Ja wij kunnen het ook iedereen afraden om een swiss sense bed te kopen. De kwaliteit die ze beloven, maken ze absoluut niet waar. Ik ben erg benieuwd naar mensen met een swiss sense bed die na 3 of 4 jaar nog tevreden zijn. Hier op het forum vind ik vooral mensen die een korte tijd op hun nieuwe bed liggen.
Wij hebben dit bed gekocht in 2007 (bijna 5000 euro!). Toen nog geen problemen met levertijden (dat is tenminste iets). Na een paar maanden lag ik in het kraambed mijn zoontje te voeden. BAM het hoofdeind knalt ineens naar achter. Dus ik knal met baby en al achterover! Motor bleek kapot. Dit is daarna nog 2 keer gebeurd (gelukkig zonder baby). Toen is ons verzekerd dat de motoren inmiddels een betere kwaliteit hadden en dat dit niet meer zou gebeuren. Nou je raadt het al
. Kind 2 is geboren, ik lig weer in het kraambed en BAM weer hetzelfde. Inmiddels waren de matrassen ook al versleten (bed is dan 2 !! jaar oud). Het leek alsof we helemaal schuin lagen en een grote kuil in het midden. Toen zijn we heel boos geworden. Dit had geholpen, we kregen een nieuw bed, gelukkig eindelijk werd er naar ons geluisterd. Ons werd verzekerd dat alle problemen verleden tijd zouden zijn, want wij hebben het bed kort na oprichting van Swiss Sense gekocht en het bed was in de tussentijd vele malen verbeterd. Na nog geen jaar stopte de motor ermee. Toen kregen we weer een nieuwe motor (een nog sterkere was ons verteld).
Nu liggen we inmiddels 2,5 jaar in het nieuwe bed en nu zijn de matrassen weer versleten (weer een kuil en schuin liggen). Een monteur is komen kijken en die zegt dat de garantie voorbij is aangezien de bon dateert van 2007. We kunnen nieuwe matrassen kopen met korting.... Maar op deze manier wil je toch geen euro meer investeren in een dergelijk bedrijf? We hebben er geen vertrouwen meer in. Dan zouden we nu investeren in nieuwe matrassen en dan moeten we over 1,5 jaar weer nieuwe matrassen? En dan de verkooppraatjes: als je zorgt voor een goede topper dan gaan de matrassen wel 10 jaar mee....nou hier niet
,
na minder dan een jaar lagen we al schuin. We hebben dus nog nooit een jaar fatsoenlijk in ons swiss sense bed geslapen, terwijl we er wel veel geld voor hebben betaald. De garantieregelingen ogen op het eerste gezicht goed. Maar op die matrassen zit bijna geen garantie. En overal om me heen hoor ik klachten over de matrassen, dat ze zo snel verzakken!
Om over de rugklachten nog maar niet te praten...
Kortom het neigt wat mij betreft gewoon naar oplichting.
Als iemand tips heeft voor ons hoe we dit zouden kunnen aanpakken, houden we ons aanbevolen.....