Het is inmiddels 2013 en nog steeds een zeer slechte of geen ontvangst op de Camping op Boomhiemke Ameland van Skybites. De receptie raadt af om vouchers te kopen. Verder zijn alle huisjes voorzien van WIFI terwijl de mensen in de Caravans het moeten doen met Skybites,niet te filmen.
Het wordt de hoogste tijd voor Skybites om hier wat aan te doen,heb de laatste 3 jaar mij geel en groen geergerd. en veel geld kwijt. In deze tijd met zoveel mogelijkheden toch nog steeds het allerslechtste netwerk van Skybites aanbieden. Skybites schaam u!!!!!!!!!!!!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internetprovider: Skybites Zeeland.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 apr 2014 14:37
Re: Internetprovider: Skybites Zeeland.
En het inmiddels 2014 en ook ik heb zowel vorig jaar als dit jaar diverse keren contact gezocht met Skybites. Het netwerk op camping Dishoek is ook zeer slecht, nauwelijks contact te maken met het netwerk en als je dan op het netwerk bent ingelogd dan is het zeer traag.
In plaats van te zorgen voor verbeteringen krijg je de volgende reactie van de help/supportdesk:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en vinden het uiteraard erg spijtig indien u hinder ondervond met het netwerk.
Echter heeft u vorig jaar ook meermaals contact opgenomen met onze supportafdeling met de mededeling dat het internet niet naar uw wens functioneert.
Ook toen hebben wij aangegeven dat u alvorens de aanschaf van een voucher, te allen tijde de mogelijkheid heeft, het netwerk te testen. Onze website www.skybites.nl en de website van het park zijn gratis toegankelijk en bieden zo de mogelijkheid te controleren of het netwerk functioneert en aan uw wensen voldoet. U bent in geen geval verplicht een voucher van Skybites aan te schaffen.
De Roompot adviseert tevens om het netwerk te testen. Bij inloggen wordt er akkoord gegaan met de voorwaarden en de werking van het netwerk zoals het is. De aanschaf en het gebruik van de voucher is geheel op eigen risico. Dit staat tevens vermeld op de voucher.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ze leggen het probleem dus gewoon terug bij de klant......
Wat mij betreft erg teleurstellend en onacceptabel.
Groet Herman
In plaats van te zorgen voor verbeteringen krijg je de volgende reactie van de help/supportdesk:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en vinden het uiteraard erg spijtig indien u hinder ondervond met het netwerk.
Echter heeft u vorig jaar ook meermaals contact opgenomen met onze supportafdeling met de mededeling dat het internet niet naar uw wens functioneert.
Ook toen hebben wij aangegeven dat u alvorens de aanschaf van een voucher, te allen tijde de mogelijkheid heeft, het netwerk te testen. Onze website www.skybites.nl en de website van het park zijn gratis toegankelijk en bieden zo de mogelijkheid te controleren of het netwerk functioneert en aan uw wensen voldoet. U bent in geen geval verplicht een voucher van Skybites aan te schaffen.
De Roompot adviseert tevens om het netwerk te testen. Bij inloggen wordt er akkoord gegaan met de voorwaarden en de werking van het netwerk zoals het is. De aanschaf en het gebruik van de voucher is geheel op eigen risico. Dit staat tevens vermeld op de voucher.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ze leggen het probleem dus gewoon terug bij de klant......
Wat mij betreft erg teleurstellend en onacceptabel.
Groet Herman