LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Zakelijk Webhosting

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
WY79

KPN Zakelijk Webhosting

Ongelezen bericht door WY79 »

Ik heb een klacht over KPN Zakelijk.
Ik ben beheerder over een site, die gehost wordt bij KPN. (Mijn Bedrijf Online)
KPN zegt al meer dan een jaar dat ze het pakket (Mijn Bedrijf Online) zouden upgraden.
Zie: http://kpn-klantzm.custhelp.com/app/ans ... a_id/16382

Ik heb al verschillende berichtjes gestuurd op Twitter, ze zeggen dat ze er mee bezig zijn. Er is wel een keus om het abonnement te beëindigen en dan opnieuw aan te vragen. Je moet dan wel je gegevens veilig stellen! Wat niet kan, je kan niet een back-up downloaden.
Ik heb ook al een aantal keer telefonisch contact gehad met KPN. Daar zeggen ze eerst dat ze er niks van afweten. Maar later weten ze er wel wat van af. Zegen dat ze er druk mee bezig zijn en geen termijn kunnen zeggen wanneer de upgrade plaats vindt.
Het komt er op neer dat KPN geen juiste antwoorden geven en geen antwoord geeft over mijn klacht die ik aan hun had gestuurd. En je kan niet iemand van de afdeling spreken die over webhosting/upgrade gaat.
Ik vindt het een slechte service van KPN!!

Zijn er anderen die ervaring hebben met KPN Zakelijk? En dan op het gebied van KPN Webhosting Online.

Eljar

Re: KPN Zakelijk Webhosting

Ongelezen bericht door Eljar »

Ik heb ongeveer dezelfde klacht over KPN webhosting gehad. Ik had 2 websites bij KPN ondergebracht en de eerste 2 jaren ging dit goed. Tot het moment dat ze zelf aangaven een update te gaan doen en de websites de gehele maand (!) december (2012) uit de lucht zouden zijn. De site zou hierdoor veel beter worden met meer mogelijkheden/cloud e.d.

Dat de 2 sites een hele maand niet in de lucht zouden zijn, was zakelijk gezien natuurlijk niet bevorderlijk voor de inkomsten. Maar je moest wel instemmen. Ze boden geen keuze. En op zich als de mogelijkheden voor de site dan zouden verbeteren was dit natuurlijk wel de moeite waard.

Maar: toen ik weer bij de sites kon was deze helemaal niet geupdated. Er was niets veranderd. Sterker nog: de statistieken kon ik opeens niet meer zien. Ik natuurlijk bellen/mailen naar de KPN, maar er werd gezegd dat ik maar moest wachten en dat het probleem vanzelf zou worden opgelost. Nou, niet dus. Er veranderde niets. Sterker nog: op een gegeven moment kon ik niets meer wijzigen in mijn websites. Na weer een chatsessie werd mij verteld dat ze me niet konden helpen (?). Ook mij werd geadviseerd om op te zeggen en weer opnieuw aan te melden. Dit vond ik teveel werk: net wat je zegt: zelf kopieën maken, want geen fatsoenlijke back-up, weer de site opnieuw opbouwen en bovendien niet per direct opzegbaar, maar 1 keer per jaar omdat het een zakelijk abonnement is.

En dus heb ik mijn webhosting bij afloop van het lopende jaar om deze reden opgezegd. Een nieuwe site maken doe ik liever bij een andere provider. Als ik toch overnieuw moest beginnen, dan maar bij een ander.

Er zijn ongetwijfeld meer mensen met dit probleem. Uiteindelijk ben ik dus niet door KPN geholpen en ben weggegaan.

Gesloten