LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] buiskoppelingwinkel

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
PeterdB

Re: buiskoppelingwinkel

Ongelezen bericht door PeterdB »

Helaas ook hier een soortgelijke ervaring.

Voor ruim € 400 aan goederen besteld maar ook geen levering. Op diverse mails geen antwoord gekregen en de telefoon wordt eenvoudigweg niet opgenomen. Hopelijk onderneemt Tros Radar ook actie om in ieder geval de website zsm uit de lucht te krijgen zodat anderen dit bespaard blijft. Je moet net maar even de mazzel hebben dat je dit forum op voorhand leest want dat buiskoppelingwinkel.nl oplichterij is moge duidelijk zijn.....

Ik ga vandaag aangifte doen bij de politie.

Groeten Peter

aljan

Ongelezen bericht door aljan »

Ook wij hebben een bestelling geplaatst op 18 maart en tot op heden nog niets ontvangen. Ik heb al vele malen geprobeerd telefonisch contact te krijgen. Altijd krijg ik een voicemail. Ook heb meerdere malen een mail gestuurd. De enige reactie die ik krijg is dat ik binnen 24 uur een antwoord mag verwachten.
Ik zal mijn bestelling elders moeten plaatsen en dan maar proberen om mijn geld terug te krijgen.
Deze man moet natuurlijk gestopt worden.
Ik ga in ieder geval ook aangifte doen!

HeldereM

Ongelezen bericht door HeldereM »

Betaald op 9 april, dit is ook bevestigd door middel van hun ticket systeem. Nu geen enkele reactie meer en nav berichten op dit forum maar direct aangifte gedaan van internetoplichting.

Hier nog een gedupeerde:
https://twitter.com/hkoetzier/status/456444075143880704

KvK gegevens:
http://www.scribd.com/doc/222457774/buiskoppelingwinkel
Laatst gewijzigd door HeldereM op 07 mei 2014 01:04, 2 keer totaal gewijzigd.

sanderkroon

Ongelezen bericht door sanderkroon »

Helaas heb ik ook een bestelling geplaatst bij Buiskoppelingwinkel.nl. Nu ik dit forum lees, baal ik ervan dat ik dit niet eerder heb gezien.

Op 19 maart 2014 heb ik de bestelling geplaatst. Omdat ik na ruim een week nog geen bestelling had ontvangen heb ik een mail gestuurd met de vraag wanneer dit geleverd wordt. Op deze mail en nog 3 volgende mails heb ik nooit een reactie mogen ontvangen. Telefonisch is Buiskoppelingwinkel.nl ook niet bereikbaar. Ik heb diverse malen gebeld en ook voicemails ingesproken. Helaas is er geen contact mogelijk en kan ik fluiten naar mijn bestelling/ geld. Ik heb onlangs nog een laatste mail gestuurd meet een uiterste datum voor een reactie en hierin aangegeven dat ik dan vervolgstappen ga zetten. Uiteraard weer geen reactie gehad. Dus heb ik inmiddels aangifte gedaan bij de politie, op deze site melding gemaakt, een mail gestuurd naar Koninklijke Metaalunie waarbij ze zijn aangesloten (zeggen ze) en een melding gemaakt bij mijn rechtsbijstandsverzekering.

Kortom, voorkom al deze problemen en bestel niets bij deze oplichters!

TruusP

Ongelezen bericht door TruusP »

Nou de www.reclamedealers.nl is niet meer bereikbaar. Zal me benieuwen onder welke nieuwe nam ze de boel weer gaan oplichten

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

TruusP schreef:Nou de http://www.reclamedealers.nl is niet meer bereikbaar. Zal me benieuwen onder welke nieuwe nam ze de boel weer gaan oplichten
Leuke WHOIS:
Domeinnaam reclamedealers.nl
Status in quarantaine
Houder Reclamedealers B.V.

Rickvelota

Ongelezen bericht door Rickvelota »

Balen
Na een week. Ik denk ga ze bellen waar de bestelde materialen blijven.
En...
buiskoppelingenwinkel is niet meer.
Dag bestelling dag centjes.
Boeven zijn het.
Vooral als ik dit nu lees.
Waarom doet niemand hier iets aan.
Ze zijn al zo lang bezig als ik dit forum lees.
Balen balen balen.

Kippenschuur

Ongelezen bericht door Kippenschuur »

Beste Zwinkels en mede forumgenoten,

Ik heb woensdag mijn bestelling gedaan bij steigerbuis online. Geweldige service en de telefoon werd, na toch even checken, na 2 keer overgaan opgepakt. De aardige man aan de andere kant van de lijn legde alles duidelijk en goed goed uit inzake afleveren. Vrijdag lag de bestelling netjes op de afgesproken plek bij het huis. Een aanrader voor iedereen die nog steeds niks heeft mogen ontvangen van buiskoppelingwinkel. Ik ben fan van van steigerbuis-online.nl!! Bedankt voor de tip Zwinkels!!!!

Zwinkels

Ongelezen bericht door Zwinkels »

@Kippenschuur; zo kan het dus ook!

Zo te zien zijn een aantal van de websites inmiddels offline! Denk dat dit komt door de vele aangiftes die er zijn gedaan.

De webshop www.bouwbordenman.nl is overigens nog wel online, is ook van Leadmasters BV

Laten we ze in de gaten houden, want deze mannen komen ongetwijfeld weer terug onder een andere naam.

HeldereM

Webwinkel is inderdaad gesloten, ik heb deze reactie gekregen van http://www.seoshop.nl/
Bedankt voor uw melding. Wij hebben getracht contact te krijgen met de eigenaar. Omdat deze niet gereageerd heeft, heb ik de webwinkel gesloten. WIj leveren de software waarop de webwinkel is gebouwd. Ik raad u aan om aangifte te doen bij de politie. Ik kan u helaas geen contactgegevens verschaffen.
Als iemand een werkend telefoonnummer van deze persoon weet te achterhalen dan hoor ik het graag!

HeldereM

Zwinkels schreef: De webshop http://www.bouwbordenman.nl is overigens nog wel online, is ook van Leadmasters BV
Na contact met Seoshop is deze ook gesloten.

Aanvulling:
Ik krijg net een mailtje van het KvK:
Op 01-05-2014 is geregistreerd dat de nevenvestiging (Buiskoppelingwinkel) is opgeheven met ingang van 01-05-2014.

The1

Ongelezen bericht door The1 »

Leadmasters B.V.Hoofdvestiging Bestaande handelsnamenLeadmasters B.V.
Statutaire naamLeadmasters B.V.

KVK 57204411
Vestigingsnr. 000029776384
Aziëlaan 770
3526SZ
Utrecht

57204411 0001 000029776384 Leadmasters BV. Leadmasters BV. Vermogensbeheer. Leadmasters BV. Leadmasters BV. ...

En zo staat de reclamedealers ook ingeschreven vermogens beheer!!!! met al de centjes van andere mensen nieuw zaakje opzetten . Je moet er niet aan denken dat ze je geld gaan beheren. :x

Gesloten