eind december 2013, ons gekochte bankstel, een 2 zitter ontvangen, gekocht bij de Schakel in Den Helder, een kleine €1400, we hebben ons door een enthousiaste verkoper goed laten voorlichten, een bank van stof, hollandse fabrikaat, degelijk gebouwd. na 2 weken begon de stof ontzettend te golven en te pluizen, zowel op de leuning als de kussens en de rugleuning, we hebben direct de Schakel opgebeld en geinformeerd, 2 weken later kwamen ze kijken. De verkoper was kort, dan had u geen stoffen bank moeten kopen, het pluis was ook normaal, hij vroeg dan ook, "scheert u uzelf met een scheermesje, dan kan u zo het pluis voorzichtig verwijderen. Ik stelde voor om de fabrikant te benaderen, dit was onzin, die doet hier niets mee, dit is volkomen normaal, na enige tijd werd toch een afspraak met de fabrikant gemaakt. twee weken later was de fabrikant er, oohh zei hij, kijk dat golven zit ook in uw stoelen, die notabene 12 jaar oud zijn. het golven vond hij normaal, zet de bank af en toe buiten, als het ligt regent, dan trekken die plooien en golven wel weer weg, het pluis werd op de zelfde manier afgedaan zoals de verkoper had voor gesteld. Kortom het lijkt er sterk op, garantie tot de hoek, zal een internet winkel dan toch beter zijn als een middenstander belonen in je woon omgeving?
Fam. Witte Den Helder
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bankstel
Re: bankstel
Waarom schakelt u de geschillencommissie wonen niet in? Daar is deze winkel bij aangesloten. Een bank die binnen 4 maanden al gaat pluizen en golven is niet normaal.
Ik zou graag weten welke Nederlandse fabrikant heeft gezegd dat u de bank maar buiten moet zetten in de regen.
Daar geloof ik geen snars van.
Is de luchtvochtigheid wel in orde bij u thuis ?
Daar geloof ik geen snars van.
Is de luchtvochtigheid wel in orde bij u thuis ?
geschillencommissie inschakelen is misschien een goede optie, dank je wel, de bank zit een label aan daar staat m-lokaal op, een rode m, ik kan mij voorstellen dat je denkt dat zegt een fabrikant niet, wij waren ook echt verbaasd dat dit genoemd werd, maar het werd wel degelijk benoemd door de fabrikant, de RV is prima in huis, zijn we heel allert op.