LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring APT Buitenleven
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 apr 2012 15:55
Ervaring APT Buitenleven
Vorig najaar hebben wij een houtgestookte hot-tub aangeschaft bij APT Buitenleven in Raalte. (hottubsite.nl). Credo: "wij zijn pas tevreden als u het ook bent!" Vervolgens hadden we na een regenbui continu water in de kachel staan. Lijkt mij niet goed dus bellen en mailen. En zowaar, na enige tijd reageert de leverancier. Wat hij uiteindelijk aanbiedt is dat wijzelf de kachel uit de hot-tub demonteren en klaarzetten zodat zijn transporteur het kan ophalen. Als we dat zouden doen krijgen we ongetwijfeld als reactie dat de demontage ondeskundig is gebeurd en dat de garantie is komen te vervallen. Voor € 25 hebben wij het probleem intussen zelf opgelost en dat het bedrijf laten weten. 1 keer raden: geen enkele reactie meer. Dus ons advies: ga niet met dit bedrijf in zee. Zodra er betaald is bieden ze geen enkele service/garantie meer. Op de site staat dat er bij problemen een servicemonteur gestuurd KAN worden. Volgens mij heeft hij niet eens een monteur in dienst.
Re: Ervaring APT Buitenleven
ook wij hebben een hutgestookte hottub gekocht bij apt buitenleven.
na heel veel gebeld te hebben en tot wel 4 keer te horen hebben gekregen "deze week moet hij toch echt binnen komen"was deze dan eindelijk bezorgd.
bij het uitpakken bleken de doorvoeren van de filter niet afsluitbaar te zijn terwijl dit duidelijk afgesproken was en mistte wij de as schep en het roerpeddel,deze waren inbegrepen en is door meneer apt bevestigd per mail voordat de gehele betaling overgemaakt werd.
na telefonisch contact gehad te hebben en gemailt te hebben werd deze per post verstuurd.
de week erop; niks.. weer bellen en dan zouden de spullen toch echt de week erop aankomen want ze waren verstuurd.. u raadt t al..weer niks.
de week erop maar weer bellen en wat bleek..het was toch echt onderweg..maar de week erop nog niks.
[Deel bericht verwijderd door Moderator. Reden: Naam en ongefundeerde reactie] .er is immers nooit wat verstuurd want van raalte naar venlo,daar rijden de bezorgdiensten geen 4 weken over..
je koopt indd je spullen maar dan is het er ook mee gedaan want enige vorm van service of afspraken nakomen ( terug bellen is ook niet zijn sterkste kant) zijn er absoluut niet!
mijn tip ; zoek een ander bedrijf waar wel alles netjes geregeld wordt.
na heel veel gebeld te hebben en tot wel 4 keer te horen hebben gekregen "deze week moet hij toch echt binnen komen"was deze dan eindelijk bezorgd.
bij het uitpakken bleken de doorvoeren van de filter niet afsluitbaar te zijn terwijl dit duidelijk afgesproken was en mistte wij de as schep en het roerpeddel,deze waren inbegrepen en is door meneer apt bevestigd per mail voordat de gehele betaling overgemaakt werd.
na telefonisch contact gehad te hebben en gemailt te hebben werd deze per post verstuurd.
de week erop; niks.. weer bellen en dan zouden de spullen toch echt de week erop aankomen want ze waren verstuurd.. u raadt t al..weer niks.
de week erop maar weer bellen en wat bleek..het was toch echt onderweg..maar de week erop nog niks.
[Deel bericht verwijderd door Moderator. Reden: Naam en ongefundeerde reactie] .er is immers nooit wat verstuurd want van raalte naar venlo,daar rijden de bezorgdiensten geen 4 weken over..
je koopt indd je spullen maar dan is het er ook mee gedaan want enige vorm van service of afspraken nakomen ( terug bellen is ook niet zijn sterkste kant) zijn er absoluut niet!
mijn tip ; zoek een ander bedrijf waar wel alles netjes geregeld wordt.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 mar 2013 23:32
Re: Ervaring APT Buitenleven
Heb half januari een hottub van APt geleverd gekregen. Kreeg tot drie keer toe verkeerde zaken geleverd. Bedrijf is tot nu toe niet in staat om een nota en gebruiksaanwijzing te leveren. [Deel bericht verwijderd door Moderator. Reden: ongefundeerde reactie]
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 apr 2013 08:40
Re: Ervaring APT Buitenleven
IK heb gisteren een tub geleverd gekregen die volledig aan de verwachtingen voldeed !! snelle levering en ondanks dat APT soms wat laat reageert (ivm met velemails per dag ) uiteindelijk heel goed geholpen!!
