Geachte heer/mevrouw,
Ik ben geen Vodafone klant, maar ik stuur deze mail namens mijn moeder. Telefoon van mijn broertje staat op de naam van mijn moeder. Mijn broertje is 1 keer goed over zijn belbundel geweest en nu heeft hij weer weinig MB over. Zijn telefoon is voor de tweede keer opgestuurd ter reparatie. Zijn WiFi antenne is kapot. Mijn broertje heeft eerder contact gehad met een medewerker en is niet netjes behandeld door jullie medewerker. Mijn moeder heeft vandaag contact gehad met zeer onvriendelijke medewerker die weet hoe hij in discussie moet gaan en niet totaal niet klantvriendelijk is. En hij beweerde dat hij heel rustig is. Hij heeft mijn moeder geen stap verder geholpen. Alleen de bloed onder haar nagels vandaan gehaald. Hij beweert dat mijn broertje sms'jes heeft gekregen maar hij kan ze mij niet doorsturen als bewijs. Dat komt op neer dat gewoon pure onzin is. Ik wil dat Vodafone hier serieus naar gaat kijken en met oplossingen komt. En ik verwacht een excuus van meneer Alex ( die bang is achternaam door te geven) van de afdeling betalingen te Amersfoort.
Wie heeft hier nog meer ervaringen mee en welke stappen kan ik nu het beste nemen?
Ik hoop dat Vodafone dit ook leest en met serieuze oplossing komt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone ( Alex van de afdeling betalingen te Amersfoort)
Re: Vodafone ( Alex van de afdeling betalingen te Amersfoort)
Wat wil je precies. Dat broer lief niet hoeft te betalen voor wel verstookte MB's? Neem gewoon de altijd internet blox (gratis), dan gaat je snelheid automatisch naar 64/64 kb als je bundel op is en kom je nooit voor onverwachtse uitgaven.
Probleem is waarschijnlijk dat het toestel automatisch overschakelt op mobiel internet terwijl hij denkt op wifi te zitten (die is stuk). Tweede probleem is dat hij geen sms heeft gehad toen zijn bundel bijna op was. Als dat waar is lijkt me dat een redelijk argument om niet bij te hoeven betalen.
-
laurens043
vreemd dat jullie geen sms hebben gehad ,als ik 80% heb gebruikt, krijg ik er al 1