| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PLUS SUPERHELDEN
PLUS SUPERHELDEN
Yeeeaaaaajjjjjj ging het gisteren door de PLUS supermarkt, mijn dochter dolgelukkig met een Superheld, en nog wel de GOuden SPiderman!!! "ALs je er een vindt, win je altijd één van de vette prijzen" dit staat op de folder......
We toetsten de code in en??????
Niets................. gewoon niets.............
Je hebt niets gewonnen, ja leg dat een kind maar uit, ontroostbaar is ze, maar ik vindt het misleiding en gemeen!!!!!
PLUS supermarkten, dit kunnen jullie niet maken!
Je hebt niets gewonnen, ja leg dat een kind maar uit, ontroostbaar is ze, maar ik vindt het misleiding en gemeen!!!!!
Re: PLUS SUPERHELDEN
Heb je het kind blij gemaakt, omdat je zelf niet goed hebt gelezen.dyjanna schreef:Yeeeaaaaajjjjjj ging het gisteren door de PLUS supermarkt, mijn dochter dolgelukkig met een Superheld, en nog wel de GOuden SPiderman!!! "ALs je er een vindt, win je altijd één van de vette prijzen" dit staat op de folder......
Er staat namelijk iets anders, als jij hier plaatst.
Heb je een gouden spiderman vul dan hieronder de Unieke code in en check of je KANS maakt op...
Inderdaad arm kind.
snuffel1 schreef:Yeeeeaa, u heeft een prijs en wel een extra versie van Super Helden Nieuws.6 Tussen de verschillende Super Helden zitten ook gouden Spider-Man poppetjes verstopt. Op de informatiekaartjes van deze poppetjes staat een unieke code. Door deze code in te vullen op http://www.plus.nl zijn er leuke prijzen te winnen, onder andere altijd een digitale prijs.
7 De digitale prijs is een extra versie van het Super Helden nieuws. Deze prijs kan alleen worden ‘unlockt’ met de unieke code van een gouden Spider-Man poppetje.
met Iedere unieke code win je een speciaal eigen Super Helden Avontuur
@dyanna, PLUS zit op Facebook en beantwoord daar een zelfde soort probleem aan de schrijfster, met het invullen van een code. Dan zullen ze jou ook wel benaderen. Tenminste, als je zin hebt om je daar in te schrijven.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
TS heeft wel degelijk goed gelezen en de hier JUIST geplaatst opdat dit destijds in de folder van week 18 heeft gestaan. Sommige van jullie kijken op de site waar dit niet staat.
Letterlijk:
Als je deze vindt, win je altijd een van de vette prijzen.
Dan mag je ervan uit gaan dat er in ieder geval een leuke prijs te winnen valt en niet niets.
Moet zeggen dat dit wel weer een rake aktie is gezien de vele kids welke je staan op te wachten.
Letterlijk:
Dan mag je ervan uit gaan dat er in ieder geval een leuke prijs te winnen valt en niet niets.
Moet zeggen dat dit wel weer een rake aktie is gezien de vele kids welke je staan op te wachten.
Laatst gewijzigd door Teunbosseman op 04 mei 2014 18:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Ja, dat ie weer raak is mag je wel zeggen: de omgeving ligt weer vol plastic zakjes, terwijl er meer dan voldoende afvalbakken staan.Teunbosseman schreef:Moet zeggen dat dit wel weer een rake aktie is gezien de vele kids welke je staan op te wachten.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
tenormin schreef:Ja, dat ie weer raak is mag je wel zeggen: de omgeving ligt weer vol plastic zakjes, terwijl er meer dan voldoende afvalbakken staan.Teunbosseman schreef:Moet zeggen dat dit wel weer een rake aktie is gezien de vele kids welke je staan op te wachten.
Tsja, das dan de medeschuld van de ouders of wie met die kinderen zijn ervan uitgaande dat de kinderen niet zelf de boodschappen hebben gedaan.
Hier ( gelukkig ) geen plastic zakjes afval.