Groeten Geert
Groeten Geert
Re: Ervaring APT Buitenleven
ook wij hebben een zeer negatieve ervaring met apt buitenleven.Het begon allemaal in raalte in de winkel leuke ontvangst door een zeer vlotte verkoper buiten onze tub zelf heeft hij ons nog enkele bij-horigheden verkocht zoals een mooie houten roerpeddel,een asschep maar deze spullen hebben wij helaas nooit ontvangen ook de beschermkap voor de schoorsteen was er niet bij en zijn toch allemaal betaald.Een voorschot van 50% en de rest betalen bij levering was de afspraak.Bij de eerste levering was er afgesproken dat ze voor 16.30u bij ons moesten zijn maar het was al 18u voorbij toen men aankwam ik moest de chaufeur helpen met lossen maar dat ging niet ik stond met een zaak vol klanten.Ik heb dan gevraagd op een andere dag terug te komen met geschikter materiaal na een uur is de chaufeur dan toch vertrokken. Ik moest van de verkoper mijn bevindingen op mail zetten zo gezegd zo gedaan.Toen begon het allemaal hij beweerde dat er nooit een uur was afgesproken en dat het allemaal onze schuld was en als we niet oppaste nam hij de tub terug en waren we ons voorschot kwijt.Na een nieuwe afspraak gemaakt te hebben op onze vije dag dan maar zodat het uur niks uitmaakte kwam een andere vervoersfirma.De tub stond op een palet de palettenkar paste er niet onder met als gevolg dat de tub ervan afrolde en beschadigd was.Eens de tub van de vrachtwagen gesukkelt was moest hij betaald worden maar omdat ik het niet vertrouwde wou ik hem pas betalen als alls in orde was maar dat ging niet .In hun contract met de vervoersfirma staat dat de chaufeur dan opdraait voor de kosten en dat kon ik niet maken natuurlijk.Na het instaleren en het vullen van de tub staat de kachel zodanig scheef dat de ijzeren afdekplaat in het water valt en een stuk over de rand steekt deze plaat is vlijmscherp zeer gevaarlijk dus.Ook is er een stuk van de houten rand gebroken en de tanden van de palettenkar staan in het hout van de tub ook is er reeds een bankje gebroken op de plaats waar een knook in het hout zat(zwakke plek) .Als ik telefoneer met de firma moet ik altujd later terugbellen en als hij het gesprek niet kan overheersen gooit hij gewoon de telefoon af ik moest ook van alles foto's doormailen maar hier krijg ik altijd een verdraaid en ontwijkend antwoord op terug.Dat van die scheve kachel wat mij het meeste stoort negeert hij gewoon en hij spreekt zichzelf heel vaak tegen in zijn mails ook de kinderzitjes die hij er gratis bijdeed stellen niks voor ikzelf weeg 80 kg en die zitjes duwen mij gewoon omhoog.Ook op brieven van onze advocaat reageerd hij hetzelfde.ik heb mijn verhaal op de site vergelijk een hottub gezet het stond er vol klachten over hun. Hij beloofde mij alles op te lossen als ik dat verhaal schrapte helaas heeft hij al die verhalen kunnen laten verwijderen en is nog helemaal NIKS opgelost.Het begon allemaal in juli 2012 en is vandaag nog niet gedaan dus van garantie is hier geen sprake van oplichting wel. :?:Ook een factuur wil hij maar niet afleveren.
