LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PLUS SUPERHELDEN

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
eleven

Re: PLUS SUPERHELDEN

Ongelezen bericht door eleven »

Er zijn altijd mensen , welke aan klagen/zeuren zijn.
Ik heb de website verschillende keren geraadpleegd en heb altijd iets anders dan TS.
Maar goed, er zijn altijd mensen, welke tegen bedrijven zijn en altijd zoeken om iets te vinden, als het niet in het straatje past.
Ik heb nog nergens kunnen lezen, wat er verstaan wordt, om een vette prijs.

Blijkbaar is een gewoon spelletje al niet meer genoeg.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

We blijven Nederlanders dus, als er iets word beloofd moeten we het ook hebben. Hoewel het barst op Google van de klachten, er staat toch dat, als je een code invoert (als je die hebt) er gegarandeerd een prijs is voor je. Wat het is lees ik nergens. http://huis-en-tuin.infonu.nl/diversen/ ... rkten.html

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

eleven schreef: Ik heb nog nergens kunnen lezen, wat er verstaan wordt, om een vette prijs.
In Helmond hebben maar liefst eleven mensen een vette prijs gewonnen!

http://helmond.nieuws.nl/nieuws/2014012 ... ETTE-prijs

tenormin

riddert schreef:
eleven schreef: Ik heb nog nergens kunnen lezen, wat er verstaan wordt, om een vette prijs.

Dit is echt een leuk bericht. Vooral dat het vette prijzen waren, te besteden bij o.a. de hier genoemde super, toen de actie er nog helemaal niet was. Haha, en eleven winnaars. Heel grappig :lol:

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

eleven schreef:Er zijn altijd mensen , welke aan klagen/zeuren zijn.
Ik heb de website verschillende keren geraadpleegd en heb altijd iets anders dan TS.
Maar goed, er zijn altijd mensen, welke tegen bedrijven zijn en altijd zoeken om iets te vinden, als het niet in het straatje past.

Dat is hem juist......jij hebt de website geraadpleegd. TS heeft de folder gelezen....en daar zit het hem verschil.

Inderdaad, er zijn altijd mensen welke klagen over eender of geender, ik doe dat , jij doet dat, tig anderen op dit forum doen dat. Niks mis mee om onduidelijkheden boven water te halen.

Ik heb ook nog nergens de "vette prijs" kunnen achterhalen en daar gaat dit hele topic over. Sommige mensen zijn gewoon teleurgesteld in deze aktie.
Volgende keer is de AH, Deen, Dirk oid......

Met spelletjes is er een winnaar en verliezer. Of gelijkspel. In deze had Plus een grote winnaar kunnen zijn gezien de massale run op die poppetjes. Helaas verliest Plus het met de "vette prijs"

Ik houd het maar op gelijkspel

Teunbosseman
Contacteer:

tenormin schreef:
riddert schreef:

Dit is echt een leuk bericht. Vooral dat het vette prijzen waren, te besteden bij o.a. de hier genoemde super, toen de actie er nog helemaal niet was. Haha, en eleven winnaars. Heel grappig :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vorige berichten zijn reeds gemeld.......maar ind, een leuke toevallige combinatie.

eleven

Teunbosseman schreef:

Dat is hem juist......jij hebt de website geraadpleegd. TS heeft de folder gelezen....en daar zit het hem verschil.

Inderdaad, er zijn altijd mensen welke klagen over eender of geender, ik doe dat , jij doet dat, tig anderen op dit forum doen dat. Niks mis mee om onduidelijkheden boven water te halen.

Ik heb ook nog nergens de "vette prijs" kunnen achterhalen en daar gaat dit hele topic over. Sommige mensen zijn gewoon teleurgesteld in deze aktie.