@Teun, je schrijft het zelf al: de kinderen die staan op te wachten...Is geen ouder in de buurt die boodschappen doet. En die kids staan er alleen voor....Net als toen met die rottige voetbalplaatjes. Met die "Walrave" actie zag je ze niet uiteraard (de hoezen en dekbedden actie
)!
-
Teunbosseman
- Contacteer:
tenormin schreef:@Teun, je schrijft het zelf al: de kinderen die staan op te wachten...Is geen ouder in de buurt die boodschappen doet. En die kids staan er alleen voor....Net als toen met die rottige voetbalplaatjes. Met die "Walrave" actie zag je ze niet uiteraard (de hoezen en dekbedden actie)!
De kinderen welke hier bij de Plus staan te wachten staan daar om te ruilen wat ook destijds was met de voetbalplaatjes.
Die poppetjes zijn dus al uit de verpakking.
Als er bij jouw Plus allemaal verpakkingen liggen dan hebben ze die neem ik aan net gekregen, buiten uitgepakt en papiertje weggegooid.......dus zal dit veelal met een ouder zijn.
Tsja, wellicht zijn de kinderen hier meer van het opruimen. Daarbij helpt wel dat de eigenaar van de Plus een extra prullenbak buiten heeft gezet en met de kinderen een afspraak heeft.
Net als met vorige aktie's, wellicht daarom geen zwerafval.
Anyway, TS heeft wel een punt vindt ik, een vette prijs komt nogal over als een behoorlijke prijs. En dat stond overduidelijk vermeld in de folder.
Daarentegen zou ik kinderen niet "lekker" hiervoor maken. Maar kan mij de teleurstelling wel voorstellen.
Teunbosseman schreef:TS heeft wel degelijk goed gelezen en de hier JUIST geplaatst opdat dit destijds in de folder van week 18 heeft gestaan. Sommige van jullie kijken op de site waar dit niet staat.
Letterlijk:
Daarvoor staat op de website toch dit uitgelegd, en het is toch niet zo, dat je NIETS te winnen valt, want je krijgt altijd een "speciaal eigen super Helden avontuur".
Dat is toch volgens mij ook een prijs!
-
Teunbosseman
- Contacteer:
eleven schreef:Teunbosseman schreef:TS heeft wel degelijk goed gelezen en de hier JUIST geplaatst opdat dit destijds in de folder van week 18 heeft gestaan. Sommige van jullie kijken op de site waar dit niet staat.
Letterlijk:
Daarvoor staat op de website toch dit uitgelegd, en het is toch niet zo, dat je NIETS te winnen valt, want je krijgt altijd een "speciaal eigen super Helden avontuur".
Dat is toch volgens mij ook een prijs!
Ja op de website staat het maar niet in de folder. Neem toch aan dat niet iedereen na het lezen van een folder ook nog eens de website gaat bestuderen. Zoals ik reeds een gedeelte uit de folder schreef stond in de folder dat er "altijd een vette prijs" gewonnen zou worden.
Er werd gesteld dat TS niet goed had gelezen en de klacht niet goed geplaats zou hebben, en das niet waar want is wel degelijk goed geplaatst.
Blijkbaar zijn er 2 versies bij Plus, de folder en de website waar enkele nuances inzitten.
Gezien dat TS schrijft dat er geen prijs is gewonnen ga ik ervan uit dat er sprake is van een foutje. Of de ingevulde code was niet goed of de website had een hickup of iets anders.
Inderdaad zou je dan in ieder geval " je eigen speciale superhelden avontuur" moeten winnen.
TS, zou nogmaals de code proberen in te vullen en anders ff bellen de betreffende Plus raadplegen.
En dat avontuur dat je dan zgn hebt unlocked met je "unieke" code is op een willekeurige pc ook te unlocken zonder code.
Het gaat mijn zoon helemaal niet om t stemmetje in te spreken, hij vond de drinkbeker al VET cool!
Morgen weer een gesprek met de BL van plus . Hij zou kijken wat hij kon doen voor zijn klanten. Ben benieuwd, kan t hem niet helemaal kwalijk nemen, blijft commercie van de grote partij, in dit geval Marvel.