Laatst gewijzigd door hottub op 16 mei 2013 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ervaring APT Buitenleven
Ook ik heb niet zon'n best ervaring met ATP, hun motto is dat zij pas tevreden zijn als u dat ook bent. In het kort:
Er werd mij van alles beloofd, alles is vrij simpel in elkaar te zetten, dat kan iedereen. Service ook in Duitsland, wijn gaan snel leveren, alles is mogelijk.
Ik bestelde voor de hot tub een rvs deksel, zoals ik die ook in de showroom had gezien, wat ook op de website staat.
De levering kwam te laat, niet volgens afspraak, dankzij een leverancier die mij belde, ipv Ard Sallant, lukte het om te leveren. De geleverde tub was niet compleet, geen rekening, geen instructies etc. Ik belde Sallant op en die schoot in de stress, zij achteraf dat ik hem bedreigde, terwijl ik alleen maar een complete levering, inclusief gebruiksaanwijzingen en rekening. Die gebruiksaanwijzingen van de pomp voor de jets werden als excel file gestuurd, zeer onprofessioneel en zeer summier. Er werd geen gebruiks aanwijzing voor de tub gestuurd, hoe je die bijvoorbeeld in gebruik moet nemen, welke veiligheidsrisico's er zijn en hoe te reinigen. Ik heb hem hier zowel telefonisch als schriftelijk over benaderd, maar het enige wat hij leverde waren beloftes.
De houten deksel, bleek bij de kachel niet te passen, dat heb ik met foto's gemeld en ook weer hem opgebeld. Als compensatie beloofde hij mij per email 50 euro over te maken, waarmee ik accoord ben gegaan, maar Ard Sallant heeft tot op heden dat geld niet overgemaakt, ondanks herinneringen die ik gestuurd heb. De deksel die niet past moest ik maar opsturen dan wordt deze in order gemaakt. Toen ik melde dat hij gewoon een nieuwe moest sturen omdat deze verzaagd was, bleef hij aandringen om de deksel te sturen. Hij bevestigde dat de deksel niet ok was, dit nadat ik hem foto's had gestuurd. Tot op heden krijg ik geen enkele reactie meer van dit bedrijf en heb moeten constateren dat de kachel in de tub vervormt waardoor hij niet afsluit, zonder algemene bepalingen en zonder rekening kan ik echter niet veel ondernemen. Heb wel kontakt gehad met een van zijn toeleveranciers over de pomp voor de jets, die heeft mij uitstekend geholpen en geadviseerd, daar is Ard Sallant niet bij betrokken geweest temeer omdat ik het vertrouwen verloren heb in een goed oplossing. Mij vraag: wat te doen? Hoe krijg ik de rekening en hoe kan ik op de garantiebepalingen terug vallen? Of is dit een hopeloze oefening.
Er werd mij van alles beloofd, alles is vrij simpel in elkaar te zetten, dat kan iedereen. Service ook in Duitsland, wijn gaan snel leveren, alles is mogelijk.
Ik bestelde voor de hot tub een rvs deksel, zoals ik die ook in de showroom had gezien, wat ook op de website staat.
De levering kwam te laat, niet volgens afspraak, dankzij een leverancier die mij belde, ipv Ard Sallant, lukte het om te leveren. De geleverde tub was niet compleet, geen rekening, geen instructies etc. Ik belde Sallant op en die schoot in de stress, zij achteraf dat ik hem bedreigde, terwijl ik alleen maar een complete levering, inclusief gebruiksaanwijzingen en rekening. Die gebruiksaanwijzingen van de pomp voor de jets werden als excel file gestuurd, zeer onprofessioneel en zeer summier. Er werd geen gebruiks aanwijzing voor de tub gestuurd, hoe je die bijvoorbeeld in gebruik moet nemen, welke veiligheidsrisico's er zijn en hoe te reinigen. Ik heb hem hier zowel telefonisch als schriftelijk over benaderd, maar het enige wat hij leverde waren beloftes.
