Goedkope zonnebrillen van een topmerk, wie wilt dat nou niet?
Zo getest, zo besteld op de website. Zelf heb ik in brillenwinkels vaker zonnebrillen gekocht, helaas gaan ze wel eens kapot.
Ik dacht eraan om een nieuwe te bestellen, omdat het mij geld bespaard én het is een montuur dat mij zeker mooi heeft gestaan: ik wil geen ander! Zoals je zonnebrillen opzoekt, zie je altijd een nummertje staan van je type bril. 25 EURO GOEDKOPER! DOEN!
Na twee weken (zoals beloofd binnen 3-5 dagen levering) komt het binnen. Ik dacht: HA! Nog een mooi schoonmaaksetje en een origineel hoesje extra erbij! Als laatst pakte ik de bril eruit.. HET IS LICHT EN SMAL?! Ik probeerde nog even op mijn neus te zetten. Het paste niet, montuur is mat (origineel glanst).
Direct op internet gezocht en ja hoor, er zijn meerdere waarschuwingen voor deze webwinkel! Ik stond versteld, aantal jaren geleden was het al bekend hier op trosradar. Dan kan je het al haast geloven, ik ben OPGELICHT!
Direct een mail gestuurd naar de klantenservice, geen reactie zoals verwacht (het zou binnen 24 uur beantwoord worden). Na een paar dagen pas een reactie over hoe authentiek de zonnebrillen zijn. Explanation, explanation. Allemaal leuk en aardig, de klantenservice weet zelf amper wat ze verkopen.
JE BENT GEWAARSCHUWD! Ik wacht nu af tot ik mijn geld terug krijg, anders heb ik van de credit card maatschappij een tip gekregen: doe aangifte! Want ik wil dat niemand dit overkomt! Kosten om te retourneren zijn van de klant zelf, dat is echt absurd! Het is dus niet meer zo, zoals belooft op de oudere topic!
Er zijn trouwens 'review' websites, waar de Smartbuyglasses echt omhoog geprezen worden: die zijn waarschijnlijk nep. SPREAD THE WORD!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gewaarschuwd: SmartBuyGlasses.nl
Re: Gewaarschuwd: SmartBuyGlasses.nl
[Offtopic uitingen verwijderd door de Moderator]
Volgens mij heb je gewoon een verkeerde bestelling gedaan omdat je ervan uitging dat een montuur een montuur is. Nou, daar ben je nu dus wel achter.
Volgens mij heb je gewoon een verkeerde bestelling gedaan omdat je ervan uitging dat een montuur een montuur is. Nou, daar ben je nu dus wel achter.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 mei 2014 13:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic uitingen verwijderd
[Offtopic uitingen verwijderd door de Moderator]encore schreef:[Offtopic uitingen verwijderd door de Moderator]
Het is geen officieel webwinkel in Nederland, het heeft ook alleen een Duitse adres. Niet bij kvk ingeschreven. Het is zelfs al een week dat zij niet reageren op mijn mail naar de klantenservice.
Ik heb ook GEEN verkeerde bestelling gedaan. Zoals ik het al hiervoor getypt heb: Ik heb precies dezelfde montuur in de winkel gekocht jaren terug en ik heb op code gezocht. Ik kan ze wel naast elkaar zetten en geloof me. Als je de "originele" aan voelt en vergelijkt met de echte merken in de winkels, is er zeker een verschil. Het lijkt bijna op een ebay namaak.
Er zijn genoeg reacties op het internet die klagen over de website.
Dit is mijn klantervaring en mijn mening erover.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 mei 2014 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
waarom koop jij zonder eerst de AV en de ervaringen te bekijken?
Omdat de website veel belovend leek, tot een week na betaling nog niets had gehoord van mijn bestelling. Toen kwam ik pas erachter dat er wat aan de hand is en zocht pas op...
Dat je in het vervolg eerst de AV gaat lezen en alleen bij Nederlandse webshops, gevestigd IN Nederland, gaat bestellen lijkt mij evident.
Dat je in het vervolg eerst de AV gaat lezen en alleen bij Nederlandse webshops, gevestigd IN Nederland, gaat bestellen lijkt mij evident.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 mei 2014 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.