LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [Vodafone] Nieuwe klant goedkoper uit
[Vodafone] Nieuwe klant goedkoper uit
Inmiddels al een aantal jaren klant bij Vodafone en tot vandaag erg tevreden.
Ik mag mijn abonnement 15 mei verlengen dus ben ik me aan het oriënteren op een nieuwe telefoon. De keuze is gevallen op de HTC One M8.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone. De klantenservice kon speciaal voor mij, omdat ik verlengde, de volgende aanbieding doen:
Vervolgens ging ik, uit interesse, even kijken hoeveel voordeel ik wel niet zou krijgen als bestaande, trouwe, klant.
Jammer genoeg was er geen énkel voordeel. Sterker nog, ik betaal 2 euro per maand méer dan een nieuwe klant! Terwijl de aanbieding die ik gehad heb, zogenaamd al een korting was.
Prima als je je klanten niet waardeert, maar doe dan alsjeblieft niet alsof je 'zulke goede kortingen aanbiedt', terwijl je je klanten compleet voorliegt. Ook in het Vodafone forum heb ik meerdere malen voorbij zien komen dat nieuwe klanten én mensen die verlengen, exact hetzelfde aanbod zouden krijgen. Hoe verklaar je het volgende dan?
Werkelijk waar schandalig hoe Vodafone haar klanten voorliegt. Je gelooft toch zelf niet dat ik nu mijn contract nog ga verlengen bij Vodafone. Ongelooflijk.
Ik mag mijn abonnement 15 mei verlengen dus ben ik me aan het oriënteren op een nieuwe telefoon. De keuze is gevallen op de HTC One M8.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone. De klantenservice kon speciaal voor mij, omdat ik verlengde, de volgende aanbieding doen:
Vervolgens ging ik, uit interesse, even kijken hoeveel voordeel ik wel niet zou krijgen als bestaande, trouwe, klant.
Jammer genoeg was er geen énkel voordeel. Sterker nog, ik betaal 2 euro per maand méer dan een nieuwe klant! Terwijl de aanbieding die ik gehad heb, zogenaamd al een korting was.
Prima als je je klanten niet waardeert, maar doe dan alsjeblieft niet alsof je 'zulke goede kortingen aanbiedt', terwijl je je klanten compleet voorliegt. Ook in het Vodafone forum heb ik meerdere malen voorbij zien komen dat nieuwe klanten én mensen die verlengen, exact hetzelfde aanbod zouden krijgen. Hoe verklaar je het volgende dan?
Werkelijk waar schandalig hoe Vodafone haar klanten voorliegt. Je gelooft toch zelf niet dat ik nu mijn contract nog ga verlengen bij Vodafone. Ongelooflijk.
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 25 apr 2014 11:07
Re: [Vodafone] Nieuwe klant goedkoper uit
Je weet dat dit overal gebeurt?
Waarschijnlijk komen bij het afsluiten van een nieuw contract nog wel aansluitkosten.
Je bent tegenwoordig een nummer als klant, het enige wat je kunt doen is naar mijn mening dit accepteren. Het bespaart je frustraties..
Waarschijnlijk komen bij het afsluiten van een nieuw contract nog wel aansluitkosten.
Je bent tegenwoordig een nummer als klant, het enige wat je kunt doen is naar mijn mening dit accepteren. Het bespaart je frustraties..
Re: [Vodafone] Nieuwe klant goedkoper uit
Zojuist contact gehad met de klantenservice.Retail-stu schreef:Je weet dat dit overal gebeurt?
Waarschijnlijk komen bij het afsluiten van een nieuw contract nog wel aansluitkosten.
Je bent tegenwoordig een nummer als klant, het enige wat je kunt doen is naar mijn mening dit accepteren. Het bespaart je frustraties..
Het blijkt dat de aanbieding van 41 euro om een 'Friends & Family' aanbieding gaat, wat nergens duidelijk vermeld werd (behalve dus blijkbaar in het daadwerkelijke bestelproces).
Omdat het totaal niet duidelijk was, heeft Vodafone mij een code aangeboden waarmee ik gebruik kan maken van de aanbieding van 41 euro het abonnement inclusief het toestel.
Erg goede oplossing dus uiteindelijk.
Re: [Vodafone] Nieuwe klant goedkoper uit
Ik vraag me af waar je die aanbieding van 41 euro per maand gevonden hebt. Ik ben ook klant bij Vodafone en mag mijn abonnement ook binnenkort verlengen. Ook ik ben aan het overwegen voor de HTC One M8 te kiezen.
Als ik inlog bij My Vodafone krijg ik dezelfde aanbieding als jij hebt gekregen, €43 per maand. Als ik echter niet inlog en op de site rondkijk, kom ik niet verder dan een aanbieding van €45 euro per maand (of €40, maar dan wel ongeveer 95 euro voor het toestel betalen).
Als ik inlog bij My Vodafone krijg ik dezelfde aanbieding als jij hebt gekregen, €43 per maand. Als ik echter niet inlog en op de site rondkijk, kom ik niet verder dan een aanbieding van €45 euro per maand (of €40, maar dan wel ongeveer 95 euro voor het toestel betalen).
Re: [Vodafone] Nieuwe klant goedkoper uit
hier te vinden. Maar ook hier is wat te vinden.Base Mase schreef:Ik vraag me af waar je die aanbieding van 41 euro per maand gevonden hebt. Ik ben ook klant bij Vodafone en mag mijn abonnement ook binnenkort verlengen. Ook ik ben aan het overwegen voor de HTC One M8 te kiezen.
Als ik inlog bij My Vodafone krijg ik dezelfde aanbieding als jij hebt gekregen, €43 per maand. Als ik echter niet inlog en op de site rondkijk, kom ik niet verder dan een aanbieding van €45 euro per maand (of €40, maar dan wel ongeveer 95 euro voor het toestel betalen).
Re: [Vodafone] Nieuwe klant goedkoper uit
In elke branche/industrie wordt meer tijd geld en moeite gestoken in het winnen van nieuwe klanten, dan aan het behouden bestaande. Dat is niet uniek aan de telecomproviders. Het devies is dus overstappen, dan pak je het meeste voordeel.
Re: [Vodafone] Nieuwe klant goedkoper uit
Bovenstaande geldt voor : energiebedrijven bladen providers banken verzekeringen etc etc etcsjohie schreef:In elke branche/industrie wordt meer tijd geld en moeite gestoken in het winnen van nieuwe klanten, dan aan het behouden bestaande. Dat is niet uniek aan de telecomproviders. Het devies is dus overstappen, dan pak je het meeste voordeel.
oude koek dus
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: [Vodafone] Nieuwe klant goedkoper uit
Nou eerlijk gezegd net mnd geleden abbo verlengt kreeg zeer goede anbieding,flipcover( gebruik ik niet maar leuk) en man dacht dat hij goede abbo niet had voor dat ding om je pols samsung gear ofzo.Har06 schreef:Bovenstaande geldt voor : energiebedrijven bladen providers banken verzekeringen etc etc etcsjohie schreef:In elke branche/industrie wordt meer tijd geld en moeite gestoken in het winnen van nieuwe klanten, dan aan het behouden bestaande. Dat is niet uniek aan de telecomproviders. Het devies is dus overstappen, dan pak je het meeste voordeel.
oude koek dus
Ze belde nejes vorige week waarom hij de aanvraag niet had gedaan,nou heb toch goede abbo niet,ja hoor,dus gelijk alles ingevuld en ding is onderweg...
Dus ook als oude klant voordeel...en hoe,