-
witte angora
Ach ja, de supermarkt is een filantropische instelling die tegelijk voor Kerstman, Sinterklaas en Paashaas speelt.
Onbegrijpelijk dat juist ouders nog steeds niet snappen dat het gewoon reclame is, bedoeld om juist de ouders de winkel binnen te lokken en meer te kopen dan ze van plan waren, omdat het kind dan een extra prulletje krijgt.
Vette prijs... een kind kan al met heel weinig blij zijn. Dus wat is een vette prijs... Een strip avontuurtje, sjonge jonge... Of bij appie toen een paar kleine papiertjes met foto's van opgeblazen en overbetaalde kikkers die een beetje kunnen voetballen...Wat had het dan moeten zijn? Een reisje naar de Bahama's met pa en ma?
Kom op zeg...
Onbegrijpelijk dat juist ouders nog steeds niet snappen dat het gewoon reclame is, bedoeld om juist de ouders de winkel binnen te lokken en meer te kopen dan ze van plan waren, omdat het kind dan een extra prulletje krijgt.
Vette prijs... een kind kan al met heel weinig blij zijn. Dus wat is een vette prijs... Een strip avontuurtje, sjonge jonge... Of bij appie toen een paar kleine papiertjes met foto's van opgeblazen en overbetaalde kikkers die een beetje kunnen voetballen...Wat had het dan moeten zijn? Een reisje naar de Bahama's met pa en ma?
Kom op zeg...
Heb dan nog een keer de website opgeroepen, om te kijken of het ook klopt, wat je zo schrijft.pasanmik schreef:ja mensen, er staat echt wel dat je een vette prijs wint!
En dat avontuur dat je dan zgn hebt unlocked met je "unieke" code is op een willekeurige pc ook te unlocken zonder code.
Het gaat mijn zoon helemaal niet om t stemmetje in te spreken, hij vond de drinkbeker al VET cool!
Morgen weer een gesprek met de BL van plus . Hij zou kijken wat hij kon doen voor zijn klanten. Ben benieuwd, kan t hem niet helemaal kwalijk nemen, blijft commercie van de grote partij, in dit geval Marvel.
Als ik op unlook klik, krijg ik dit te lezen:

Ik krijg zonder code dus niets, jij dan dus wel ?
Voor de rest, sluit ik mij helemaal bij het bericht van WA aan, want zo zit het in elkaar en niet anders.
witte angora schreef:Ach ja, de supermarkt is een filantropische instelling die tegelijk voor Kerstman, Sinterklaas en Paashaas speelt.
Kom op zeg...
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Ik sluit bij mij de anderen aan o.a. TS en Pasanmik.
Er stond in de folder van week 18 letterlijk "altijd een vette prijs" dan ga je ervan uit dat er een leuk stoer hebbedingetje is.
Ouders begrijpen prima dat dit reclame is maar dat doet niet terzake. Het gaat erom dat in de folder wordt geschermd met "een vette prijs" en dan moet Plus niet aankomen met niets of anders verwoorden op de website.
Tevens 2 buurtkinderen welke een gouden spiderman hadden en ook gewoon niks, nada noppes kregen.
geen goodiebag, geen troostprijs helemaal niks......wat is dan toch die "altijd vette prijs"
Er stond in de folder van week 18 letterlijk "altijd een vette prijs" dan ga je ervan uit dat er een leuk stoer hebbedingetje is.
Ouders begrijpen prima dat dit reclame is maar dat doet niet terzake. Het gaat erom dat in de folder wordt geschermd met "een vette prijs" en dan moet Plus niet aankomen met niets of anders verwoorden op de website.
