LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lightinabox

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ikja365

lightinabox

Ongelezen bericht door ikja365 »

Lightinabox is een verzendhuis uit china. Erg goedkoop, maar voordat u daadwerkelijk gaat bestellen, beter eerst even de kleine lettertjes lezen. 1: het kan zeer lang duren voordat uw pakket arriveert 2. er kunnen douanekosten (klaringskosten) op geheven worden die ervoor zorgen dat uw pakketje ineens niet meer zo goedkoop is als aanvankelijk leek bij het bestellen. Hoewel de klantenservice ok is, bestellen wij zelf niet meer bij dit verzendhuis

Annikaatje

Re: lightinabox

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Lightinthebox bedoelt u?

Tja...

Volgens mij gelden die douanekosten trouwens niet op kleine bestellingen (tot een eurootje of 25?). Prima, spotgoedkope winkel, niet voor niets zo populair - die lange levertijd nemen we voor lief :-)

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

Annikaatje schreef:Lightinthebox bedoelt u?

Tja...

Volgens mij gelden die douanekosten trouwens niet op kleine bestellingen (tot een eurootje of 25?). Prima, spotgoedkope winkel, niet voor niets zo populair - die lange levertijd nemen we voor lief :-)
kun je ook terugsturen?

Annikaatje

Ongelezen bericht door Annikaatje »

ruud_a schreef:
Annikaatje schreef:Lightinthebox bedoelt u?

Tja...

kun je ook terugsturen?
Ik zou 't niet wagen.

Gesloten