisregels:
Het is verboden
10. Handdoeken mee te nemen in de restaurants, lounge- en rustruimtes.
11. Zonder badjas plaats te nemen in de Brasserie, Jungletuin, rust- en loungeruimtes, terras, Super Fruitbar, de Thermen Bibliotheek en het Grand Café. (Dit geldt tevens op badkledingdagen.)
In tegenstelling tot de droge ruimtes, moet je in natte ruimtes zelfs op je handdoek plaatsnemen, ook dit is netjes beschreven:
Het is verboden
14. Zonder handdoek gebruik te maken van de saunabanken en relax/ligbedden. Uit hygiënisch oogpunt dient u in de sauna’s altijd plaats te nemen op een handdoek waarbij ook de voeten hierop rusten.
-
Een handdoek die nat is en mee afgedroogd ga je idd niet op zitten, zoiets heet fatsoen. Maar een handdoek om mijn lange dikke haar gewikkeld en dan wegsturen van dat mag niet is het andere uiterste.
En het is een illusie hoor dat iedereen netjes op zijn badjas zit, zie een hoop badjassen die a het water niet absorberen of te kort zijn om echt die functie van 'stoelbedekking' aankunnen.
En moet een klacht perse in eerste instantie met details als je aangeeft dat onze ervaring was dat de service niet goed was? Je kan toch ook in dialoog aangeven wat je wel of juist niet als (on)prettig ervaren hebt.
De bijkomende 'ergernissen' zijn op zichzelf niet mijn klacht natuurlijk zoals terug te lezen is.
En dat door moeten vragen viel ook reuze mee hoor, hahaha vind het wel grappig dat men wijst van uw klacht is niets' maar hier dan zelf in overdrijft
Maar nogmaals lees graag reacties van echte ervaringen ipv de wijzende vingertjes
En het is een illusie hoor dat iedereen netjes op zijn badjas zit, zie een hoop badjassen die a het water niet absorberen of te kort zijn om echt die functie van 'stoelbedekking' aankunnen.
En moet een klacht perse in eerste instantie met details als je aangeeft dat onze ervaring was dat de service niet goed was? Je kan toch ook in dialoog aangeven wat je wel of juist niet als (on)prettig ervaren hebt.
De bijkomende 'ergernissen' zijn op zichzelf niet mijn klacht natuurlijk zoals terug te lezen is.
En dat door moeten vragen viel ook reuze mee hoor, hahaha vind het wel grappig dat men wijst van uw klacht is niets' maar hier dan zelf in overdrijft
Maar nogmaals lees graag reacties van echte ervaringen ipv de wijzende vingertjes