Tevens 2 buurtkinderen welke een gouden spiderman hadden en ook gewoon niks, nada noppes kregen.
geen goodiebag, geen troostprijs helemaal niks......wat is dan toch die "altijd vette prijs"
Een pakje roomboter misschien, is wel vetTeunbosseman schreef:......wat is dan toch die "altijd vette prijs"
Mijn kleinzoon heeft intussen al 5 gouden spidermannen verzameld, maar stelt zich niet aan, als hij geen vette prijs wint.Teunbosseman schreef:
Gebruik deze om te ruilen.
De ouders zijn de aanstellers, om de kinderen al bij voorbaat iets te beloven, wat niet goed gelezen wordt.
Net weer wat superhelden gekregen, maar weet niet, of er een vette prijs bij is, want ik mag deze natuurlijk niet open doen.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
eleven schreef:Mijn kleinzoon heeft intussen al 5 gouden spidermannen verzameld, maar stelt zich niet aan, als hij geen vette prijs wint.Teunbosseman schreef:
De ouders zijn de aanstellers, om de kinderen al bij voorbaat iets te beloven, wat niet goed gelezen wordt.
Net weer wat superhelden gekregen, maar weet niet, of er een vette prijs bij is, want ik mag deze natuurlijk niet open doen.
Ruilen hebben we het niet over, ook niet of er wel of niet wordt aangesteld.
Feit is dat in defolder staat dat er voor een gouden spiderman "altijd een vette prijs" is.......das dus schromelijk overdreven !
En waarom zouden de ouders aanstellers zijn ?????? Zij lezen hetzelfde wat ik ook heb gelezen namelijk wat ik reeds meerdere keren hebt gezegd en wat ook zwart op wit ( oh nee in kleur ) in de folder van week 18 stond.
Ook al mag je de net verkregen zakjes wel opendoen....reken dan maar niet op de beloofde "vette prijs" als je een gouden spiderman hebt.
Plus creeert gewoonweg verwachtingen met de folder van week 18.
Teunbosseman schreef:eleven schreef:Mijn kleinzoon heeft intussen al 5 gouden spidermannen verzameld, maar stelt zich niet aan, als hij geen vette prijs wint.Teunbosseman schreef:
Ruilen hebben we het niet over, ook niet of er wel of niet wordt aangesteld.
Feit is dat in defolder staat dat er voor een gouden spiderman "altijd een vette prijs" is.......das dus schromelijk overdreven !
En waarom zouden de ouders aanstellers zijn ?????? Zij lezen hetzelfde wat ik ook heb gelezen namelijk wat ik reeds meerdere keren hebt gezegd en wat ook zwart op wit ( oh nee in kleur ) in de folder van week 18 stond.
Ook al mag je de net verkregen zakjes wel opendoen....reken dan maar niet op de beloofde "vette prijs" als je een gouden spiderman hebt.
Plus creeert gewoonweg verwachtingen met de folder van week 18.
Heb je mijn bericht niet goed gelezen.
Mijn kleinzoon verheugt zich op een poppetje, wel hij nog niet heeft.
De gouden spiderman gaat in de ruilbox, als hij een zou krijgen.
Nog is niet bekend, wat de "vette Prijs" is, misschien wel dit:
tenormin schreef:
Een pakje roomboter misschien, is wel vet
-
Teunbosseman
- Contacteer:
eleven schreef:Heb je mijn bericht niet goed gelezen.
Mijn kleinzoon verheugt zich op een poppetje, wel hij nog niet heeft.
De gouden spiderman gaat in de ruilbox, als hij een zou krijgen.
Nog is niet bekend, wat de "vette Prijs" is, misschien wel dit:
tenormin schreef:
Een pakje roomboter misschien, is wel vet
Wat zou ik niet goed moeten hebben gelezen dan ?? De kinderen hier in de buurt verheugen zich ook op poppetjes welke zij nog niet hebben maar nog meer op een gouden spiderman welke "altijd een vette prijs" in het vooruitzicht stelt.........en das dus schromelijk overdreven met wat in de folder van week 18 heeft gestaan en door vele is gelezen.
Ruilen doen ze hier ook met poppetjes welke dubbel zijn, das altijd zo. Of het nu voetbalplaatjes of superhelden poppetjes of smurfen zijn.