LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaringen met Kompernass GmbH,

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Willem:-)

Slechte ervaringen met Kompernass GmbH,

Ongelezen bericht door Willem:-) »

Slechte ervaringen met Kompernass GmbH,
Bij Lidl een elektrische tandenborstel gekocht.
Reserve borsteltjes moeten worden besteld bij Kompernass GmbH in Dortmund.
Bij het bezoeken van hun site zag ik direct mijn type tandenborstel en ik heb gelijk maar 2 sets van 8 borsteltjes bestel incl. verzending. De rekening die per mail kwam per direct voldaan. Na 2 weken kwam er een doos met de 2 sets tandenborstels, direct er een uit de verpakking gehaald om te proberen. Echter die bleek niet te passen. Dezelfde dag een mailtje met een foto van mijn type tandenborstel naar Kompernass GmbH, en ruim een week niets gehoord te hebben nog een mailtje....en weer na ruim een week niets gehoord te hebben.....weer een mailtje. Vervolgens op de site het telefoonnummer in Duitsland opgezocht en gebeld. Er bleek voor Nederlandse klanten een speciale afdeling te zijn. Mijn probleem aan Eveline voorgelegd...advies van haar de 2 sets in te pakken en via de post naar Dortmund te sturen met begeleiden brief. Tot zover niets mis mee. Ruim een week later kreeg ik een mailtje met de opmerking dat aangezien er een verpakking open was gemaakt er maar een set zou worden gestuurd. Direct heb ik Eveline een mailtje gestuurd hoe zij een borstel wilde proberen of 'ie past zonder de verpakking te openen en dat ik dan de geopende verpakking toch maar erbij wilde hebben. Ruim een week later kreeg ik een pakketje met daar in 1 set tandenborstels en dezelfde tijd een mailtje, dat ik eerst weer geld over moest maken om mijn geopende verpakking alsnog te kunnen krijgen.
Al met al weinig klantvriendelijk :( :(

eleven

Re: Slechte ervaringen met Kompernass GmbH,

Ongelezen bericht door eleven »

Bij Lidl een elektrische tandenborstel gekocht.
Welk typ/model?

Gesloten