LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring www.carmera.eu

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
nengerman

Slechte ervaring www.carmera.eu

Ongelezen bericht door nengerman »

Ik was op zoek naar een Dashcam, dus op internet zoeken naar een bedrijf die dat levert.
Ik kwam uit bij http://www.carmera.eu/. De recensies zagen er goed uit, dus een Lucas dashcam besteld.
Ik had al gelijk problemen met het geluid en enkele video files die niet af te spelen waren.
Ook waren er problemen met de afstand berekening als je door een tunnel rijdt.
Dit gemeld via een E-mail. Ik mocht de Dashcam retour sturen en waarna zij mij een nieuw exemplaar zouden toesturen. Na een week kreeg ik het pakketje retour. Maar er zat geen nieuwe Dashcam in maar een gebruikte met diverse krassen op het beeldscherm en een defecte USB aansluiting. Na dit gemeld te hebben kreeg ik als reactie,

Zoals we al aan hebben gegeven hebben wij u een dashcam gestuurd die functioneert als nieuw en zeker niet oud is. Als u niet tevreden bent mag u deze terugsturen en zenden wij u een vervangend exemplaar. De verzendkosten naar ons zijn voor uw rekening.
Ze sturen mij een beschadigde Dashcam met een defect en dan moet ik voor de 2e keer de verzendkosten betalen. Ik heb hen geschreven dat ik het daar niet mee eens was, gezien het feit dat ik een beschadigd en defect exemplaar toegestuurd heb gekregen. Ik snap nu waarom er alleen maar positieve reacties op hun website staan. Ik heb een reactie ingestuurd die minder positief is en die wordt niet geplaatst. Ook wordt er niet meer gereageerd op mijn E-mail. Dus al met al een slechte zaak.

japanwings

Re: Slechte ervaring www.carmera.eu

Ongelezen bericht door japanwings »

Heb een gelijkaardige slechte ervaring met carmera.nu
Hun prijs is al wat hoger dan ergens anders, plus het is dan nog eens goedkopere naamaak.
Rotslecht beeld en als je een mail stuurt geen reactie en iets slechtere comentaar komt niet op hun website.
Dus bij deze bent u gewaarschuwd, zoek even verder, maar koop NIET bij carmera.eu

Wullumpi

Ongelezen bericht door Wullumpi »

Mijn ervaring met Carmera is ook zeer beroerd, teleurstellend. Mijn dashcam vertoonde kuren. Op 20 januari bij Carmera gemeld, op 29 januari eindelijk een reactie: beschrijf het probleem. Dat heb ik gedaan waarop de reactie (3 februari) was: stuur de camera maar terug, we kijken er naar. Op 8 februari heb ik alles met Postnl teruggestuurd met tevens per e-mail de track&trace gegevens aan Carmera gemeld. Sindsdien is er geen communicatie meer. Op mijn mails wordt niet gereageerd. Ik heb geen enkel vertrouwen in Carmera en hun producten en wil gewoon mijn geld terug. Wat te doen? Per e-mail in gebreke stellen heb ik al gedaan maar natuurlijk zonder enige reactie.
Dus mijn advies: SABENA: Such A Bad Experience Never Again
--------------------------
Hoe het verder ging...
Na heel vaak aandringen kwam er uiteindelijk eind april bericht dat mijn klacht zou worden behandeld. Vervolgens bleek het retour gezonden pakje zoek. Na aanleveren van de verzendgegevens kon het worden getraceerd en kwam de mededeling dat ik mijn geld terug zou krijgen. Toen was het eind juli. Al met al heeft het ZES maanden geduurd maar ik heb echt mijn geld terug. Jammer dat het zo moest gaan.
Laatst gewijzigd door Wullumpi op 21 sep 2014 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Freacky

Ongelezen bericht door Freacky »

Koop niets via hun site, ze zijn volgens mij FAILLIET!!! Kreeg zojuist mijn rma terug van PostNL, als niet opgehaald. Lag al sinds 1 maart in hun postbus!! Krijg ze sinds al 2 weken niet meer aan de lijn, steeds bandje. Mail etc gebeurd ook niets mee. Voorheen altijd redelijk goed geholpen, kwaliteit van de producten liet alleen te wensen over. Koop dus niets, je geld ben je kwijt, zonder enige levering van het product of service!!

Stitch

Ongelezen bericht door Stitch »

Ik heb in april 2013 een camera aangeschaft via Carmera. Na 3 maanden begonnen de klachten, contact opgenomen en omgeruild voor een andere (een nieuwe). Na 1 maand wederom zelfde probleem en hebben ze mij ook weer een nieuwe toegestuurd. Je raadt het al ook deze heeft hetzelfde probleem en wil nu eigenlijk de camera inleveren en mijn geld terug of een andere oplossing.
Ze reageerde altijd snel op een email en via telefoon waren ze altijd goed bereikbaar. Maar helaas sinds een maand of 2 geen reacties meer op mail en al enige tijd een bandje overdag.

Woont niet iemand in de buurt die een keer een bezoek kan brengen op hun kantoor te Zaltbommel.
Of heeft iemand een ander alternatief om in contact te komen met de mensen achter carmera?

Gesloten