Met spelletjes is er een winnaar en verliezer. Of gelijkspel. In deze had Plus een grote winnaar kunnen zijn gezien de massale run op die poppetjes. Helaas verliest Plus het met de "vette prijs"

Om de vette prijs te bemachtigen, moet de website geraadpleegd worden, dus daar is al te lezen, dat er niets over een vette prijs bestaat.
Dan zie je wat je kan winnen.
Ik heb inderdaad de folder niet gezien, maar staat op folders niet de tekst:
"Drukfouten voorbehouden"

Dat sommige mensen teleurgesteld zijn, zegt nog niet dat de actie geen succes is, want uiteindelijk gaat het de kinderen om het poppetje.
De ouders zijn dan die, de folder en de website gelezen hebben en dan nog meer verwachten, als het bedrijf in gedachten heeft.
Zelf gratis is nog te weinig in de huidige maatschappij.

joyce11

Ongelezen bericht door joyce11 »

hallo,

wij hebben inmiddels 3 gouden spiderman poppetjes waarvan we met 1 code niet meer kunnen inloggen, omdat er dan aangegeven wordt deze is al gebruikt, bij de andere 2 wordt dat niet aangegeven en kan inderdaad nog een digitaal spelletje spelen, dus denk dat er een prijs op is gevallen maar daar komen we nu niet meer achter, ben ook naar de plus terug gegaan en ook die kan me niet helpen wat nu??
toen wij de code invoerden duurde het maar om te checken, dus na 30 min zeg ik probeer is opnieuw en dan krijg je dus deze code is al gebruikt, maar als je een code hebt waar niks op is gevallen wordt je gelijk doorgewezen heel vreemd, weet iemand hier raad mee?
ook raar dat je eigen plus niet weet wat ze kunnen of moeten doen.
mvg joyce

tenormin

@joyce11, kom net terug van de PLUS maar de medewerkers/sters weten echt geen enkel antwoord over het "code" verhaal. En de "opperbaas" :lol: , tja, die was niet aanwezig. Maakt niet uit want die had het waarschijnlijk ook niet geweten.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Intussen weet iedereen weer even dat Plus een supermarktketen is, dat er een 'leuke' actie is, en daarom gaan we toch eens kijken of we de folder kunnen vinden, al is het via internet... :!:

Het wordt nog eens wat met dat clubje... :D

eleven

witte angora schreef:Intussen weet iedereen weer even dat Plus een supermarktketen is, dat er een 'leuke' actie is, en daarom gaan we toch eens kijken of we de folder kunnen vinden, al is het via internet... :!:

:D

http://www.plus.nl/folder

tenormin

witte angora schreef:Intussen weet iedereen weer even dat Plus een supermarktketen is, dat er een 'leuke' actie is, en daarom gaan we toch eens kijken of we de folder kunnen vinden, al is het via internet... :!:

Nou, witte angora, ik wil geen reclame maken (hij is even duur als de onvolprezen AH) maar het is een superfijne zaak (hier dan), met personeel waar men een puntje aan kan zuigen. Figuurlijk dan, want je mag natuurlijk niet aan ze komen :lol:
Maar altijd goed uitziende verse groente, vlees, zalm, kip etc. Qua vriendelijkheid en behulpzaamheid staat deze toko voor mij op de eerste plaats (nogmaals, heb het niet over de prijzen)!

pasanmik

Ongelezen bericht door pasanmik »

Op http://www.plus.nl/acties/superhelden zie je bijna bovenaan de pagina de knop START AVONTUUR

klik hierop en je kunt dezelfde spelen die je krijgt met je unieke code.
Vandaag weer een code geprobeerd en "HELAAS! maar je kunt wel een eigen avontuur spelen" ja geen play-station, maar een drinkbeker is al vet voor hem

pasanmik

Ongelezen bericht door pasanmik »

Op http://www.plus.nl/acties/superhelden zie je bijna bovenaan de pagina de knop START AVONTUUR

klik hierop en je kunt dezelfde spelen die je krijgt met je unieke code.
Vandaag weer een code geprobeerd en "HELAAS! maar je kunt wel een eigen avontuur spelen" ja geen play-station, maar een drinkbeker is al vet voor hem

Teunbosseman
Contacteer:

eleven schreef:
Teunbosseman schreef:

Om de vette prijs te bemachtigen, moet de website geraadpleegd worden, dus daar is al te lezen, dat er niets over een vette prijs bestaat.

