LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door [email protected] »

Lekker zo'n uitstel, ik had net allemaal bier ingeslagen voor 25 aug, nu kan ik nog langer wachten.

Dexia vraagt uitstel, maar waarom, ze hebben de bewijzen gewoon niet anders waren ze er allang mee gekomen. Intussentijd gaat dexia natuurlijk gewoon door met incosso's etc.

:roll:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door ad snoeren »

inzameisje,

Dexia heeft net zoveel bewijzen als wij met z'n allen.
Dat noemen ze ook wel eens gelijk spel. Soms komt er dan 2x velenging daarna pennalty's. Daarna worden er muntjes gegooit, en degene die nog een muntje heeft mag dat manipuleren en gebruiken
degene zonder muntjes, kan dan naar huis [als dat er nog is]
MET NIETS

Liefs Ad

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door pluutje »

Inzagirl,

Innen is binnen denkt Dexia!!! Wat dacht je wat, zo lang als de Rechter er geen stokje voor steekt gaan zij rustig door want wettelijk is er [nog] geen belemmering!!!! En wie doet je dan wat zoals je nu kunt zien! Hoeveel kunnen ze innen per maand?????

Nogmaals er staat ENORM VEEL OP HET SPEL dat snapt iedereen wel.

Maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald!!!

Vrgr
Pluutje

marit
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:54

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door marit »

:evil: Naar mijn mening moet de Min. van Fin. Dexia dringend adviseren om in afwachting van uitspraken van de ZITTENDE MAGISTRATUUR te stoppen met de incasso-procedures.
Het maakt een mens nog meer :twisted: :twisted:
Ruim 100.000 mensen hebben veel familie en kennissen en er komen straks ook nog verkiezingen :!: :!:

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Marit

Dan stemt iedereen weer op dezelfde kliek, want er is maar een kliek.
Of je nu door de kat of de hond wordt gebeten, links of rechts.
Gebeten wordt je toch.
Want het gaat om GELD GELD GELD HEBBEN HEBBEN HEBBEN.
En doorgaan tot en met de hoge raad kunnen alleen degene met GELD.
Met heel veel geld Denk je eens in, hoeveel advocaten verdienen met al dit uitstellen? Met een advocaat via toevoeging kom je al helemaal nergens. Want wie werkt er nog voor niets in deze mschpij. vrijwilligers? Dat geloofd toch geen mens. Het gaat alleen om GELD.

Liefs Ad

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Impact

Dat bepaald steeds Dexia helaas

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door pluutje »

Ad,

Juist ''geld''!! Daarmee hebben ze ons gelokt ''het grote geld'' uit de legio-lease wvd folder!!! En nu is het handen wassen in onschuld!!!

Dag Bruneel, voeld u zich er nog steeds confortabel bij??? Zal toch een keertje veranderen vrees ik!!!!!!

n.b. Mensen PAS OP!!!

Terwijl ik het woord ''BRUNEEL''' intikte stond er ineens ''VIRUS HIGH RISC''op het scherm tot 2x toe!!

Vrgr
Pluutje

marit
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:54

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door marit »

Helaas Ad, je hebt gelijk. Maar blijven benadrukken lijkt mij belangrijk. Dus en AEGON, AEGON, AEGON KAN NIET LANGER BUITEN SCHOT BLIJVEN. En inderdaad hebzucht is erger dan geelzucht want geelzucht gaat weer over.
En blijf de politiek benaderen en ook Dexia, [email protected] e-mails blijven sturen. Uitstel vragen door Dexia geeft nog meer negatieve publiciteit.
Het lijkt mij dat de nog-niet-ontslagen werknemers van Dexia-Nederland steeds slechter gaan slapen.
Keep :) allemaal, hoe moeilijk het soms ook is. Er komen berlangrijke weken.

Pooh
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jul 2004 15:00

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door Pooh »

Wie kan mij vertellen welke rechtzaak(en) is (zijn) uitgesteld op 25 augustus? En waar staat dat dan?

Alvast bedankt.

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door [email protected] »

Waarom wil dexia uitstel als ze zeggen dat ze bewijs hebben.
Dexia heeft dus geen bewijs en van uitstel komt afstel. :lol:
Dexia wil de boel nog ff uitrekken zoals ze de hele tijd al doen.
Lekker doorgaan met incasseren voordat ze de doodschop zelf incasseren. :lol:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door Truus2004 »

nog even en je gaat echt zinnige taal uitslaan :D

Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door Brabander »

Jammer is dat de rechter niet aangeeft waarom uitstel is verleend.
Mogelijk dat DEXIA hopeloos in de knoei zit om het uberhaupt te kunnen aantonen en hebben ze langer tijd nodig om hun dubbele boekhouding in orde te maken. Dit zal in overleg moeten gaan met andere banken.

