LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postbezorging vanuit Engeland

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jwb_nl
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2014 20:36

Re: Postbezorging vanuit Engeland

Ongelezen bericht door jwb_nl »

Na alle berichten hierboven (weliswaar ook van jaren terug) hield ik er rekening mee dat mijn zending uit GB ook wel eens op zich kon laten wachten.
Het liep anders:
21-03-2014, 23.00 (vrijdagavond) op eBay iets besteld. 23.00 uur e-mail ontvangst orderbevestiging (eBay) en e-mail ontvangstbewijs van mijn PayPal-betaling (PayPal)
22-03-2014, 02.56 e-mail order-update: als verzonden gemerkt (eBay)
24-03-2014, 02.51 (maandagochtend) e-mail leverancier: pakket is verzonden ("Shipping Service: DPD, Estimated Transit Time: 2-4 working days (this transit time is for your reference only. it is not guaranteed by the carrier.")
26-03-2014, (woensdagochtend) pakket bij mij afgeleverd.

Mooi hè.

nibt
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 jul 2009 21:32

Re: Postbezorging vanuit Engeland

Ongelezen bericht door nibt »

jwb-nl,

Dat is inderdaad mooi, maar dit draadje gaat over postbezorging. DPD is een transportbedrijf wiens netwerk los staat van het postnetwerk van Royal mail.

FraBe
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2014 12:55

Re: Postbezorging vanuit Engeland

Ongelezen bericht door FraBe »

Royal Mail is voor mij al geen optie meer om vanuit de UK spullen te laten bezorgen en tot overmat van ramp zijn er in Rotterdam 3 partijen die leveren voor royal mail.
Namelijk PostNL, Selektvracht en 1 of ander klein koeriersbedrijf.
Vanaf oktober 2013 ben ik al meer dan 7 pakketten kwijt en recentelijk weer 2.
Als je contact zoekt met RM krijg je van de standaard berichten waar je eigenlijk Helaas Pindakaas uithaalt.

hetgene ik nu kwijt ben loopt in de 400/500€, het heeft geresulteerd niks meer te kopen vanuit UK of in elk geval met signed for postage laten verzenden en verzekerd

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Postbezorging vanuit Engeland

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Laat je verkoper spullen verzenden via sites als www.interparcel.com (er zijn meerdere soortgelijke bedrijven). Veel goedkoper dan Royal Mail (Parcelforce) en betrouwbaarder.

Gesloten