Geacht Forum.
De laatste tijd krijg ik o.a ook van RADAR de melding dat mijn email programma vermoedelijk geen HTML ondersteunt. Hoe en waar kan ik dat veranderen? Graag uw reactie.
mvrg. brolue
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HTML
Re: HTML
In de veiligheidsinstellingen van je mailprogramma even het tonen van niet ingebedde, of externe, content toestaan, zal de truc vermoedelijk zijn.brolue schreef:Geacht Forum.
De laatste tijd krijg ik o.a ook van RADAR de melding dat mijn email programma vermoedelijk geen HTML ondersteunt. Hoe en waar kan ik dat veranderen? Graag uw reactie.
mvrg. brolue
Re: HTML
Geweldig advies, voor iedereen duidelijk.sjohie schreef:In de veiligheidsinstellingen van je mailprogramma even het tonen van niet ingebedde, of externe, content toestaan, zal de truc vermoedelijk zijn.brolue schreef:Geacht Forum.
mvrg. brolue
http://www.qooqle.nl/?q=e+mail+programm ... +geen+HTMLHoe en waar kan ik dat veranderen? Graag uw reactie.