LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bellen met / verkoop van ACN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Martijn Bos
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 aug 2004 15:45

Bellen met / verkoop van ACN

Ongelezen bericht door Martijn Bos »

Heb laatst een voorlichtingsavond van ACN bijgewoond. Een vriend van mij attendeerde mij erop. Wat mij opviel was het vele benadrukken van de verdiensten die een "onafhankelijke" vertegenwoordiger. Mijn reaktie daarop was dat het wel een vage mlm vorm zou zijn.

Kent iemand ACN en weet daar iets over?

Graag uw reaktie.

Ellesime

Re: Bellen met / verkoop van ACN

Ongelezen bericht door Ellesime »

Tja, ACN is een soort van piramide telefoongebeuren.

De vertegenwoordiger kan goedkoper bellen door meer mensen via ACN te laten bellen. Aangezien de meesten onderaan staan is het niet echt een goed plan om via hen te gaan bellen. Want veel beter dan bij de KPN ben je echt niet uit.

Maar dat is dan natuurlijk mijn mening :wink:

Gunnen

Re: Bellen met / verkoop van ACN

Ongelezen bericht door Gunnen »

Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden die miljarden euro's toch nog wat verdeeld .

de kpn heeft al jaren lang de consument uitgezogen en nog steeds hebben ze hoge tarieven
kpn mag wel aan je zelf en aan je vrienden verdienen.?
ik gun het liever aan mijn kameraaddie agent is en daarbij ben ik ook nog goedkoper uit.(ook waren de tarieven gelijk met de kpn ben ik nog klant bij hem)

Beter gezegd ,onze hele familie is klant zodat wij onbeperkt gratis met elkaar bellen kunnen bellen. (vast telefonie)

Scheepbouwer krijgt zijn optieregeling wel.

Een goed bedrijf.Keuze is aan. Simpel.

Gast

Re: Bellen met / verkoop van ACN

Ongelezen bericht door Gast »

het is mlm in de piramide-vorm, oftewel je verdient niet aan je klanten (zoals tupperware of herbalife, ook mlm) maar aan klanten van je 'vertegenwoordigers'.

om wat te verdienen aan acn heb je een piramide van 6 lagen onder je nodig, dat zijn dus minstens 100 mensen die allemaal een flink bedrag aan ACN moeten betalen, net als jij.

Dan moeten al die mensen ook nog eens klanten winnen, wat vrij lastig is omdat ACN absoluut niet goedkoop is. Ze zijn een wat goedkoper dan KPN, maar C(P)S bellen kan nog een stuk goedkoper.

Martijn Bos
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 aug 2004 15:45

Re: Bellen met / verkoop van ACN

Ongelezen bericht door Martijn Bos »

Als ik zo uw/jouw reaktie lees bemerk ik verrassende overeenkomsten met de presentatie van ACN op de betreffende avond.

Kun je ook aangeven of je er al aan verdient? Ben ik erg benieuwd naar!

Gast

Re: Bellen met / verkoop van ACN

Ongelezen bericht door Gast »

ik probeerde je juist duidelijk te maken dat het mij nogal moeilijk lijkt om eraan te verdienen!

Je moet 100man zo gek krijgen om 600 euro te betalen en ook nog eens 1000 man om met acn te bellen terwijl dat veel goedkoper kan!!

Ik zou het niet doen want volgens mij moet je er erg veel tijd in stoppen en verdien je er zeer weinig mee!!

Martijn Bos
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 aug 2004 15:45

Re: Bellen met / verkoop van ACN

Ongelezen bericht door Martijn Bos »

Die gedachte heb ik inderdaad ook. Had zelf het idee dat ik tijdens die avond naar een "veel te mooi om waar te wezen" bedrijf zat te luisteren.

Mijn reaktie daarnet was bedoelde voor die ander die iets meer positief reageerde. Naar mijn mening duidelijk een "onafhankelijke" vertegenwoordiger van ACN.

In ieder geval bedankt voor de reaktie.

Gast

Re: Bellen met / verkoop van ACN

Ongelezen bericht door Gast »

sommigen snappen het niet en anderen wel. :)

Martijn Bos
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 aug 2004 15:45

Re: Bellen met / verkoop van ACN

Ongelezen bericht door Martijn Bos »

Ik denk dat ik wel redelijk doorheb hoe de constructie in elkaar zit. Misschien is het een winstgevende constructie voor korte tijd. (Denk aan HM, wat een geweldig concept en wat een geweldige stroom klachten!)

De reaktie van eerder waarin werd gesteld dat het haast onmogelijk was om 100 mensen zo gek te krijgen er 600 in te stoppen spreekt denk ik voor zich.

Als het mogelijk zou zijn zou ik graag is een poll willen starten om daarmee een grote groep ACN-ers te bereiken. Ben erg benieuwd hoeveel "winstgevende" reacties dat zou opleveren..

Gast

Re: Bellen met / verkoop van ACN

Ongelezen bericht door Gast »

Kijk eens naar euphony. Daarbij hoef je helemaal geen andere klantenwervers in te schrijven (mag wel en ik raad het ook aan als je je inkomen veel sneller wilt laten stijgen). Bij Euphony krijg je direkt een aanmeldpremie per klant (en klantenwerven is niet moeilijk aangezien wij als enige dag en nacht onbeperkt bellen naar vaste nummers aanbieden in Nederland voor 35 euro per maand incl.), dus je hoeft niet tijden te wachten op je eerste inkomsten als het je niet lukt andere vertegenwoordigers te werven. En bij ons raden we je bovendien aan: 'als je twijfelt, begin er NIET aan'.
Mocht je een presentatie willen zien, stuur dan een mailtje met daarin de regio waar je woont naar [email protected]
Geen verplichtingen, geen dwang, puur ter info.

Gesloten