De houten deksel, bleek bij de kachel niet te passen, dat heb ik met foto's gemeld en ook weer hem opgebeld. Als compensatie beloofde hij mij per email 50 euro over te maken, waarmee ik accoord ben gegaan, maar Ard Sallant heeft tot op heden dat geld niet overgemaakt, ondanks herinneringen die ik gestuurd heb. De deksel die niet past moest ik maar opsturen dan wordt deze in order gemaakt. Toen ik melde dat hij gewoon een nieuwe moest sturen omdat deze verzaagd was, bleef hij aandringen om de deksel te sturen. Hij bevestigde dat de deksel niet ok was, dit nadat ik hem foto's had gestuurd. Tot op heden krijg ik geen enkele reactie meer van dit bedrijf en heb moeten constateren dat de kachel in de tub vervormt waardoor hij niet afsluit, zonder algemene bepalingen en zonder rekening kan ik echter niet veel ondernemen. Heb wel kontakt gehad met een van zijn toeleveranciers over de pomp voor de jets, die heeft mij uitstekend geholpen en geadviseerd, daar is Ard Sallant niet bij betrokken geweest temeer omdat ik het vertrouwen verloren heb in een goed oplossing. Mij vraag: wat te doen? Hoe krijg ik de rekening en hoe kan ik op de garantiebepalingen terug vallen? Of is dit een hopeloze oefening.
Re: Ervaring APT Buitenleven
Wij kochten 3 weken geleden een houtgestookte hottub bij APT. De chauffeur zette de eerste af in onze garage en de tweede bij vrienden in de buurt. 's Avonds bij verwijderen plastiek folie merken we 4 diepe krassen aan de binnenzijde vd tub. Wanneer we dit melden bij APT kregen we te horen dat de chauffeur 2 perfecte tubs heeft afgeleverd. De tub blijft in de garage staan en ondertussen installeren we mee de hottub van de vrienden. Schouw stuk past niet en voor de afvoer moeten we improviseren wat veel tijd kostte. Na 1 dag roestte de RVS? schouw en lekte de roest het bad in. Na één week is de RVS kachel helemaal vol met roest met als gevolg het water bruin begint te zien. Verschillende telefoons en mails gedaan maar we worden onvriendelijk afgescheept. Uiteindelijk Ard aan de telefoon die als enige tegemoetkoming voorstelt om zelf de tub terug te brengen naar Raalte en om te ruilen. Dat is van bij ons 250km enkel rit! Als je de voorwaarden leest op de site zou de normale procedure betekenen dat er een expert zou moeten komen kijken om de schade op te meten en dat de hottub door hun moet worden omgewisseld. Deze firma zijn in mijn ogen oplichters die alle verantwoordelijkheid nadat ze hun geld hebben van zich afschuiven terwijl de klant toch koning is?
Het kan niet dat wij de enigen zijn die problemen ondervinden. Er moet een manier bestaan om als groep een klacht in te dienen zodoende we sterker staan en een degelijke kwaliteitstub krijgen waar we voor betaald hebben!
Het kan niet dat wij de enigen zijn die problemen ondervinden. Er moet een manier bestaan om als groep een klacht in te dienen zodoende we sterker staan en een degelijke kwaliteitstub krijgen waar we voor betaald hebben!
Re: Ervaring APT Buitenleven
Zou wel leuk zijn als we eens een oplossing zouden vinden maar helaas onmogelijk denk ik,en dat weet hij dus doet die lekker door.De beste oplossing is gewoon de tub teruggeven geld terug en ergens anders iets kopen .
Re: Ervaring APT Buitenleven
beste iedereen
onmogelijk is het niet aangezien de meeste hiervoor bewijs genoeg hebben en ( waarschijnlijk ) een rechtsbijstand verzekering hebben waar je zeer veel juridisch advies kunt krijgen en waar ze je graag mee verder helpen.
niks doen brengt niks.
ook ik ben inmiddels met rechtsbijstand in zee gegaan, advies is dan ook dit te doen,ik weet niet of er inmiddels gedupeerden ook zover zijn.
bij elkaar spannen geeft altijd een beter beeld van hoe groot de schade is en dat het hier om dezelfde schades gaat.
