LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring Thermen Schiedam

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
encore

Re: Slechte ervaring Thermen Schiedam

Ongelezen bericht door encore »

ik wijs helemaal niet. Deed ik dat maar, dan hadden we nòg meer entertainment. Maar sauna's zijn vies. Bacteriën en bacillen all-over. Wat boeit mij het nou dat je in je blote reet op een stoel gaat zitten. Als je te schoon bent ben je binnen no-time zo ziek als een hond. Maar ook in Thermen Schiedam zien ze ze vliegen en denken ze dat ze de juiste regels hanteren. Van douchen word je niet schoon. En tig keer op een dag douchen is ontzettend slecht voor je huid. :mrgreen:

Fam. Den Hertog

Ongelezen bericht door Fam. Den Hertog »

In tegenstelling tot de droge ruimtes, moet je in natte ruimtes zelfs op je handdoek plaatsnemen, ook dit is netjes beschreven:

Andersom bedoel je vast!
In natte ruimtes zit je ook in het zweet van een ander als er geen afspoel mogelijkheid is en/of wisser!

encore

Ongelezen bericht door encore »

Nee hoor, ik weet wel wat ik zeg. Bij de meeste sauna's is het hygiëne-vraagstuk volledig doorgeslagen. Beetje vies moet het zijn, dan bouw je weerstand op. Kijk maar naar de daklozen die al heel lang buiten leven. Die hebben hun natuurlijke vetlaag op de huid weer terug. Betere bescherming kun je niet hebben. Je smeert het immers ook op een baby..vernix. Maar goed, ik dwaal wel heel erg af.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

encore schreef:Nee hoor, ik weet wel wat ik zeg. Bij de meeste sauna's is het hygiëne-vraagstuk volledig doorgeslagen. Beetje vies moet het zijn, dan bouw je weerstand op. Kijk maar naar de daklozen die al heel lang buiten leven. Die hebben hun natuurlijke vetlaag op de huid weer terug. Betere bescherming kun je niet hebben. Je smeert het immers ook op een baby..vernix. Maar goed, ik dwaal wel heel erg af.

Encore vlg mij weet je echt niet waar je het over hebt, ga jij maar in de drek van anderen zitten :oops:

Gesloten