LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schade en tegenpartij
-
Schade en tegenpartij
goedemiddag, ik was aan het wachten bij de tankstation om te tanken eenmaal aan de beurt stapte ik uit de auto en meteen rijdt er een andere auto tegen mijn deur aan.
mijn deur stond al open en nu is mijn strip kapot.
de tegenpartij heeft een kleine lak schade.
ik had te maken met oudere mensen die mij meteen de schuld gaven ondanks dat mijn deur al open stond.
2 getuigen derbij 1 maal familie 1 maal goede vriend.
schadeformulier ingevuld en verrek op allebij kanten staan onze verzekeringsmaatschappij er niet op geen polis nr niks wel onze algemene gegevens en rijbewijs nummers en handtekening.
mevrouw heeft er onder gezet maakte onverwachts de deur open had het helemaal niet gezien.
blindelinks een handtekening op een schadeformulier zonder de verzekeringsmaatschapijen.
ik kan haar handschrift moeilijk lezen en weet nu geen verdere raad wordt deze schade zo nu wel in behandeling genomen of niet.
bij de adres staat geen huisnummer en geen tel nummer of email achter gelaten
Ik weet het niet meer meneer komt uit 49 en stond mij niet te woord maar zijn vrouw. ook heeft zijn vrouw de formulier ingevuld en hij niet.
Wat nu?
zo laten weet de verzekering het dan?
of achterhalen wie, wie is?
mijn deur stond al open en nu is mijn strip kapot.
ik had te maken met oudere mensen die mij meteen de schuld gaven ondanks dat mijn deur al open stond.
2 getuigen derbij 1 maal familie 1 maal goede vriend.
schadeformulier ingevuld en verrek op allebij kanten staan onze verzekeringsmaatschappij er niet op geen polis nr niks wel onze algemene gegevens en rijbewijs nummers en handtekening.
mevrouw heeft er onder gezet maakte onverwachts de deur open had het helemaal niet gezien.
blindelinks een handtekening op een schadeformulier zonder de verzekeringsmaatschapijen.
ik kan haar handschrift moeilijk lezen en weet nu geen verdere raad wordt deze schade zo nu wel in behandeling genomen of niet.
bij de adres staat geen huisnummer en geen tel nummer of email achter gelaten
Ik weet het niet meer meneer komt uit 49 en stond mij niet te woord maar zijn vrouw. ook heeft zijn vrouw de formulier ingevuld en hij niet.
Wat nu?
zo laten weet de verzekering het dan?
of achterhalen wie, wie is?
Re: Schade en tegenpartij
Ik heb geen idee wie het was.
Wel een beetje raar hoor, een schade regelen en dan nog niets weten van de tegenpartij...
Wel een beetje raar hoor, een schade regelen en dan nog niets weten van de tegenpartij...
Raar verhaal, je vult beide het formulier in en er is niets ingevuld...
Onbegrijpelijk verhaal en niet logisch ook. u stond er toch zelf bij ?
-
Conclusie u liegt.mijn deur stond al open en nu is mijn strip kapot.
U gooide gewoon de deur open zonder te kijken, want dit scenario kan helemaal niet.
Als u uitstapt staat uw deur dus open de andere partij moet dus uw open deur geraakt hebben dat kan niet anders.
Die deur wordt dan aan de binnenzijde geraakt waardoor de deur ontzet, een strip aan de buitenkant van de deur kan dus dan enkel beschadigen als heel de deur dat is.
Andere opties zijn er niet
-
TS
Voor u een portier opent, dient u er zeker van te zijn, dat er geen achterop komend verkeer aankomt,
Aangezien u het portier opende, en gelijk een aanrijding krijgt, lijkt het dat de andere auto u al dicht genaderd was.
Getuigen zijn waardevol in deze situatie.
Voor u een portier opent, dient u er zeker van te zijn, dat er geen achterop komend verkeer aankomt,
Aangezien u het portier opende, en gelijk een aanrijding krijgt, lijkt het dat de andere auto u al dicht genaderd was.
Getuigen zijn waardevol in deze situatie.
Als op de schadeformulieren de kentekens van de auto's zijn vermeld, is dat voldoende voor Uw verzekeringsmaatschappij te achterhalen van wie en waar hij verzekerd is. Dus uw schadeformulier opsturen naar uw maatschappij in in weze voldoende, verder succes met het touwtrekken.
even er van uitgaande dat het verhaal waar is, stapt u dus zonder om te kijken uit een auto.
lijkt me niet verstandig.
u had ook klem kunnen zitten tussen de deur en de andere auto.
aan de andere kant, had uw deur dan misschien geen schade gehad, dat zou dan weer een voordeel zijn geweest.
lijkt me niet verstandig.
u had ook klem kunnen zitten tussen de deur en de andere auto.
aan de andere kant, had uw deur dan misschien geen schade gehad, dat zou dan weer een voordeel zijn geweest.
Iedereen kan het zijne ervan vinden maar wij waren er niet bij. Tegenpartij heeft opgeschreven dat TS plots de deur opende en TS heeft dat ondertekend. Dus is hij is schuldig. Daarom onderteken nooit zomaar een formulier.
-
- Contacteer:
Elk tankstation heeft toch camera's hangen? Ik zou vragen of je een kopie er van mag hebben als bewijsmateriaal.
-
De simpelste oplossing is nog de beste.Miss Tascha schreef:Elk tankstation heeft toch camera's hangen? Ik zou vragen of je een kopie er van mag hebben als bewijsmateriaal.
De verzekering maatschappijen kenende, zal het ieder zijn eigen schade worden.
Hoezeer ik het vervelend vind maar ik moet in deze daffyduck80 gelijk geven: als je deur al open staat vraag ook ik me af hoe je strip er dan vanaf is gereden, dat is praktisch gezien niet mogelijk ,met open deur te "strippen". Dus maak maar een ander verhaaltje, dit klopt voor geen meter.
Dus als je iets eerder was uitgestapt had de ander je geplet tussen je deur en je carrosserie? Die ander kwam van de andere kan af dus. Jij niet kijken maar wel ander schuld geven. Grote foei. Maar gelukkig elke dag een nieuwe strip in de Telegraaf. Zo gemaakt, jij kan zelf.xander.ibrahim schreef:goedemiddag, ik was aan het wachten bij de tankstation om te tanken eenmaal aan de beurt stapte ik uit de auto en meteen rijdt er een andere auto tegen mijn deur aan....