LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dagtocht met fantastische prijzen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Rensen

dagtocht met fantastische prijzen

Ongelezen bericht door Rensen »

Wie is er bekend met brieven van E.T.T. waarin gesteld wordt dat je vorig jaar met succes meegedaan hebt aan een prijsvraag en winnaar bent. Voor de prijsoverhandiging wordt je voor een gratis dagreis in de omgeving van Zwolle uitgenodigd. Met het terugsturen van een antwoordkaartje kun je kenbaar maken dat je meewilt. De dagreis is gepland op 21.09.04. Inbegrepen in deze dagreis is heen- en terugreis in een luxe touringcar, koffie en gebak tijdens een informatieshow, presentatie van de prijzen, 4 entreekaarten voor de tuintentoonstelling in de omgeving van Zwolle, interessant bezichtigingsprogramma in het gebied van Zwolle.
Het verhaal wordt afgesloten met de mededeling dat de gerechtelijke weg is uitgesloten.(?)
Het bedrijf E.T.T. heeft een postbusnummer in Losser, verder staat er niets in de brief over adresgegevens, K.v.K. nummer e.d.
Wat zit hier achter?

lous26
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 aug 2004 15:38

Re: dagtocht met fantastische prijzen

Ongelezen bericht door lous26 »

Hoi,

volgens mij is er vorig jaar een item over geweest bij of radar of Opgelicht...

Toen kregen mensen een brief dat ze een reis hadden gewonnen en dat ergens moesten afhalen, daar kregen ze een duur deel van vakantiehuis ofzo in hun maag gesplitst,,en geen reis ofiets.

weet het niet meer precies,,misschien iemand anders?

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: dagtocht met fantastische prijzen

Ongelezen bericht door berendjan »

Als de de 21ste niks anders te doen hebt en de verkooppraatjes die in de loop van de dag gehouden worden weet te weerstaan en dus niet iets onzinnigs en onbruikbaars voor veel te veel geld laat aansmeren, dan is er niks op tegen om met zo'n dagtochtje mee te gaan. Maar als je je iets door hun laat aansmeren, kan het nog een duur dagje worden.

Gast

Re: dagtocht met fantastische prijzen

Ongelezen bericht door Gast »

Nou Rensen,

een bedrijf met alleen een postbusnr. en waar de ranzige verkooppraatjes al tussen de regels door te lezen zijn, zou het niet doen!
Volgens mij gaan er een hoop bejaarden mee voor de koffie, verder wordt je flink onder druk gezet om toch maar vooral veel te kopen denk ik!

Dan kun je nog beter naar een Tupperware party gaan...

Geale

Re: dagtocht met fantastische prijzen

Ongelezen bericht door Geale »

Ik heb ook zo'n brief ontvangen. In het begin van dit jaar ook al en ook nog eens van dezeelfde boekingscentrtale in Losser en ook toen was ik winnaar maar dan van een andere prijsvraag. Wat ben ik tocj een geluksvogel. Toch gooi ik deze **** meteen maar bij het oud papier. Heeft de plaatselijke muziekvereninging er ook nog wat aan. Als je eenmaal in hun bestand voorkomt, op welke manier dan ook benje steeds weer "winnaar" en wordt je in staat gesteld op hun agressieve verkoopshows veel te dure artikelen te kopen. Dus WEG MET DIE ZOOI!!

ageeth

Re: dagtocht met fantastische prijzen

Ongelezen bericht door ageeth »

Ken je WTI of Ster Reizen. Dit is weer een onderdeel ervan. Als je reizen of iets anders boekt. Krijg je hun papieren.

Groetjes,
Ageeth

Kelvin

Re: dagtocht met fantastische prijzen

Ongelezen bericht door Kelvin »

Hoi,

Als je sterk in je schoenen staat en alle verkooppraatjes ( die soms behoorlijk agressief kunnen zijn ) kunt weerstaan moet je gewoon meegaan.

Zelf ben ik al verschillende keren de winnaar van de hoofdprijs geweest van dat bedrijf in Losser.

Wat wil je nog meer: koffie met gebak gratis
: dinner gratis
: aan het einde van de dag krijg je meestal ook nog
een geschenk mee .
; je hebt gewoon een heel goedkope leuke dag en al
die verkooppraat moet je gewoon negeren.
: gewoon niets kopen en voor noppes meegaan.

En............... je hoofdprijs niet aanvaarden !!!

Want als je dat wel doet en je tekend ergens dan kan dat flink in de papieren gaan lopen.

En wat gebeurt er ?

Je krijgt gewoon weer een uitnodiging van dat bedrijf en weer heb je dan de hoofdprijs gewonnen.

Nou, dan begin je gewoon weer opnieuw zoals boven omschreven.

Prettige reis

Gesloten