LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] huawei y300

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dirk04be

Re: huawei y300

Ongelezen bericht door dirk04be »

Hallo cash back gedupeerde

Vorig jaar december bij bolcom twee y 300 besteld met twee maal cashback van 20 €
Alles netjes volgens de regels opgestuurd nummers kaartje uitgeknipt uit doosje etc.
Twee maanden nog niets gehoord , gemaild waar blijft die 40 € retour .
Reactie doodleuk we hebben niets van u ontvangen etc / wij willen u tegemoet komen ,
nu dat hebben de oplichters dus niet gedaan . er zijn tot nu toe nog 5 mails met bijlagen met bewijzen verzonden ze weigeren gewoon uit te betalen en proberen er steeds onderuit te komen ,deze schandelijke praktijken moeten gestopt worden.

Mensen laat je niet verleiden wat voor product het ook is , trap niet in de cashback praktijken .

rtol2005

Ongelezen bericht door rtol2005 »

Beste allemaal

ik heb ook problemen met cashback actie van Huawei
daarom heb ik contact gezocht met de aanbieder van het packet
kan zijn dat u provider t mobile heft gekozen of hi of kpn of vodafone
ik zelf dus een Vodafone packet
de meeste pakketten zijn prepaid pakketten dus met simlook
anders had u wel een simlock vrije gekocht
ik heb daarom Vodafone vriendelijk verzocht als ik de cashback niet snel ontvang ik hun ervoor
aansprakelijk voor hou omdat het hun packet is
ik heb hun vriendelijk verzocht mij dan maar de unlock code te verschaffen
om mijn telefoon simlock vrij te maken.... daar moest even over nagedacht worden
en zou binnen 48 uur reactive krijgen
nu 3 dagen verder heb ik van hun als nog de code gekregen
dus nu een simlock vrije Huawei als prepaid die net zo duur is als gelijk een simlock vrije kopen
maar ja beter iets als niets dus netjes opgelost :D

encore

Ongelezen bericht door encore »

rtol2005 schreef:Beste allemaal

ik heb ook problemen met cashback actie van Huawei
daarom heb ik contact gezocht met de aanbieder van het packet
kan zijn dat u provider t mobile heft gekozen of hi of kpn of vodafone
ik zelf dus een Vodafone packet
de meeste pakketten zijn prepaid pakketten dus met simlook
anders had u wel een simlock vrije gekocht
ik heb daarom Vodafone vriendelijk verzocht als ik de cashback niet snel ontvang ik hun ervoor
aansprakelijk voor hou omdat het hun packet is
ik heb hun vriendelijk verzocht mij dan maar de unlock code te verschaffen
om mijn telefoon simlock vrij te maken.... daar moest even over nagedacht worden
en zou binnen 48 uur reactive krijgen
nu 3 dagen verder heb ik van hun als nog de code gekregen
dus nu een simlock vrije Huawei als prepaid die net zo duur is als gelijk een simlock vrije kopen
maar ja beter iets als niets dus netjes opgelost :D
weet je zeker dat je nick correct is gespeld?

Moes2x

Ongelezen bericht door Moes2x »

Hallo allemaal,
Ik heb ook problemen met cashback actie van Huawei, 2 telefoons heb ik gekocht bij kijkschop,
G700 en G510, nu is al 12 weken geweest en nog niks terug gekregen, als het nog langer zou duren ga ik toch de rechtsbijstand in schakelen :twisted: :twisted: :twisted:
Groeten, M

ben1951

Ongelezen bericht door ben1951 »

21-04-2014 een Huawei G700 gekocht,met als actie ,50euro Cashback,net zoals vele hier ,er wordt niets uitbetaald,met het zelfde excuus ,solly niets ontvangen,onbegrijpelijk dat je hier niets aan kan doen,het is pure oplichting,misschien dat het nog eens behandeld kan worden in een van de uitzendingen,het kan toch niet zo wezen dat zo'n groot bedrijf consumenten lokt en dan als dooddoener zeggen we hebben niets ontvangen,daar zijn er inmiddels teveel van,vr.gr.Ben Faber

Gesloten