- slechte levering ( incompleet)
-geen service
-valse beloftes
-geen,maar dan ook totaal geen garantie.
daar waar de gemiddelde tub 1500 euro kost lijkt mij dit dan ook meer als de moeite waard.
bij geintreseerde graag een pb.
mvg maarten
onmogelijk is het niet aangezien de meeste hiervoor bewijs genoeg hebben en ( waarschijnlijk ) een rechtsbijstand verzekering hebben waar je zeer veel juridisch advies kunt krijgen en waar ze je graag mee verder helpen.
niks doen brengt niks.
ook ik ben inmiddels met rechtsbijstand in zee gegaan, advies is dan ook dit te doen,ik weet niet of er inmiddels gedupeerden ook zover zijn.
bij elkaar spannen geeft altijd een beter beeld van hoe groot de schade is en dat het hier om dezelfde schades gaat.
- slechte levering ( incompleet)
-geen service
-valse beloftes
-geen,maar dan ook totaal geen garantie.
daar waar de gemiddelde tub 1500 euro kost lijkt mij dit dan ook meer als de moeite waard.
bij geintreseerde graag een pb.
mvg maarten
Re: Ervaring APT Buitenleven
Tot nu toe wacht ik nog steeds op een rekening die correct is en de juiste aflevering van de materialen. De heer van APT heeft mij enkele weken terug uiteindelijk een rekening gestuurd, na een half jaar. Wat blijkt, de rekening klopt niet, het bedrag is fout en de leverdatum is ook fout. ik heb geen vertrouwen dat dit in orde komt, omdat hij mij direkt nadat ik gereageerd heb, hij mij bevestigde dat de rekening as maandag zou worden gestuurd, als zijn boekhouder weer terug zou zijn, we zijn inmiddels weer verder en geen reactie, toch ....... hij mailde mij, je hebt toch een rekening ontvangen..... Hij belooft mij nu een nieuwe deksel te maken van RVS, maar ik moet dan wel de deksel eerst opsturen. Gezien de vele reacties die ik gezien heb, vertrouw ik er niet op dat dit in orde wordt gemaakt. Zijn service in Duitsland ( ik woon in Berlijn) blijkt ook al sinds een half jaar niet in staat te zijn dit op te lossen.
Wat kan je hier tegen doen, ik heb hem een ultimatum gesteld en zal juridisch stappen gaan ondernemen. Inmiddels heb ik ook zijn ex-zakenpartner gesproken, ook met hem heeft de heer van ATP al voor de rechter en heeft moeten schikken.
Wat kan je hier tegen doen, ik heb hem een ultimatum gesteld en zal juridisch stappen gaan ondernemen. Inmiddels heb ik ook zijn ex-zakenpartner gesproken, ook met hem heeft de heer van ATP al voor de rechter en heeft moeten schikken.
Re: Ervaring APT Buitenleven
Ook hier helaas van hetzelfde. Onze ervaring met Ard Pannen / APT Hot Tubs / Hottubsite.nl is buitengewoon negatief.
Het komt overeen met de andere reacties: aanvankelijk is hij behulpzaam en de offerte ontvang je snel. Maar, zodra zaken niet goed gaan en je op z'n service dient terug te vallen, geeft hij niet thuis. Veel beloftes, geen enkele van nagekomen. Enkele opvallendheden / ervaringen van ons:
+ Je ontvangt geen factuur. Opmerkelijk.
+ Al z'n beloftes doet hij telefonisch zodat je per mail niets hebt om op terug te vallen.
+ Hottub lekte al snel. Hij geeft je wat tips die totaal niet werkte. Ik moest via concurrenten horen hoe je daadwerkelijk de hottub meer waterdicht krijgt.
+ Slechte begeleiding: het is vooral "dozen schuiven", verder moet je jezelf vooral helpen.
+ Onze houten deksel knapte binnen de 1e maand. Op zijn kosten mochten we deze laten repareren. Het is nu bijna 1,5 jaar later en we hebben - ondanks de talloze telefoontjes en mails - geen enkele euro ontvangen.
+ Hij zou tevens een nieuwe deksel sturen. Ook hiervan hebben we nooit meer iets vernomen.
