Ik denk dat ik het begrijp: die goedkopere prijs is alleen via internetbestellingen en dan zal het artikel in de winkel voor de gewone prijs van € 159,99 te koop zijn. Het is dus inderdaad een actieprijs geweest.G3C schreef:
Het gaat om een zogenaamd 'internet only, alleen op internet' artikel. Zie de Intertoys website. De opmerking van Intertoys over de winkels kan ik dus niet plaatsen.
Overigens is hij nu op de Intertoys website verkrijgbaar voor € 143,99. Dit omdat er nu 10% korting is op het gehele assortiment. Dus: zekerheid over de prijs heb je nooit.
Jij hebt zelf die bestelling geplaatst, terwijl je die hogere prijs hebt gezien. Daarmee ga je dus een overeenkomst aan, waarbij je jezelf wettelijk gezien alle wind uit je eigen zeilen hebt genomen. Die overeenkomst staat. Dat Intertoys een tegemoetkoming in de kosten aanbiedt, is coulance.
Je hebt natuurlijk gedacht: ik heb die mail, dus ik krijg hem wel voor dat geld. Maar zo werkt het niet. Je hebt toch echt zelf op de bestelklop gedrukt, terwijl je wist dat de prijs € 159,99 was.
Het enige wat je kan doen is de koop ontbinden.