Ik heb een a2 bkr codering bij Neckermann. Ik erken dat er in die tijd betalingsproblemen waren die ik door de omstandigheden niet kon voldoen, het betrof hier problemen met mijn gezondheid en de werkloosheid van mijn partner.
Destijds hebben wij van Neckermann een brief gekregen waarin stond dat er een rechtszaak zal komen en dat de kosten door ons moesten betaald worden, er werd niet verwezen naar een BKR registratie. Uiteindelijk hebben wij de openstaande bedrag in zijn geheel in een keer betaald.
Nu een paar jaar later na deze moeilijke periode, hebben ik en mijn partner beide een vaste baan en is onze financiën helemaal op orde. Wij willen graag ons gezin uitbreiden en verhuizen naar een grotere woning. Een huurhuis met ons gezamenlijk inkomen is via de woningbouw vereniging niet voorhanden, waardoor wij opzoek zijn naar een betaalbare koophuis. De huidige huurhuis zal gezien de huidige inkomensafhankelijke verhoging per maand duurder worden dan de hypotheeklasten van een koophuis.
Vandaar dat ik een brief heb geschreven aan Neckermann waarin ik een uitleg heb gegeven over mijn situatie en een verzoek om de BKR code te wijzigen of te verwijderen maar tot nu toe geen antwoord terwijl het bedrag allang betaald is, hebben ze de code ook niet eens omgezet in a2 H!
Wij hebben nog paar maanden te gaan en het zou heel fijn zijn als Neckermann onze situatie dan opnieuw bekijkt. Meeste bedrijven waaronder Wehkamp zijn erg soepel daarin, heeft misschien iemand ervaring met Neckermann en wijziging of verwijdering van BKR code?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neckermann en BKR
-
- Contacteer:
Re: Neckermann en BKR
Hoi Sahabador,
Graag kijk ik voor je na wat de melding bij de BKR is. Hiervoor heb ik wel je gegevens nodig. Stuur je mij in een privébericht je klantnummer, adres en telefoonnummer? Na ontvangst hiervan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.
Groeten,
Françoise
Webcare, neckermann.com
Graag kijk ik voor je na wat de melding bij de BKR is. Hiervoor heb ik wel je gegevens nodig. Stuur je mij in een privébericht je klantnummer, adres en telefoonnummer? Na ontvangst hiervan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.
Groeten,
Françoise
Webcare, neckermann.com