+ Onze pompinstallatie is kapotgevroren omdat we niet wisten dat je pomp zo kwetsbaar is voor kou (staat nergens op z'n site beschreven, tenminste destijds niet). De extra kosten hiervoor om te repareren waren € 550,- en kwamen volledig voor onze rekening. Boos gooide hij de hoorn erop.
+ Na een gesprek zoals hierboven kiest hij ervoor om totaal onbereikbaar te zijn. Pas wanneer je belt met een andere telefoon (en dus vanuit een ander telefoonnummer) krijg je hem weer te pakken.
Kortom: onze ervaring is dat juist bij een delicaat product als een houten tub je goede begeleiding nodig hebt. En dat hebben we in z'n geheel bij hem moeten missen. Dankzij Ard Pannen werd het daarom een hoofdpijntub ipv een hottub.
Het komt overeen met de andere reacties: aanvankelijk is hij behulpzaam en de offerte ontvang je snel. Maar, zodra zaken niet goed gaan en je op z'n service dient terug te vallen, geeft hij niet thuis. Veel beloftes, geen enkele van nagekomen. Enkele opvallendheden / ervaringen van ons:
+ Je ontvangt geen factuur. Opmerkelijk.
+ Al z'n beloftes doet hij telefonisch zodat je per mail niets hebt om op terug te vallen.
+ Hottub lekte al snel. Hij geeft je wat tips die totaal niet werkte. Ik moest via concurrenten horen hoe je daadwerkelijk de hottub meer waterdicht krijgt.
+ Slechte begeleiding: het is vooral "dozen schuiven", verder moet je jezelf vooral helpen.
+ Onze houten deksel knapte binnen de 1e maand. Op zijn kosten mochten we deze laten repareren. Het is nu bijna 1,5 jaar later en we hebben - ondanks de talloze telefoontjes en mails - geen enkele euro ontvangen.
+ Hij zou tevens een nieuwe deksel sturen. Ook hiervan hebben we nooit meer iets vernomen.
+ Onze pompinstallatie is kapotgevroren omdat we niet wisten dat je pomp zo kwetsbaar is voor kou (staat nergens op z'n site beschreven, tenminste destijds niet). De extra kosten hiervoor om te repareren waren € 550,- en kwamen volledig voor onze rekening. Boos gooide hij de hoorn erop.
+ Na een gesprek zoals hierboven kiest hij ervoor om totaal onbereikbaar te zijn. Pas wanneer je belt met een andere telefoon (en dus vanuit een ander telefoonnummer) krijg je hem weer te pakken.
Kortom: onze ervaring is dat juist bij een delicaat product als een houten tub je goede begeleiding nodig hebt. En dat hebben we in z'n geheel bij hem moeten missen. Dankzij Ard Pannen werd het daarom een hoofdpijntub ipv een hottub.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 06 apr 2014 00:31
Re: Ervaring APT Buitenleven
Heb de eerdere berichten gelezen en wil toch iets kwijt daarover omdat ik geloof dat deze club echt topkwaliteit levert. Heb zelf een tub aangeschaft van Apt enige tijd geleden en ben daar zeer tevreden over. Niet alleen het verkoopgesprek waarbij men bij APT alle tijd had, maar ook de afwikkeling daarna waarbij men vooraf fotos stuurde en men vroeg om verdere feedback is mij en mijn vrouw goed bevallen. Ook de aflevering met eigen chauffeurs was goed georganiseerd, tevens hadden de chauffeurs verstand van zaken, ook uit Raalte geloof ik.
Wij genieten inmiddels al enige tijd van de Tub, en de tub bevalt nog altijd zeer goed.
Ik heb de andere reacties gelezen en ik geloof uit eigen ervaring dat de firma APT erg haar best doet om met een klein team vernieuwend te zijn in een groeiende markt. Als u een klacht heeft dan wordt daar naar mijn mening adequaat op gereageerd voor zover daar op normale manier op wordt gereageerd.
Uit eigen ervaring kunnen wij derhalve deze leverancier aanraden op basis van geleverde kwaliteit, korrekte levering en nazorg. Gr. fam. Huisen
Wij genieten inmiddels al enige tijd van de Tub, en de tub bevalt nog altijd zeer goed.
