Onderstaande punten heb ik ook reeds naar Belvilla gestuurd maar die doen er weinig mee:
- Bij deze boeking diende wij € 95,- schoonmaakkosten te betalen. Echter moesten wij het huis achteraf weer helemaal schoon opleveren en van te voren al het servies eerst afwassen. Dus de € 95,- voor schoonmaak zijn verre van terecht.
- De keuken stonk daarbij ook nog eens erg en lucht kwam er zelfs niet uit nadat we deze voor gebruik eerst hadden schoongemaakt.
- Geen wc rol bij aankomst in huisje (servicepuntje).
- De pannen, aanwezig in het huisje, waren in uiterst slechte staat dat er niet mee te koken viel. Hiervoor hebben wij tijdens het verblijf dan ook een nieuwe moeten kopen om fatsoenlijk te kunnen koken.
- Van tevoren was aangegeven dat er een voetbaltafel aanwezig zou zijn welke er niet was.
- De pooltafel die aanwezig was, was niet op te spelen vanwege de veelte kleine ruimte.
- De Cv-ketel viel constant uit.
- Dit vakantiehuis had ik geboekt via Casamundo waar aangegeven stond dat de jacuzzi € 20,- extra per weekend kosten. Bij aankomst bleek dit via Belvilla € 39 te zijn wat ik dan ook betaald heb.
- Jacuzzi was aanwezig maar na 1x gebruik (á half uur) hadden we de rest van het weekend troebel/vies water. Daarbij was er ook geen verwarming in de ‘welnessruimte’.
- De verlichting in het huisje was deels met rare blauwe spotjes wat een slecht en ongemakkelijk idee gaf.
- Één van de dubbelbed slaapkamers had een lichtkoepel zonder verduistering waardoor het dus al vroeg helemaal licht is in de kamer en uitslapen dus geen optie is.
- Er was een leuke houtkachel in het huis, echter was de schoorsteen verstopt waardoor de woonkamer direct ging stinken en het vuur erg lastig aan te krijgen was.
- Tot slot was er geen eindcontrole met de eigenaar/beheerder, meterstanden na afloop heb ik dus niet kunnen controleren.
Gezien Belvilla uitsluitend op maandag telefonisch te bereiken is voor klachten is het contact via de mail verlopen. Belvilla kwam als eerste met een reactie dat ze het betreuren hoe e.e.a. is verlopen en zei een korting aanbieden van 10% op het volgende verblijf via hun, echter komt dit neer op een kleine € 30 en is dus niet te vergelijken met de schoonmaakkosten en bijkomende kosten van de Jacuzzi. Laat staan de rest van de punten lijkt mij?
De huiseigenaar zegt nu vervolgens dat wij ook gebruikt hebben gemaakt van de sauna waaraan extra kosten zijn verbonden (dit is absoluut niet door ons gebeurt maar is dus nu dus zijn woord tegen die van ons gezien er geen eindcontrole was!).
In de laatste mail van Belvilla bieden zei mij nu aan om € 19 op mijn rekening over te maken voor het verschil in de kosten van de jacuzzi. De rest van de punten had ik maar tijdens het verblijf aan moeten geven want nu kunnen zei daar niks meer mee.
De borg heb ik nog niet terug op mijn rekening en ook nog geen verdere actie/reactie. De uiteindelijke extra kosten zijn dus ook nog niet duidelijk maar denk niet dat Belvilla hier verder nog iets mee gaat doen dus ben benieuwd of meerdere mensen zo'n slechte ervaring hebben gehad bij Belvilla en wat jullie ermee hebben gedaan?