Maar als u denkt dat dit alles is, dan heeft u het mis, want wat schetst onze verbazing als we een bevestiging van Planet ontvangen op woensdag 14 april 2004, dat het abonnement per 1 mei 2005 zal worden beëindigd.
Na weer een telefoontje zou alles worden geregeld door een vriendelijke medewerker die begripvol meldde, dat we spoedig teruggebeld zouden worden.
Op 17 april 2004 ontvingen we 2 identieke brieven (gedateerd op 9 april 2004), waarin een ontvangstbevestiging van onze reactie gemeld werd. Ons is onduidelijk welke reactie. Teruggebeld werden we echter niet en dus belden we zelf maar weer eens terug, het was al weer zo’n tijd geleden.
Als antwoord kregen we te horen dat we wel weer teruggebeld zouden worden.
Dat antwoord was echter de druppel. De medewerker schoof alles af op zijn collega en “hij kon er tenslotte ook niks aan doen” werd er gezegd.
Het is triest om te zien hoe bij Planet medewerkers langs elkaar heen werken en hoe men elkaar de “zwarte piet” toespeelt. Wat ons betreft komt Planet niet geloofwaardig meer over.
We hebben weer gebeld op 14 juni 2004 naar het kantoor te Amersfoort en de mevrouw aan de andere kant kon ons niet helpen, omdat we geen naam meer wisten van de persoon die de klacht behandelde, m.a.w. “je zoekt het maar uit”.
Op 30 juni 2004 kregen we een “standaardbrief van planet dat we niet in aanmerking komen voor een vergoeding van de aansluitkosten, omdat ons abonnement was ingegaan in januari 2004 (????).
Weer een brief gestuurd op 1 juli 2004 met opnieuw het hele verhaal dat we er wel recht op hebben.
Op 29 juli 2004 maar weer eens gebeld, wanneer we nu eindelijk eens respons krijgen over onze klacht.
Een zekere Mark Nijhof hoorde weer het verhaal aan en hij was het helemaal met ons eens dat we wel recht hadden op dat geld en hij zou met de debiteurenadministratie bellen om het te regelen.
Op 18 augustus 2004 nog geen geld ontvangen, dus maar weer eens gebeld.
We kregen de debiteurenadministratie aan de lijn en ons werd weer medegedeeld dat we geen recht hadden op de aansluitkosten. Omdat de order al in januari was ontvangen……
U zult begrijpen dat we bijna ontploffen. Dat Planet moeilijk gaat doen over 62,98 euro excl.BTW. Het is een zielig bedrijf, maar we willen wel ons recht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klachten planet internet deel 2
Re: Klachten planet internet deel 2
Wat een verhaal .
Kon het niet korter denk je nou echt dat iedereen dit allemaal gaat lezen.
Verder had ook op reageer kunnen klikken I.p.v weer een nieuw topic te openen .
Kon het niet korter denk je nou echt dat iedereen dit allemaal gaat lezen.
Verder had ook op reageer kunnen klikken I.p.v weer een nieuw topic te openen .
Jullie doen moeilijk! Niet Planet! Je hebt je in januari aangemeld vóórdat die aanbieding er was, dus "recht" op de aansluitkosten? Waarom?
hallo als ik op zaterdag een krat bier in de supermarkt koop, en op maandag kom ik weer in de supermarkt en diezelfde krat bier blijkt nu ineens in de aanbieding te zijn, dan zou ik dus recht hebben om het verschil terug te krijgen?????????????????
graag ff doorgeven voor hoeveel weken dit is, want dat bier gaat best wel hard met dit weer
graag ff doorgeven voor hoeveel weken dit is, want dat bier gaat best wel hard met dit weer
Ik heb ook nare ervaringen met Planet Internet (zie mijn verhaal eerder deze maand). En inderdaad als je telefonisch contact opneemt dan zijn de medewerkers ZOOOOO behulpzaam maar probeer deze toezeggingen maar eens schriftelijk bevestigd te krijgen! Wat mijn betreft krijgen ze voor service een dikke onvoldoende!!! Je hebt commercie en GELDWOLVEN. De werkwijze van Planet Internet is dat zijn kleine bedragen incasseren zonder machtiging maar HELL NO ze betalden je niet in gelijke munt terug......
Jammer van je verloren tijd (en geld)
Jammer van je verloren tijd (en geld)
Als u buiten de actie periode valt, krijgt u de aansluitkosten niet terug; dat is toch niet zo vreemd?
Ik werk voor planet en erger me groen en geel aan mensen die zich bedrogen voelen en geen idee hebben wat ze nou eigenlijk besteld hebben.
Laat je eerst eens voorlichten voor je iets besteld.
Sommige mensen willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
Ik werk voor planet en erger me groen en geel aan mensen die zich bedrogen voelen en geen idee hebben wat ze nou eigenlijk besteld hebben.
Laat je eerst eens voorlichten voor je iets besteld.
Sommige mensen willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
In het jaar 2000 heb ik een inbel abonnement gehad bij Planet Internet en ben in 2001 naar Amerika verhuist. Mijn abonnement dus opgezegd. Geen probleem!
Nu kreeg ik in 2003 nog een AANMANING over een verschuldigde betaling van 2000!!!!! Ik heb mijn administratie erop nageslagen en kon helaas door ontbrekende bankgegevens geen bewijs vinden van een eventuele betaling of niet. Maar gezien ik in 2000 mijn abonnement gestart bent zullen ze me niet hebben laten internetten als ik niet had betaald, denk ik zo!
Na veel heen en weer gebeld (vanuit de states) brieven en e-mails heb ik het maar opgegeven en heb het uiteindelijk betaald. Deze betaling heb ik begin 2003 gedaan en nu schepte mijn stomme verbazing dat ik in december 2003 gewoon WEER gemaant werd voor hetzelfde openstaande bedrag dat ik begin 2003 had overgemaakt (met heel veel twijfels of ik het nu wel of niet betaald heb).
Ik heb die vrouw bij dat incassoburo zowat verrot gescholden omdat Planet nog steeds zijn administratie niet op peil heeft!!!
Doordat ik die aanmaning nogmaals ontving ga ik steeds minder twijfelen over mijn betaling; Ik heb gewoon TWEE KEER BETAALD!! Het kan niet anders!
Nu kreeg ik in 2003 nog een AANMANING over een verschuldigde betaling van 2000!!!!! Ik heb mijn administratie erop nageslagen en kon helaas door ontbrekende bankgegevens geen bewijs vinden van een eventuele betaling of niet. Maar gezien ik in 2000 mijn abonnement gestart bent zullen ze me niet hebben laten internetten als ik niet had betaald, denk ik zo!
Na veel heen en weer gebeld (vanuit de states) brieven en e-mails heb ik het maar opgegeven en heb het uiteindelijk betaald. Deze betaling heb ik begin 2003 gedaan en nu schepte mijn stomme verbazing dat ik in december 2003 gewoon WEER gemaant werd voor hetzelfde openstaande bedrag dat ik begin 2003 had overgemaakt (met heel veel twijfels of ik het nu wel of niet betaald heb).
Ik heb die vrouw bij dat incassoburo zowat verrot gescholden omdat Planet nog steeds zijn administratie niet op peil heeft!!!
Doordat ik die aanmaning nogmaals ontving ga ik steeds minder twijfelen over mijn betaling; Ik heb gewoon TWEE KEER BETAALD!! Het kan niet anders!