Ik heb de andere reacties gelezen en ik geloof uit eigen ervaring dat de firma APT erg haar best doet om met een klein team vernieuwend te zijn in een groeiende markt. Als u een klacht heeft dan wordt daar naar mijn mening adequaat op gereageerd voor zover daar op normale manier op wordt gereageerd.
Uit eigen ervaring kunnen wij derhalve deze leverancier aanraden op basis van geleverde kwaliteit, korrekte levering en nazorg. Gr. fam. Huisen
Re: Ervaring APT Buitenleven
Volgens mij is dit bericht door hottubsite zelf geplaatst! Als er zoveel klachten binnenkomen waarom doen ze daar bij tros radar dan niets aan,wat is anders het doel van deze site?
Re: Ervaring APT Buitenleven
Nou neem nu maar van mij ( en al die andere ) aan dat deze "club" alles behalve top kwaliteit levert...eerder top rotzooi.. Ik heb ook zo mijn bedenkingen over deze zeer positieve reactie..
Re: Ervaring APT Buitenleven
Het word nu nog gewoon erger!
waarom gaat deze man maar door
hottubsite.nl
hottubshop.eu
hottubshop.eu is weer de nieuwe hij maakt gewoon nieuwe namen om zo nog meer mensen op te lichten!
Deze man is een oplichter en maakt alleen maar mooie praatjes maar levert geen service!
klacht
waarom gaat deze man maar door
hottubsite.nl
hottubshop.eu
hottubshop.eu is weer de nieuwe hij maakt gewoon nieuwe namen om zo nog meer mensen op te lichten!
Deze man is een oplichter en maakt alleen maar mooie praatjes maar levert geen service!
klacht
Laatst gewijzigd door Hunted op 12 feb 2015 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ervaring APT Buitenleven
http://isbjorn-hottubs.nl
http://www.hottubshop.eu
allemaal gewoon een pot nat en oplichterij een service van NUL !!!!!
Bah mijn klacht word nooit beantwoord en op recensie reageert hij ook niet!
http://www.hottubshop.eu
allemaal gewoon een pot nat en oplichterij een service van NUL !!!!!
Bah mijn klacht word nooit beantwoord en op recensie reageert hij ook niet!
Re: Ervaring APT Buitenleven
Ik dacht dat iedereen het heeft over een bedrijf in Raalte. Maar als ik naar de site hottubsite.nl ga zit dat bedrijf in Rijssen. Hebben we het nu over dezelfde? Wij willen een hottub aanschaffen maar wel graag bij een goede winkel
Als iemand nog tips heeft over kachelsoort en materiaal dan hoor ik het graag.
Als iemand nog tips heeft over kachelsoort en materiaal dan hoor ik het graag.
Re: Ervaring APT Buitenleven
Niet doen er zijn genoeg anderen. Trouwens die van ons is zo goed als rijp voor het containerpark.
Re: Ervaring APT Buitenleven
Kijk eens op de site vergelijk een hotub.be
en vergelijk een hottub. Nl
en vergelijk een hottub. Nl
Re: Ervaring APT Buitenleven
Hij gaat nog steeds op dezelfde voet verder in Rijssen, ons is er vrijdag 1 geleverd van 5000 euro maar er missen gewoon betaalde onderdelen.
Tevens wordt er zo ruig mee omgesprongen dat er splinters hout vanaf zijn.
Ze laten wel eerst uitsluitend contant, dus geen pin, betalen, vreemd! voor het afladen!
Opletten dus
Wij kunnen er kort mee door de bocht daar we het ons kunnen permitteren, maar wie op de centen moet letten laat die bezorger gewoon een uur wachten en check onderdeel voor onderdeel op compleetheid.
Tevens wordt er zo ruig mee omgesprongen dat er splinters hout vanaf zijn.
Ze laten wel eerst uitsluitend contant, dus geen pin, betalen, vreemd! voor het afladen!
Opletten dus
Wij kunnen er kort mee door de bocht daar we het ons kunnen permitteren, maar wie op de centen moet letten laat die bezorger gewoon een uur wachten en check onderdeel voor onderdeel op compleetheid.