Als men er achter komt dat DEXIA en mogelijk ook andere banken of verzekeringsmaatschappijen 'gebakken lucht' hebben verleasd in plaats van echte aangekochte aandelen dan krijg je in Nederland een financieel drama zonder weerga.

Bruneel je zult nog hard moeten werken met je nog 260 overgebleven honden om het karwei te klaren. Misschien kun je de boel verkopen aan Minister Zalm.

tony
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 jun 2004 23:24

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door tony »

Tony Geplaatst op 23 augustus 22.19u door Tony

Ik ben een legio-lease gedupeerde van het eerste uur en heb er dan ook vet de balen van dat het allemaal zo lang duurt.
Het enige wat ik de gedaan heb is is lijjjjjjdzaam afwachten, omdat andere het naar mijn mening wel wisten.
Ik krijg het gevoel dat we goed aan het lijntje gehouden worden door DEXIA en AEGON>
Het is wel duidelijk dat AEGON ons mooi genaaid heeft, maar van wie kan nou effen vangen.
Als het aan mij ligt zouden wij allemaal onze geldkraan dicht moeten draaien en laat dexia ons dan maar eens voor de rechter dagen.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Brabander[ben ik trouwens ook]

Dexia heeft allerlij truckjes om te vertragen. Bij mij deden ze dat door
b.v. bepaalde producties in te brengen Terwijl ze bij de verdededing daarvan gewoon enkele voor hun zogenaamd belangrijke antwoorden vergeten waren. Dat vindt de rechter dan genoeg om weer 4 weken uit te stellen zodat dexia de gelegenheid kreeg die alsnog in te brengen. dan mocht ik daar weer op reageren en hup weer 4 weken uitstel. Dat ging meestal om de meest onbenullige dingen. En Dexia maar verder incasseren bij de gedupeerden, en de rechters kijken rustg toe en liggen er geen nacht wakker van. Ik vraag mij steeds meer af wie nu eigenlijk de boeven zijn in dit land.

Liefs Ad

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Impact

Natuurlijk kan ik ook uitstel bepleiten bij de rechter. Alleen moet je daar dan ook redenen voor hebben. Wat ik wilde aangeven is dat Dexia daar zodanig op uit is dat ze in hun replieken de truckjes zodanig inbouwen dat ze indien nodig uitstel kunnen realiseren. Hun advocaten zijn tot nu de duurste en de slimste gebleken. Nee ze hebben nog niet gewonnen, maar als de rechtbanken doorgaan met zich zo te laten manipuleren door deze schurken zijn wij uiteindelijk de verliezers. Daar ben ik van overtuigt. En een rechter wraken. nou ga er maar aanstaan.
En Annelease Ik ben geen teer watje of zo hoor. Ik probeer ondanks mijn enorme woede vanbinnen gewoon vriendelijk te blijven in deze van oorlog en haat doordrenkte wereld.

Liefs Ad

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Impact

Je hebt gelijk voor wat betreft die 50 A4jes. Ik weet er alles van.
Je geeft zelf aan hoeveel tijd een advocaat nodig heeft om daarop te kunnen reageren. Elk uur kost een klein vermogen, daarom is het belangrijk dat je een hele goede advocaat heb. Met minder dan super
ben je misschien beter af als je het via de kantonrechter zelf probeert.
En dat gebeurt vanzelf als je stopt met betalen. Ik kan er ook niets aan doen dat het met onze advocatuur zo belabbert gesteld is. Bij de kantonrechter kun je je eigen verhaal kwijt.Dat gaat schriftelijk, en als je over redelijke verstandelijke vermogens beschikt kun je heel ver komen.
Je hebt dan ook niet te maken met die voorgingenomen streepjespakken die het wel even voor jou op zullen lossen. terwijl ze niets van de problematiek snappen. En jij maar betalen.
Het gegeven dat we nog geen steek verder zijn is niet alleen de schuld van de rechters, maar vooral ook van advocatuur die er niets van bakt.


welterusten Ad

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Uitstel rechtszaak 25 aug & Dexia gaat door met incassos

Ongelezen bericht door Hollander »

Naar mijn mening moet de Min. van Fin. Dexia dringend adviseren om in afwachting van uitspraken van de ZITTENDE MAGISTRATUUR te stoppen met de incasso-procedures.
Dat heeft minister Zalm al eens eerder gevraagd van Dexia, maar die weigert dat. En tja, een minister kan een bedrijf niet dwingen te stoppen met incasso's.

Gesloten