Bij de aankoop van een mobiel bij studentmobiel gelijk een verzekering afgesloten bij EWP bij hen.
Na een aantal dagen was het glas stuk en heb ik het verzonden naar EWP. En toen begon de ellende.
Dit bedrijf is een malafide verzekeraar die zijn afspraken nooit en te nimmer nakomt. We kregen de telefoon na en aantal weken retour, direct hebben we moeten constateren dat met de reparatie het moederbord onherstelbaar beschadigd is. Daarna is hij nog eens drie keer bij EWP geweest en zij waren niet in staat om het toestel te repareren.
Ook studentmobiel heeft zijn handen van mijn klacht afgetrokken en zegt hier niets mee te doen te hebben omdat het geen klacht onder fabrieks garantie betreft. Maar EWP beweerd nu dat zij niets voor me kunnen doen omdat het juist wel een klacht onder fabrieks garantie betrof en ze in hum administratie niet meer kunnen achterhalen wat ze nou precies gerepareerd hebben.
MENSEN BLIJF WEG BIJ STUDENTMOBIEL EN ZEER ZEKER BIJ EWP.
Ik ben nu een half jaar bezig met hen betaal iedere maand abonnement geld en verzekering waar ik niets aan heb. Toestel is nu vier keer weggeweest en compleet gesloopt door hen. Ik zit nog twee jaar vast aan het abonnement en een jaar aan de verzekering.
Bedankt StudentMobiel.......
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] StudentMobiel en verzekering EWP
-
Re: StudentMobiel en verzekering EWP
Ik heb ook problemen met de verzekering.
Ik had mijn telefoon nog niet zo lang maar toch was hij stuk gegaan.
Kan gebeuren en dat geeft niet want ik had hem immers toch verzekerd.
Telefoon netjes op laten halen. Heeft mijn telefoon daar in Duitsland 2 weken gelegen voordat ze er überhaupt naar gingen kijken. Dus na een maand eindelijk mijn telefoon terug. Ze hebben me een nieuw toestel toegestuurd. Deze was ook defect dus weer opnieuw terug laten zenden. Na 2 weken eindelijk een ander toestel gekregen.
Nu een paar maanden later is mijn telefoon scherm helaas stuk gegaan. Dus opnieuw laten opsturen (dit kan overigens alleen onder werktijden)
Krijg ik een bericht dat het serie nummer (imei) niet het zelfde is in de polis en als ik de ruilbon van toen niet heb ik dus dikke pech heb. Mocht ik deze bon niet meer hebben dan heb ik gewoon pech en moet ik de verzekering maar stop zetten.
Ik baal ontzettend. ik ga over 2 weken naar mijn ouders en ik hoop maar dat ik die bon nog heb.
Er is me niet verteld dat ik dit moest doorgeven. (je zou ook denken dat ze dit zelf ook wel ergens zouden hebben staan) Ook heb ik dus al die maanden voor niets betaald en EWP leuk gesponsord.
Dus voorlopig even geen telefoon en met een beetje pech helemaal niet meer. Aangezien ik student bent (daarom voor de optie studentmobiel gekozen) kan ik niet zo 1,2,3 een reparatie betalen.
Ik had mijn telefoon nog niet zo lang maar toch was hij stuk gegaan.
Kan gebeuren en dat geeft niet want ik had hem immers toch verzekerd.
Telefoon netjes op laten halen. Heeft mijn telefoon daar in Duitsland 2 weken gelegen voordat ze er überhaupt naar gingen kijken. Dus na een maand eindelijk mijn telefoon terug. Ze hebben me een nieuw toestel toegestuurd. Deze was ook defect dus weer opnieuw terug laten zenden. Na 2 weken eindelijk een ander toestel gekregen.
Nu een paar maanden later is mijn telefoon scherm helaas stuk gegaan. Dus opnieuw laten opsturen (dit kan overigens alleen onder werktijden)
Krijg ik een bericht dat het serie nummer (imei) niet het zelfde is in de polis en als ik de ruilbon van toen niet heb ik dus dikke pech heb. Mocht ik deze bon niet meer hebben dan heb ik gewoon pech en moet ik de verzekering maar stop zetten.
Ik baal ontzettend. ik ga over 2 weken naar mijn ouders en ik hoop maar dat ik die bon nog heb.
Er is me niet verteld dat ik dit moest doorgeven. (je zou ook denken dat ze dit zelf ook wel ergens zouden hebben staan) Ook heb ik dus al die maanden voor niets betaald en EWP leuk gesponsord.
Dus voorlopig even geen telefoon en met een beetje pech helemaal niet meer. Aangezien ik student bent (daarom voor de optie studentmobiel gekozen) kan ik niet zo 1,2,3 een reparatie betalen.