Dat sommige mensen teleurgesteld zijn, zegt nog niet dat de actie geen succes is, want uiteindelijk gaat het de kinderen om het poppetje.
De ouders zijn dan die, de folder en de website gelezen hebben en dan nog meer verwachten, als het bedrijf in gedachten heeft.

In de folder van week 18 stond het wel. Voor de"vette prijs" moet je eerst een gouden spiderman hebben en dan pas ga je naar de website om de code in te vullen welke zoveel voor diverse in mijn omgevinf als voor TS niet blijkt te werken.
Zoals TS reeds aangeeft.....een simpele drinkbeker is al"vet".

Tuurlijk zullen diverse ouders rekening houden met hun boodschappen of die zaken kopen waar je een extra marveltje voor krijgt....das de hele opzet en ook de kracht. Maar het verlies is als een kind dan in de lucht schiet als deze een gouden spiderman zou hebben dat er vervolgens niets "vet" te winnen valt.

Drukfouten voorbehouden kan ik mij bij deze geheel niet voorstellen. Daar is de tekst teveel voor. Tis geen verschil van een komma ofzo.

Ik zeg nergens dat de actie geen succes is, integendeel zelfs ( doet me denken aan die AH Disney aktie en vingerpoppetjes, zon succes ).....alleen zijn er blijkbaar fouten met de gouden spiderman en de "vette" prijs ingeslopen. En tuurlijk gaat het de kinderen om het poppetje f om de verzameldoos welke reeds uitverkocht blijkt te zijn.

Laatste opmerking is klinklare onzin, is puur jouw mening.....niet de mijne.

eleven

Teunbosseman schreef:
eleven schreef:
Teunbosseman schreef:

In de folder van week 18 stond het wel. Voor de"vette prijs" moet je eerst een gouden spiderman hebben en dan pas ga je naar de website om de code in te vullen welke zoveel voor diverse in mijn omgevinf als voor TS niet blijkt te werken.
Zoals TS reeds aangeeft.....een simpele drinkbeker is al"vet".

Tuurlijk zullen diverse ouders rekening houden met hun boodschappen of die zaken kopen waar je een extra marveltje voor krijgt....das de hele opzet en ook de kracht. Maar het verlies is als een kind dan in de lucht schiet als deze een gouden spiderman zou hebben dat er vervolgens niets "vet" te winnen valt.

Drukfouten voorbehouden kan ik mij bij deze geheel niet voorstellen. Daar is de tekst teveel voor. Tis geen verschil van een komma ofzo.

Ik zeg nergens dat de actie geen succes is, integendeel zelfs ( doet me denken aan die AH Disney aktie en vingerpoppetjes, zon succes ).....alleen zijn er blijkbaar fouten met de gouden spiderman en de "vette" prijs ingeslopen. En tuurlijk gaat het de kinderen om het poppetje f om de verzameldoos welke reeds uitverkocht blijkt te zijn.

Laatste opmerking is klinklare onzin, is puur jouw mening.....niet de mijne.

Is geen onzin, maar de werkelijkheid, maar ook hier zeg ik nergens , dat het jou mening is, dat is wat je er van maakt. :wink:

Teunbosseman
Contacteer:

eleven schreef:Zelf gratis is nog te weinig in de huidige maatschappij.
Teunbosseman schreef: Laatste opmerking is klinklare onzin, is puur jouw mening.....niet de mijne.

Is geen onzin, maar de werkelijkheid, maar ook hier zeg ik nergens , dat het jou mening is, dat is wat je er van maakt. :wink:

Die werkelijkheid dat - gratis is nog te weinig in de huidige maatschappij maak jij ervan, dus jouw mening. Mijn werkelijkheid is dat TS een punt heeft welke mede door mijn omgeving wordt bevestigd.

Tis een succesvolle aktie welke in rijtje van diverse AH en C1000 aktie kan worden toegevoegd maar helaas vallen er een paar steken waardoor kinderen welke zich verheugen op een "vette prijs" welke te winnen valt worden teleurgesteld.

Niks meer of minder.

Gesloten