7 uur vertraging valt nogal mee, heb je een bewijs van de reden/soort vertraging voor je reisverzekeringG7 schreef:Dit slaat werkelijk nergens op. Je hebt je zelf over laten plaatsen en dan zou Corendon dat moeten betalen. Plus.....er staat duidelijk tot 24 uur zijn de dranken inbegrepen. Precies waar je zelf voor geboekt hebt. Je mag blij zijn met die voucher van € 50, of je die wel of niet gaat gebruiken.heidihakkert schreef:Ik had bij corendon geboekt naar hotel aska buket er stond vermeld Alle lokale non- en alcoholische drankjes van 24 uur per dag inbegrepen,maar alle bars in het hotel waren na 24:00 gesloten alleen in de disco tegen betaling ! dus moesten wij daar alles betalen 4 drankjes 27 euro
Ik heb mij op de derde dag over laten plaatsen naar een ander hotel ,maar daar kon k alleen heen met bij betaling van 55 euro ook was er geen transfer door corendon geregeld mogelijk dus ook moest ik deze kosten zelf betalen dit was 50 euro. Nu ik bij thuiskomst deze klacht nogmaals bij corendon heb voorgelegd willen ze uit coulance een voucher aanbieden .
Gezien het bovenstaande bevreemd het ons dan ook dat u kosten op ons probeert te verhalen. Daar wij wel streven naar een tevreden clientèle, hetgeen niet is bereikt willen wij u uit coulance een voucher aanbieden op uw volgende reis van € 50,-. Deze voucher is in combinatie mogelijk bij een eventuele andere actie en/of bij reeds geplaatste optieboekingen.-.
Deze voucher aanbieden dat is geen redelijk aanbod aangezien wij niet gekregen hebben wat er beloofd is via de website van corendon dit was 24 uur per dag , plus de extra overlast en kosten op vakantie .
Ik heb vorig jaar nog veel meer pech gehad met Corendon. Heen en terug meer dan 7 uur vertraging en kreeg ook die € 50 voucher, waar ik natuurlijk geen genoegen mee heb genomen. Ik ben daar nu via via nog mee bezig, maar deze klacht van jou vind ik persoonlijk niet gegrond. En nee, net als wat Harteman zegt, de disco dranken zitten er NOOIT bij in. Had je kunnen weten, als je je huiswerk voor die tijd goed gemaakt had. Verder toch nog een leuke vakantie gehad ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Corendon misleidt - nooit meer Corendon!
Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!
Beste Har06. Zeven uur op de heenweg vertraging en meer dan 7 uur op de terugweg vertraging door / om allerlei redenen, maar geen overmacht, als je dat soms dacht.
Ik weet dondersgoed hoe ik dit moet aanpakken Har06. Ik heb overal bewijs en zelfs meer dan dat van. Laat mij maar.
Zal ik je nog eens wat vertellen....en dit jaar gaan we gewoon weer met Corendon op vakantie, omdat ik net als Harteman hierboven schreef, graag voor een dubbeltje op de 1e rij zit. Maar met zoveel vertragingen, neem ik geen genoegen. Bij geen enkele touroperator of reisorganisatie. Daar komt bij, wettelijk gezien heb ik gewoon recht op een bepaald bedrag.
Ik weet dondersgoed hoe ik dit moet aanpakken Har06. Ik heb overal bewijs en zelfs meer dan dat van. Laat mij maar.
Zal ik je nog eens wat vertellen....en dit jaar gaan we gewoon weer met Corendon op vakantie, omdat ik net als Harteman hierboven schreef, graag voor een dubbeltje op de 1e rij zit. Maar met zoveel vertragingen, neem ik geen genoegen. Bij geen enkele touroperator of reisorganisatie. Daar komt bij, wettelijk gezien heb ik gewoon recht op een bepaald bedrag.
-
@G7
Ook ik ben een jaar bezig geweest voor een vergoeding, je hebt overal recht op, maar het ook krijgen is een ander verhaal, ze beroepen zich overal op, maar geven geen cent, en ze kunnen ongestraft tijden wijzigen, je bent als het ware aan ze overgeleverd.
@HAR6
Er is al eens een topic geweest, waarin u "reisverzekering" u opgelopen vertraging betaalde, misschien heeft @G7 daar wat aan.
Ook ik ben een jaar bezig geweest voor een vergoeding, je hebt overal recht op, maar het ook krijgen is een ander verhaal, ze beroepen zich overal op, maar geven geen cent, en ze kunnen ongestraft tijden wijzigen, je bent als het ware aan ze overgeleverd.
@HAR6
Er is al eens een topic geweest, waarin u "reisverzekering" u opgelopen vertraging betaalde, misschien heeft @G7 daar wat aan.
G7 en ik weten wel wat de rechten zijn.
Clue is goed lezen waar je recht op hebt.
Ik print altijd alle beloften uit.
Als je dus in de omschrijving hebt met balcon en je krijgt een kamer zonder, dan sla je ze met printout om de oren.
Natuurlijk moet je niet gelijk van de hoogste toren blazen.
Deze mensen verwachten ook respect van je.
Beetje zalven en een kleine blijk van waardering doen in dit land nog wonderen.
H.
Clue is goed lezen waar je recht op hebt.
Ik print altijd alle beloften uit.
Als je dus in de omschrijving hebt met balcon en je krijgt een kamer zonder, dan sla je ze met printout om de oren.
Natuurlijk moet je niet gelijk van de hoogste toren blazen.
Deze mensen verwachten ook respect van je.
Beetje zalven en een kleine blijk van waardering doen in dit land nog wonderen.
H.
-
Tegen een viegtuig maatschappij "hoog van de toren blazen" doet half ND al, maar er zijn maar heel enkele gevallen van uitbetaling.
