LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com levert ander product en wil het niet oplossen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Robbert29
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jun 2013 08:58

Bol.com levert ander product en wil het niet oplossen

Ongelezen bericht door Robbert29 »

Graag advies bij het volgende:

Op 17 april heb ik via Bol.com geheugen besteld. Achteraf bleek dat bij Twizzo (alternate.nl) het geheugen twee euro goedkoper en ik heb via Bol.com bij hun het geheugen besteld. Het ging om 16 GB geheugen. Twee weken later kreeg ik maar 8 GB thuisgestuurd. Ik heb contact opgenomen dat ik een module mis. Volgens Bol.com ging het om een fout geprijsd product en moet ik het maar met de 8 GB doen! Ik mag het op mijn kosten terug sturen en krijg een WAARDEBON van 15 euro om de verzendkosten te compenseren! Ik wil gewoon het product dat ik heb besteld! Het is gewoon leverbaar en was absoluut niet verkeerd geprijsd... Ik heb de prijzen op diverse webwinkels vergeleken alvorens ik via Bol.com had besteld. Het thuiswinkel waarborg geeft ook geen gehoor en geeft alleen aan dat Bol.com zich vast houd aan artikel 4 (een fout geprijsd product).

Waar gaat dit over? Heeft de consument geen rechten meer?! Ik heb toch gewoon iets besteld en heb toch recht op het juiste en complete product?! Dit is geen stijl! Ik zal zsm wat screenshots plaatsen van de bestellingen. Wie weet waar ik terecht kan naast het thuiswinkel waarborg...

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Bol.com levert ander product en wil het niet oplossen

Ongelezen bericht door encore »

nergens. Je piest naast de pot nu. Koop ongedaan maken en lekker ergens anders bestellen. Sinds Bol van Ahold is zie ik steeds meer van dit soort belachelijke problemen.

Gesloten