Dag, ben benieuwd naar ervaringen van anderen met ElektronicaWereld.nl.
Zij staan ingeschreven onder KvK in Maastricht.
Die van mij zijn (nog) niet zo goed: de beloofde levering van binnen een dag is nu al meer dan een week geleden en zij reageren niet op emails. Weet iemand of er wat aan de hand is met deze club?
Alvast dank voor je reactie.
INMIDDELS NAAR TEVREDENHEID AFGEHANDELD!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring met ElektronicaWereld.nl
-
Ervaring met ElektronicaWereld.nl
Laatst gewijzigd door a.visschedijk op 24 sep 2010 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ervaring met ElektronicaWereld.nl
Ruim een week wat dingen besteld. Alles was de volgende dag binnen maar:
- De tv-steun is niet compleet geleverd .
Op de website stond bij de tekst dat er een losse Vesa200 plaat (=200x200) zou worden meegeleverd. Dit is nav. een vraag ook positief door Elektronica Wereld beantwoord.
Achteraf bleek dit echter een Vesa200x100 te zijn. Als oplossing boden ze dat ik er 1 kon kopen zonder verzendkosten .
- Enkele dagen later bij het verder verder uitpakken van de tv-steun bleek het beschadigd te zijn. Er bleek een barst en wat verbogen plastic lipjes te hebben .
Ik heb hierover direct (ruim binnen een week) gereclameerd via de email.
- Het eerste antwoord was dat ik moest reageren via een contactformulier .
- Na het invullen van het contactformulier na 3 dagen nog geen antwoord .
- Nogmaals email gestuurd en wat foto's toegevoegd.
Een dag later het antwoord van elektronicawereld:
Beschadigingen dienen altijd METEEN na ontvangst gemeld te worden
Nu kan er niets meer aan gedaan worden, de beschadiging kan ook achteraf zelf veroorzaakt zijn, bv bij het monteren.
Ze hebben gelijk dat het kan zijn dat, maar dat is in dit geval zeker niet zo!!!
ADVIES VAN MIJ IS:
Zoals de waard is vertrouwt ie z'n klanten.
KOOP NIET BIJ ElektronicaWereld.nl !!!!!!
- De tv-steun is niet compleet geleverd .
Op de website stond bij de tekst dat er een losse Vesa200 plaat (=200x200) zou worden meegeleverd. Dit is nav. een vraag ook positief door Elektronica Wereld beantwoord.
Achteraf bleek dit echter een Vesa200x100 te zijn. Als oplossing boden ze dat ik er 1 kon kopen zonder verzendkosten .
- Enkele dagen later bij het verder verder uitpakken van de tv-steun bleek het beschadigd te zijn. Er bleek een barst en wat verbogen plastic lipjes te hebben .
Ik heb hierover direct (ruim binnen een week) gereclameerd via de email.
- Het eerste antwoord was dat ik moest reageren via een contactformulier .
- Na het invullen van het contactformulier na 3 dagen nog geen antwoord .
- Nogmaals email gestuurd en wat foto's toegevoegd.
Een dag later het antwoord van elektronicawereld:
Beschadigingen dienen altijd METEEN na ontvangst gemeld te worden
Nu kan er niets meer aan gedaan worden, de beschadiging kan ook achteraf zelf veroorzaakt zijn, bv bij het monteren.
Ze hebben gelijk dat het kan zijn dat, maar dat is in dit geval zeker niet zo!!!
ADVIES VAN MIJ IS:
Zoals de waard is vertrouwt ie z'n klanten.
KOOP NIET BIJ ElektronicaWereld.nl !!!!!!
kvk en naw gegevens zijn onder de faq te vinden. naar mijn mening is deze shop goed te vertrouwen.
Ik begrijp dat met een goedlopende webshop het lastig is om iedereen tevreden te stellen. binnen 1 dag leveren laat hij er blijkbaar staan omdat dit in meer dan 80% van de gevallen klopt. Vervelend dat je inderdaad niet kunt bellen MikerB. maargoed de prijzen kunnen hierdoor wel laag gehouden worden.
Ik begrijp dat met een goedlopende webshop het lastig is om iedereen tevreden te stellen. binnen 1 dag leveren laat hij er blijkbaar staan omdat dit in meer dan 80% van de gevallen klopt. Vervelend dat je inderdaad niet kunt bellen MikerB. maargoed de prijzen kunnen hierdoor wel laag gehouden worden.
-
ElektronicaWereld.nl heeft wel een zeer slechte "service".
Vorige week wat besteld en betaald , maar krijg wat anders binnen...
Op diverse mailtjes zowel intern als extern wordt gewoonweg niet gereageerd.
Zijn op geen enkele wijze verder bereikbaar !!!!!!!
Wees gewaarschuwd !!!!!!!!!
Vorige week wat besteld en betaald , maar krijg wat anders binnen...
Op diverse mailtjes zowel intern als extern wordt gewoonweg niet gereageerd.
Zijn op geen enkele wijze verder bereikbaar !!!!!!!
Wees gewaarschuwd !!!!!!!!!
Vandaag ben ik gecontacteerd door e.vischer naar aanleiding van deze post. Zakelijk samengevat stelt deze persoon dat TrackByte de website ElektronicaWereld.nl heeft ontwikkeld doch verder geen connectie heeft. Deze persoon gaat echter voorbij aan het feit dat de handelsnaam 'ElektronicaWereld.nl' volgens het Handelsregister eigendom is van de vennootschap onder firma TrackByte, welke (anders dan op trackbyte.nl vermeld) op bovengenoemde adres gevestigd is.
Voorts stelt deze persoon dat het KvK-nummer van de onderneming achter de webshop ElektronicaWereld.nl keuring vermeld staat in de faq. Dit nummer behoort toe aan de eenmanszaak Caris Elektronica On Line, gevestigd te Landgraaf, waarvan het adres niet vermeld is zoals vereist ex art. 7:46c BW. Daar het domein 'elektronicawereld.nl' eveneens eigendom is van TrackByte zie ik mij niet genoodzaakt mijn eerdere post te wijzigen.
Voorts stelt deze persoon dat het KvK-nummer van de onderneming achter de webshop ElektronicaWereld.nl keuring vermeld staat in de faq. Dit nummer behoort toe aan de eenmanszaak Caris Elektronica On Line, gevestigd te Landgraaf, waarvan het adres niet vermeld is zoals vereist ex art. 7:46c BW. Daar het domein 'elektronicawereld.nl' eveneens eigendom is van TrackByte zie ik mij niet genoodzaakt mijn eerdere post te wijzigen.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 mar 2014 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote
Zeer arrogant en onbeleefd persoon - klant is koning slogan is zeer ver te zoeken.
Ik sta bovenvermelde commentaar volledig bij, absoluut geen zaken mee doen.
Plaats uw bestelling bij een bedrijf dat voorzien is van een adres met telefoon nummer zodat u tenminste persoonlijk contact kan opnemen.
Electronicawereld.nl = geen aanrader !
Ik sta bovenvermelde commentaar volledig bij, absoluut geen zaken mee doen.
Plaats uw bestelling bij een bedrijf dat voorzien is van een adres met telefoon nummer zodat u tenminste persoonlijk contact kan opnemen.
Electronicawereld.nl = geen aanrader !
heb alleen goede ervaringen met deze winkel, woon zelf in heerlen en ga het altijd zelf ophalen daar, je wordt vriendelijk geholpen, nooit problemen gehad en ik heb al heel wat gekocht daar