Het merendeel krijgt heel simpel niets.
Het merendeel krijgt heel simpel niets.
Beste F.van Holten. Bij ons waren de tijden niet veranderd, (die truc van ze ken ik ook), maar het vliegtuig waar wij mee zouden gaan moest uit Turkije komen, maar had de wind niet mee of zoiets dergelijks en kon dus daar niet op tijd weg. Tja... maak dat de kat wijs.F.van Holten schreef:@G7
@HAR6
En de week erna, teruggaande.... heel toevallig, weer precies hetzelfde. Het vliegtuig stond al klaar,( s, morgens heel vroeg ) de helft was al ingecheckt, kon niet opstijgen. De wind stond niet goed, koffers er weer uit, maar het vliegtuig ging wel leeg weg. Wij moesten allen met bussen alsnog naar een ander vliegveld.
Natuurlijk geven ze zelf niet thuis als je een klachtenbrief/mail indient, ja, die € 50 bon, maar ik heb alles uit handen gegeven en ik weet, het kan een hele tijd duren en reken ook nergens op, maar ik laat het er gewoon niet bij zitten. Als iedereen het erbij laat zitten, doen ze maar wat. Ik was ook niet de enige, dus daar hebben ze nog werk aan voorlopig !!
Verzekering ? Dekt die vertraging ?
-
Over die verz, kan HAR6 u alles vertellen, maar ik heb nog nooit 1 cent gevangen.
Ik ben nu 16x met een maatschappij mee geweest
( Turkije) de meeste keren vetraging door gebrek/wind/passagier zoek enz.
Ze doen maar wat, zelfs een rechts bureau mee aan de gang gegaan, kon ook niet verder komen.
Ik ben nu 16x met een maatschappij mee geweest
( Turkije) de meeste keren vetraging door gebrek/wind/passagier zoek enz.
Ze doen maar wat, zelfs een rechts bureau mee aan de gang gegaan, kon ook niet verder komen.
Ik vlieg de laatste jaren ook met Corendon en maak hun fratsen eveneens mee, eea weegt op tegen de goedkopere aanbiedingen incl een golf arrangement, met de vliegtuigen is verder niets mis meeG7 schreef:Beste Har06. Zeven uur op de heenweg vertraging en meer dan 7 uur op de terugweg vertraging door / om allerlei redenen, maar geen overmacht, als je dat soms dacht.
Met een reisverzekering bedoelde ik reisverzekering + annuleringsverzekering, je hebt een verklaring van de vliegmij nodig met omschrijving/reden van vertraging, eea dien je met bonnen voor extra verblijf(koffie-broodje etc ) in bij je verzekering, zij maken een interpoleringsberekening van je totale reissom om een daggedeelte te berekenen van de minder genoten vakantieperiode, is voorgaande onbekend bij jullie ?????
Beste Har6. Ik zeg ook niet dat er wat mis is met hun vliegtuigen. Die zijn goed op orde, zo ook het personeel, voor zover wij ervaren hebben. Zelfs op Schiphol waren ze gewillig, omdat ik denk, dat die mensen deze praktijken al wel gewend zijn. We kregen keurig netjes bonnen a € 15 p.p. om te eten op Schiphol, omdat men al wist dat het die dag heel lang zou gaan duren.
Op de terugweg kregen we, omdat we dus weer mega vertraging hadden, een gratis belegd belegt broodje + drinken in het vliegtuig. (koffie, thee of water) Kan je dus niets van zeggen, maar wel de ergernis dat ze doen alsof het vrij normaal is al die vertragingen.
Je wordt s, nachts om 3 uur van je hotel opgehaald en mochten blij zijn dat we om 18.00 uur thuis waren. Twee dagen op vliegvelden doorgebracht...Leuk. Wij hebben dus zelf geen kosten hoeven maken, dus zou ook niet weten waarom ik dan de verzekering daarvoor moet aanspreken.
Op de terugweg kregen we, omdat we dus weer mega vertraging hadden, een gratis belegd belegt broodje + drinken in het vliegtuig. (koffie, thee of water) Kan je dus niets van zeggen, maar wel de ergernis dat ze doen alsof het vrij normaal is al die vertragingen.
Je wordt s, nachts om 3 uur van je hotel opgehaald en mochten blij zijn dat we om 18.00 uur thuis waren. Twee dagen op vliegvelden doorgebracht...Leuk. Wij hebben dus zelf geen kosten hoeven maken, dus zou ook niet weten waarom ik dan de verzekering daarvoor moet aanspreken.
-
Reis/Annulerings verzekering hoeft u niet aan te spreken, betalen toch niets uit.
Wij hebben eens 8 uur op Lax LA zitten te wachten, met behulp vab veel rondlopen e reader gebruiken tablets bespelen koffie drinken etc kom je de tijd wel door.G7 schreef:Beste Har6. Ik zeg ook niet dat er wat mis is met hun vliegtuigen. Die zijn goed op orde, zo ook het personeel, voor zover wij ervaren hebben. Zelfs op Schiphol waren ze gewillig, omdat ik denk, dat die mensen deze praktijken al wel gewend zijn. We kregen keurig netjes bonnen a € 15 p.p. om te eten op Schiphol, omdat men al wist dat het die dag heel lang zou gaan duren.
Je wordt s, nachts om 3 uur van je hotel opgehaald en mochten blij zijn dat we om 18.00 uur thuis waren. Twee dagen op vliegvelden doorgebracht...Leuk. :roll: Wij hebben dus zelf geen kosten hoeven maken, dus zou ook niet weten waarom ik dan de verzekering daarvoor moet aanspreken.
In mijn voorbeeld had ik inkorting van de vakantie periode via Inter Airlines, de annuleringsverzekering betaalde 1/9 van de reissom uit