KLACHT ik heb nike air max schoenen geleverd gekregen van prontoxl. Na ze 1 maal gedragen te hebben viel mij op dat er nogal wat verschil in de 2 schoenen zat. Stikwerk op sommige stukken 1 cm ongelijk en ontzettend slecht afgewerkt.
Ik heb meteen gebeld met de vraag of de schoenen B keus of nep zijn, waarop ik het antwoord kreeg dat de schoenen origineel van nike afkomstig zijn. Na wat onderzoek
gedaan te hebben blijken de schoenen nep producten te zijn.
Ik kon de schoenen retour sturen en zou mijn geld terug krijgen, echter heb ik ondertussen een mail van hun gehad dat de klachten niet gegrond zijn en ik mijn geld niet retour krijg.
Ook willen ze de schoenen niet retour aan nike sturen ter beoordeling, wat volgens nike nederland in Hilversum de normale procedure is.
Pas op met Prontoxl !!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ProntoXL
Re: ProntoXL
Dat is niet alleen bij Nike het geval, kijk is een keer naar D&G, Tommy, Roberto Botticelli!
Of om het makelijker te maken, langs de bijenkorf... daar heb je genoeg stikwerk die niet klopt.
Het is mijzelf ook bij Nike overkomen, en dat zelf in de Nike Winkel in Amsterdam!
De achter stikwerk, die inderdaad 1cm verschilt.
Of om het makelijker te maken, langs de bijenkorf... daar heb je genoeg stikwerk die niet klopt.
Het is mijzelf ook bij Nike overkomen, en dat zelf in de Nike Winkel in Amsterdam!
De achter stikwerk, die inderdaad 1cm verschilt.